اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محسن سازگارا پنجمین اخراجی صدای آمریکا


اخراج محسن سازگارا از صدای آمریكا قطعی شد.

در حالی كه طی چند ماه گذشته، حضور سازگارا در بخش فارسی صدای آمریكا كمرنگ شده بود، گزارش ها حاكی است عذر نامبرده خواسته شده است. وی به فهرستی از اخراجی ها پیوست كه شامل جمشید چالنگی، كوروش صحتی، رودی(رودابه) بختیار و احمد باطبی نیز می شود.

در پی تسویه حساب های ماه های گذشته در صدای آمریكا، اینك خبر می رسد محسن سازگارا از روز جمعه، 28 اكتبر، از حضور در صدای آمریكا و برنامه تفسیر خبر منع شده است. او كه از چند سال پیش تاكنون به همراه علیرضا نوری زاده، در برنامه تفسیر خبر بخش فارسی به تحلیل می پرداخت، از هفته جاری از حضور در این برنامه و صدای آمریكا منع شده است.

برخی منابع كنار گذارده شدن سازگارا را بعد از چهار سال از بخش تفسیر خبر به دستور مستقیم رامین عسگرد مدیر بخش فارسی می دانند. وی بنا بر روال چهار سال گذشته جهت هماهنگی زمان برنامه و حضور در تفسیر خبر با مسئول هماهنگی تماس گرفته كه وی اشاره كرده نام شما در لیست مهمانان امروز نیست و با پیگیری مشخص شده شخص مدیر بخش فارسی نام وی را از لیست حذف كرده است. بنابر شنیده ها، عسگرد اعلام كرده است كه از این پس میهمانان برنامه را خود وی انتخاب خواهد كرد.»

سازگارا، نوری زاده و مخملباف در اوج فتنه سبز خود را سخنگویان جنبش در خارج كشور معرفی كردند و با زدن به سیم آخر به انواع رفتارهای انتحاری غیرموقر و مبتذل روی آوردند شاید كه در این میان به موقعیتی نزد آمریكایی ها برسند اما فروكش كردن آتش فتنه و شكست بی سابقه فتنه گران، ارزش واقعی این 3 نفر را برای محافل آمریكا درگیر در پروژه براندازی نشان داد. به همین دلیل نیز این 3 نفر با بایكوت و بی محلی روزافزون مواجه شده اند.

سازگارا در ایران جزو تیم گرداننده نشریات زنجیره ای به شمار می رفت اما پس از خروج از كشور، تبدیل به بازیچه صدای آمریكا شد و اواخر آن قدر متوهم شده بود كه با پیشنهادهای مضحك- زدن اتو به برق و...- خیال می كرد در قواره های تئوریسین كودتای مخملی و فرمانده عملیات ظاهر شده است. ظاهرا مقامات آمریكایی به رامین عسگرد گفته اند اندكی از باد او را خالی كنند.

منبع: کیهان



ویدیو مرتبط :
سازگارا: صدای آمریکا همکار کیهان است!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقرار بی سر و صدای هواپیماهای اف 22 آمریکا در امارات



گزارش یک رسانه غربی از

استقرار بی سر و صدای هواپیماهای اف 22 آمریکا در امارات

در حالی که تنش بین ایران با اسرائیل و امریکا در حال افزایش است،امریکا بی سر و صدا در حال استقرار جت های "استیلث" یا نامرئی "اف 22" خود در امارات است.

 

 اخبار,اخبار سیاسی,روزنامه سیاسی

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اوییشن ویک نوشت: در حالی که تنش بین ایران با اسرائیل و امریکا در حال افزایش است،امریکا بی سر و صدا در حال استقرار جت های "استیلث" یا نامرئی "اف 22" خود در امارات است.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، چندین  هواپیمای "لاکهید مارتین" در پایگاه هوایی الضرفا عملیات برگزار خواهند کرد. این پایگاه هوایی همان پایگاهی است که پس از حملات 11 سپتامبر ، هواپیماهای بدون سرنشین هاک و یو2 در آن مستقر شدند.

فیل ونتورا، سحنگوی نیروی هوایی آمریکا گفت: آمریکا هواپیمای اف 22 در جنوب غربی اسیا مستقر کرده است.

وی افزود: چنین اقداماتی روایط نظامی، نیروهای بین عملیاتی و تجهییزات را بهبود می بخشد.

ونتورا در خصوص اینکه ماموریت این جنگنده ها چیست، حاضر به اظهار نظر نشد.

به دلیل  "سوپر کروز" بودن هواپیمای اف 22 یا میزان بالای کارامدی سرعت، این هواپیما پیشرفته ترین جنگنده در جهان شناخته می شود.

یک کارشناس مسائل نظامی می گوید: استقرار چنین هواپیمایی باعث معطوف شدن توجهات به انها می شود.

وی افزود: استقرار این جنگنده ها می تواند سیگنال آمریکا به ایران باشد که اعتراضات به برنامه هسته ای خود را جدی بگیرد./انتخاب