اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مدارس البرز فردا تعطیل شد


مدیرکل مدیریت بحران استان البرز از تعطیلی کلیه مهدکودک‌ها، مقاطع پیش دبستانی و دبستانی استان البرز در نوبت صبح فردا خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل مدیریت بحران استان البرز از تعطیلی کلیه مهدکودک‌ها، مقاطع پیش دبستانی و دبستانی استان البرز در نوبت صبح فردا خبر داد.

مهدی مهرور در گفت‌وگویی اظهار داشت: کلیه مهدکودک‌ها، مقاطع پیش دبستانی و دبستانی استان البرز در نوبت صبح فردا تعطیل است.

وی افزود: این تصمیم با توجه به سرمای هوا و یخ‌زدگی معابر اتخاذ شده است.


ویدیو مرتبط :
مشهد سفید پوش شد/ فردا مدارس همدان تعطیل است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدارس شعب اخذ رأی البرز فردا تعطیل است


معاون سیاسی استاندار البرز از تعطیلی مدارسی که امروز در آنها رأی‌گیری انجام شده در روز شنبه هشتم اسفند خبر داد.

خبرگزاری فارس: حجت‌الله ملاصالحی رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: تا این لحظه و براساس رایزنی انجام شده تمام مدارسی که امروز در آنها رأی‌گیری انجام شده فردا تعطیل است.

وی افزود: تا این لحظه باقی مدارس دایر بوده و طبق روال کار خود را انجام می‌دهند.

معاون سیاسی استانداری البرز تصریح کرد: در مورد بقیه مدارس و با توجه به اینکه عوامل آموزش و پرورش امروز همکاری بسیاری با هیأت اجرایی انتخابات داشتند و در امر برگزاری انتخابات فعال بودند تصمیم‌گیری قطعی نشده است.

ملاصالحی بیان کرد: از سوی استانداری البرز نامه‌ای به وزارت کشور ارسال شده و خواسته‌ایم تا با هماهنگی با وزارت آموزش و پرورش تمام مدارس البرز در روز شنبه تعطیل باشد.

وی در پایان اضافه کرد: در صورت پذیرش این پیشنهاد اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد.