اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مجید جلالی باز هم استعفا داد


مجید جلالی دوباره از سمتش در تراکتورسازی استعفا داد.

ایسنا: مجید جلالی، سرمربی تیم تراکتورسازی صبح امروز (شنبه) جلسه‌ای را با مدیرعامل این باشگاه در تراکتورسازی برگزار کرد و در این جلسه مجید جلالی استعفای خود را به مدیرعامل این باشگاه داده و خواهان پذیرش استعفای خود از سوی این باشگاه شده است.

رفتار برخی از هواداران تراکتورسازی در بازی برابر صبا باعث دل آزردگی این مربی شده و به نظر می‌رسد شرایط برای ماندن این مربی در تراکتورسازی فراهم نیست.

با این شرایط احتمال پذیرش استعفای هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی بسیار بالاست. باید دید پس از پذیرش استعفا، تونی اولیویرا به تبریز می‌آید یا مسولان تراکتورسازی گزینه‌های دیگری هم در اختیار دارند یا خیر.


ویدیو مرتبط :
گفتگو با جلالی بعد از استعفا از سایپا (نود ۱۴ اردیبهشت)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مجید جلالی از سرمربیگری سایپا استعفا کرد/ دایی به نیمکت نارنجی‌پوشان نزدیک شد؟/ واکنش مدیرعامل سایپا



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


روزهای حاشیه‌ای البرزنشینان
مجید جلالی از سرمربیگری سایپا استعفا کرد/ دایی به نیمکت نارنجی‌پوشان نزدیک شد؟

سرمربی تیم فوتبال سایپا از سمت خود استعفا کرده است اما به نظر می‌رسد در باشگاه سایپا کسی دوست ندارد در مورد تایید یا تکذیب این خبر اظهارنظری کند.

 مجید جلالی امروز از سرمربیگری تیم فوتبال سایپا استعفا کرد و استعفایش را هم به باشگاه ارایه کرده است با این حال هنوز در باشگاه سایپا هیچ شخصی حاضر به تایید و حتی تکذیب این خبر نیست.

مجید جلالی خودش هم در دسترس نیست تا این خبر را تایید یا تکذیب کند اما ظاهرا برخی دخالت‌های بی‌مورد در کارهای فنی از سوی مدیران باشگاه یکی از دلایل اصلی این استعفا است.

این در حالی است که امروز خبر سرمربیگری علی دایی در تیم سایپا هم منتشر شد خبری که هیچ واکنشی از سوی باشگاه نداشت و حتی مدیران باشگاه ترجیح دادند در این مورد هم سکوت اختیار کنند.

مجید جلالی در این فصل نتایج بسیار خوبی با سایپا گرفت و چند بازیکن جوان را به فوتبال ایران معرفی کرد. جلالی در نیم فصل هم بازیکن گرانی نخرید و حتی با فروش بازیکنان مطرحی چون کاوه رضایی و  بابک حاتمی توانست درآمدزایی 700 میلیون تومانی برای باشگاه ایجاد کند.

سایپا در زمینه هزینه‌ یکی از تیم‌های کم خرج لیگ بود اما نتایجی به مراتب بهتر از تیم‌های دیگر گرفت ولی ظاهرا این باشگاه بی حاشیه نیز با برخی بی‌تدبیری‌ها به حاشیه رفته است و باید دید مدیران باشگاه می‌توانند مجید جلالی را راضی به بازگشت کنند تا این خبر استعفا را از بیخ و بن تکذیب کنند یا اینکه شاهد چالش‌های جدیدی در این باشگاه خواهیم بود آنچه مسلم است اینکه جلالی و بازیکنان سایپا خیلی از شرایط جدید باشگاه رضایت ندارند حتی اگر در این دو بازی آخر لیگ بمانند و مردانه بجنگند.

------------------------------

با دایی حتی تلفنی هم صحبت نکرده‌ام
رضایی: استعفای جلالی در هیأت مدیره بررسی می‌شود

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: استعفای مجید جلالی تا این لحظه به دست من نرسیده است، اما اگر این اتفاق رخ داده باشد نیز باید در هیأت مدیره و کمیته فنی و اتاق فکر باشگاه بررسی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه سایپا، بیت اله رضایی ، مدیرعامل شر کت فرهنگی ورزشی سایپا  اظهار داشت: بحث استعفای جلالی را از طریق سایت‌ها متوجه شدم، متاسفانه برخی ازاین سایت‌ها به مساله حضور علی دایی در سایپا اشاره کرده بودند که قطعا این مساله را پیگیری خواهیم کرد. چراکه تاکنون با دایی حتی تلفنی هم صحبت نکرده‌ام. متاسفانه برخی افراد برای جلب مخاطب به  نشر اکاذیب و دروغ پردازی روی می‌آورند.

وی تاکید کرد: کدام مدیرعامل برای دو بازی سرمربی تیم خود را تغییر می‌دهد که من بخواهم این کار را انجام دهم. مطمئن باشید حتی اگر استعفای جلالی صحت داشته باشد و به دست من برسد باید آن را در  هیات مدیره و همچنین کمیته فنی و اتاق فکر باشگاه مطرح کنیم تا سپس درباره آن تصمیم گیری شود.

رضایی در پاسخ به این سئوال که آیا قرار است سایپا در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر قدرتمندتر ظاهر شود، اظهار کرد: قطعا اینگونه خواهد بود. البته در باشگاه سایپا بیش از هر مساله‌ای اخلاق و فرهنگ ارزش دارد و بیش از هرچیز برای حفظ و گسترش آن تلاش خواهیم کرد.
اخبار ورزشی - فارس