اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محمد صلاح به چلسی پیوست


باشگاه فوتبال چلسی امروز کار انتقال صلاح از بازل به چلسی را تمام کرد.

طرفداری: به گزارش وبسایت رسمی باشگاه چلسی، این بازیکن مصری با قراردادی 5 سال و نیمه به چلسی پیوست و شماره 15 به وی داده شد.

پس از این انتقال، ستاره 21 ساله چنین گفت: "من از پیوستن به چلسی، یکی از بهترین باشگاه های دنیا خوشحالم. امیدوارم بتوانم هواداران چلسی را خوشحال کنم و سال های موفقی را در این باشگاه سپری کنم."

محمد صلاح یک هافبک تهاجمی سرعتی و گل زن است که در لیگ اروپای سال گذشته و در دو بازی رفت و برگشت دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر چلسی گلزنی کرد.

صلاح توانایی بازی در کناره ها و پشت مهاجم را داراست. وی متولد غربیعه است و فوتبال خود را در باشگاه المکعلون آغاز کرد.

در فصل 11- 2010 صلاح به خوبی ارزش های خود را اثبات کرد و در جریان تساوی 1 - 1 برابر الاهلی، اولین گل خود در رده بزرگسالان را به ثمر رساند.

صلاح در فوریه 2012 در جریان بازی بازل برابر تیم زیر 23 ساله های مصر دو بار گلزنی کرد و نظر باشگاه سوئیسی به وی جلب شد. صلاح در همان سال راهی بازل شد. او در باشگاه پیشین خود در 35 بازی 11 بار گلزنی کرد.

صلاح در بازل نیز خوش درخشید و در 79 باری که برای این تیم به میدان رفت 20 بار گلزنی کرد. صلاح به شدت مد نظر لیورپول قرار داشت اما خود بازیکن چلسی را به لیورپول ترجیح داد.

صلاح اولین بازیکن مصری چلسی است.

مبلغ این قرارداد 11 میلیون پوند می باشد.


ویدیو مرتبط :
گل چهارم لیورپول به وستهم توسط محمد صلاح: لحظات هیجان‌انگیز با نجومیت صلاح

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محمد قاضی به پرسپولیس پیوست



محمد قاضی به پرسپولیس پیوست

ایسنا: بازیكن فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن با حضور در هیات فوتبال استان تهران قرارداد 2 ساله خود را با تیم فوتبال پرسپولیس ثبت كرد.

محمد قاضی با حضور در هیات فوتبال استان تهران رسما با پرسپولیس قرارداد بست و فصل دوازدهم لیگ برتر را با پیراهن سرخ‌پوشان تهرانی به میدان می‌رود.

قاضی نخستین بازیكنی است كه قراردادش را رسما با پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات به ثبت می‌رساند. این بازیكن كه پیش ازاین توسط كارلوس كی‌روش به تیم ملی نیز دعوت شده بود، اكنون به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم ملی در بازی برابر ازبكستان و قطر نیست./ایسنا