اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مخالفت قلعه‌نویی با درخواست کی‌روش


سرمربی استقلال با اشاره به اینکه حرفهای کی روش را نخوانده می گوید با حضور ملی پوشان تیمش در اردوی تیم ملی همزمان با برگزاری لیگ قهرمانان آسیا مخالف است.

ایسنا: سرمربی استقلال با اشاره به اینکه حرفهای کی روش را نخوانده می گوید با حضور ملی پوشان تیمش در اردوی تیم ملی همزمان با برگزاری لیگ قهرمانان آسیا مخالف است.

امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین دیروز استقلال درباره دیدار استقلال وسپاهان گفت: دیدار استقلال و سپاهان همیشه فینال‌گونه است و هیچ ارتباطی به جایگاه آنها در جدول ندارد. این دیدار بازی حساسی است و فراموش نکنید سپاهان تیم خوبی است. از سویی استقلال هم نسبت به سال گذشته تغییراتی داشته و ما نیز تیمی بهتر از سال گذشته در همین زمان‌مان هستیم. سپاهانی‌ها زودتر از ما تمریناتشان را شروع کردند و از این جهت از ما جلوتر هستند. برخی از بازیکنان ما حتی 10 جلسه هم با ما تمرین نکردند.

سرمربی استقلال در ادامه در پاسخ به سوالی در رابطه با مجتبی جباری اظهار کرد: از هواداران استقلال می‌خواهم که به جباری بی‌احترامی نکنند. در هر خانواده‌ای بین پدر و پسر اختلاف ایجاد می‌شود. آقای فتح‌الله‌زاده برای استقلال زحمات زیادی کشیده و جباری به هر دلیلی از استقلال رفته و نباید مورد بی‌مهری قرار بگیرد.

وی در ادامه افزود: نمی‌خواهم جای جباری تصمیم بگیرم، شاید روزی به استقلال بازگردد. پیرلو از میلان به یوونتوس رفت و بار دیگر به میلان بازگشت اما هیچ‌گاه مورد بی‌احترامی قرار نگرفت. هم جباری به فتح‌الله‌زاده و هم فتح‌الله‌زاده به جباری علاقه‌مندند. فتح‌الله‌زاده در مواقع زیادی هوای جباری را داشته، جباری هم در موارد بسیاری به استقلال کمک کرد. به همین دلیل از هواداران می‌خواهم به حریفمان احترام بگذارند.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که وضعیت مصدومان تیمش چگونه است، خاطرنشان کرد: تا دلتان بخواهد مصدوم و محروم داریم. جمشیدیان احتمالا جراحی می‌کند و بیک‌زاده چهار هفته‌ای با ما نخواهد بود.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره مواضع کی‌روش و صحبت‌های او گفت: او در جلسه اخیرش موضعش را تغییر داده. طبیعتا در لیگ قهرمانان آسیا، ملی‌پوشان کنار تیم خواهند بود. خود آقای کی‌روش می‌داند که هر سه بازی آخر تیم ملی برای جام جهانی به لیگ توجه کرده است. او با فکر استقلال و بازیکنان همین لیگ تیم ملی را به جام جهانی برده است. این نگاه من به فوتبال است که باید به لیگ و مسوولانش احترام گذاشت. آقای کاظمی سالیان سال به فوتبال ما خدمت کرده‌اند و باید حرمت ایشان و سازمان لیگ حفظ شود.

قلعه‌نویی در پایان و در رابطه با جلسه‌اش با هاشمی رفسنجانی گفت: من یک انسان ورزشی هستم و آدم سیاسی نیستم. در هیچ محفل سیاسی نبوده‌ام و به آقای هاشمی گفتم که ورزش وقتی وزارتخانه شد، آنقدر ورزش قدرت داشت که از چندین گزینه‌اش در شورای عالی ورزش یک نفر را وزیر کند. به او گفتم به ورزش فراجناحی نگاه کند و البته از آقای عباسی هم برنامه بگیرد. نباید اینگونه باشد که فلان شخص پستی نداشته باشد و بگویند برو وزیر ورزش بشو و یا همه وزرا را معرفی کرده باشیم و فلان شخص چون رای نداشته، وزیر ورزش شود.


ویدیو مرتبط :
درخواست حمایت قلعه نویی و تیم استقلال از هواداران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کی روش به رکورد قلعه نویی نزدیک شد



 

 

کی روش به رکورد قلعه نویی نزدیک شد

 

کی روش برای شکستن رکورد قلعه نویی باید حداقل 3 بازی آینده تیم ملی را بدون باخت پشت سر بگذارد.

به گزارش جام نیوز به نقل از سایت گل، کارلوس کی روش در نهمین بازی متوالی که هدایت تیم ملی را بر عهده داشت، بهترین نتیجه خود را با تیم ملی در خارج از خانه به دست آورد و نهمین بازی بدون باخت را پشت سر گذاشت. تیم ملی با کی روش در 9 بازی اخیر صاحب 7 برد و 2 تساوی شده است.

بهترین رکورد بازی های متوالی بدون باخت در اختیار حسن حبیبی است که در سال های 1358 تا 59 سرمربی تیم ملی بود و 12 بازی متوالی بدون باخت را در مقدماتی المپیک و جام ملت های آسیا پشت سر گذاشت. امیر قلعه نوعی نیز در سال های 1385 تا 86 هدایت تیم ملی را بر عهده داشت و در 11 بازی متوالی بدون باخت بود. البته منظور ما رکورد یک مربی از شروع مربیگری اش در تیم ملی است.