اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محبوب‌ ترین رهبران جهان در توئیتر


تازه‌ترین رتبه‌بندی محبوب‌ترین رهبران جهان در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر شد.

 خبرگزاری ایسنا: تازه‌ترین رتبه‌بندی محبوب‌ترین رهبران جهان در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر شد.

 موسسه مطالعاتی تویتپلماسی به تازگی تازه‌ترین گزارش خود در خصوص محبوب‌ترین رهبران جهان را منتشر کرده و 50 رهبر محبوب را معرفی کرده است.

در این لیست باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا با شناسه @barakObama بیش از 33 میلیون و 510 هزار دنبال کننده (Follower) دارد.

پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان هم با شناسه @pontifex بیش از هفت میلیون و 200 هزار دنبال کننده دارد.

شناسه کاربری کاخ سفید نیز بیش از چهار میلیون دنبال کننده و پس از آن رجب طیب اردوغان بیش از سه میلیون و 700 هزار دنبال‌کننده، عبدالله گل (با بیش از سه میلیون و 400 هزار دنبال کننده) و رانیا عبدالله، ملکه اردن (با بیش از دو میلیون و 800 هزار دنبال کننده) دارند.

یودهویونو، رئیس جمهور اندونزی، دیمیتری مدودف، نخست وزیر روسیه، دفتر نخست وزیری انگلیس و کریستینا کریشنر، رئیس جمهوری آرژانتین هم در این لیست قرار دارند.


ویدیو مرتبط :
‫5 تا از قدرتمندترین رهبران جهان‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معرفی محبوب‌ ترین رهبران جهان در توییتر


نتایج یك بررسی نشان داد، رییس جمهوری آمریکا محبوب‌ترین رهبر جهان در شبکه اجتماعی توییتر است.

خبرگزاری ایسنا: نتایج یك بررسی نشان داد، رییس جمهوری آمریکا محبوب‌ترین رهبر جهان در شبکه اجتماعی توییتر است.

 نتایج بررسی انجام شده توسط موسسه مطالعاتی اسکاتس‌من نشان می‌دهد که باراک اوباما با 17 میلیون دنبال‌کننده (Followers) در شبکه اجتماعی توییتر، محبوب‌ترین رهبر جهان در این شبکه اجتماعی به شمار می‌رود.

توییتر رییس جمهور آمریکا به آدرس @BarakObama تا روز نهم مه سال جاری میلادی بیش از هر حساب توییتر دیگر رهبران جهان فعال بوده و بیشتر از همه توییت کرده است.

علاوه بر رتبه‌ نخست سران جهان، حساب توییتری رییس جمهوری آمریکا از نظر دنبال کننده پس از بریتنی اسپیرز، خواننده آمریکایی در جایگاه پنجم جهان جای گرفته است.

در میان سران جهان هوگو چاوز ـ رییس جمهوری ونزوئلا ـ با آدرس @chavezcandanga دومین رهبر محبوب جهان در توییتر است.

دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس، با بیش از دو میلیون دنبال کننده در جایگاه پنجم قرار گرفته و نخست‌وزیر مالزی نیز به عنوان بیست و پنجمین رهبر محبوب جهان در توییتر انتخاب شده است.

در میان سران کشورهای عضو اتحادیه آسه‌آن، نجیب تون رزاق ـ نخست وزیر مالزی ـ محبوبترین است.