اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مدال آزادی بر سینه «استیون اسپیلبرگ»


استیون اسپیلبرگ کارگردان و تهیه‌کننده در مراسمی که 24 نوامبر (سوم آذر) با حضور باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید برگزار می‌شود، مدال آزادی ریاست جمهوری را دریافت خواهند کرد.

هنرآنلاین: استیون اسپیلبرگ کارگردان و تهیه‌کننده، باربارا استرایسند بازیگر، استفن ساندهایم آهنگساز و ترانه‌سرا، گلوریا استفان خواننده و ترانه‌سرا و جیمز تیلور خواننده، ترانه‌سرا و گیتاریست، در مراسمی که 24 نوامبر (سوم آذر) با حضور باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید برگزار می‌شود، مدال آزادی ریاست جمهوری را دریافت خواهند کرد.

مدال آزادی بر سینه «استیون اسپیلبرگ»

به گزارش ورایتی، بانی کارول فعال، امیلیو استفان تهیه‌کننده موسیقی، لی همیلتن سیاستمدار، کاترین جی. جانسن ریاضی‌دان ناسا، ویلی میز چهره معروف دنیای بیسبال، سناتور باربارا میکولسکی و... از دیگر دریافت‌کنندگان این نشان هستند.

مدال آزادی بالاترین نشان شهروندی کاخ سفید است.

مریل استریپ و استیوی واندر سال گذشته این مدال را دریافت کردند.

ساندهایم قرار بود سال گذشته مدال آزادی بگیرد، اما نتوانست در مراسم شرکت کند. اوباما سال گذشته گفت ساندهایم سال 2015 نشان خود را دریافت خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
استیون اسپیلبرگ - سطل آب یخ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: مدال آزادی بر گردن استیون اسپیلبرگ


روز گذشته در مراسمی که در کاخ سفید برگزار گردید، باراک اوباما به 17 نفر از افراد مشهور و معتبر ایالات متحده، از جمله استیون اسپیلبرگ، نشان آزادی اعطا کرد.

کافه سینما: روز گذشته در مراسمی که در کاخ سفید برگزار گردید، باراک اوباما به 17 نفر از افراد مشهور و معتبر ایالات متحده، از جمله استیون اسپیلبرگ، نشان آزادی اعطا کرد.

به گزارش کافه سینما، مدال آزادی، بالاترین افتخار غیرنظامی آمریکا شناخته می‌شود که در مراسم روز گذشته به افرادی چون، استیون اسپیلبرگ، باربارا استرایسند، گلوریا استفان،جیمز تیلور و تنی چند از افراد شناخته شده این کشور اهدا گردید.

اوباما هنگام اعطای نشان به اسپیلبرگ به گستره کاری او اشاره کرد و گفت: «استیون در زندگی حرفه‌ای‌اش، فرازمینی، باستان‌شناسان سرکش و کوسه قاتل را به ما معرفی می‌کند. او ما را به نورلند و پارک ژوراسیک می‌برد والبته به سواحل نورماندی و اردوگاه‌های کاراجباری نازی.»

عکس: مدال آزادی بر گردن استیون اسپیلبرگعکس: مدال آزادی بر گردن استیون اسپیلبرگ

عکس: مدال آزادی بر گردن استیون اسپیلبرگ