اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مجموعه « خنده بازار » بی‌ سرپرست شد


آرش قادری سرپرست نویسندگان "خنده بازار" دیگر برای این مجموعه طنز نمی‌نویسد.

آرش قادری سرپرست نویسندگان "خنده بازار" دیگر برای این مجموعه طنز نمی‌نویسد.

از سری دوم "خنده بازار" که ماه رمضان به روی آنتن رفت، آرش قادری سرپرستی نویسندگان این مجموعه را بر عهده داشت اما او دیگر مایل به همکاری با این پروژه نیست و درخواست سرپرستی نگارش سری جدید "خنده بازار" را نپذیرفته است.

وی هم اکنون مشاور محمد رضا ورزی برای سریال "معمای شاه" است و سری دوم "هوش سیاه" را می‌نویسد. احتمالا سرپرستی نویسندگان "خنده بازار" را نیز شهاب عباسی کارگردان آن بر عهده خواهد گرفت.

محمدرضا خسروی، سیاوش مفیدی، شهاب عباسی، یزدان فتوحی، کوروش معصومی، آرش میراحمدی، ابراهیم شفیعی، مرتضی رستمی، احمد ایراندوست، مریم سروری، پریسا روشنی و سوزان عزیزی از جمله بازیگران "خنده بازار" به تهیه‌کنندگی فرید شب‌خیز هستند.

این برنامه طنز با برنامه‌های تلویزیونی چون "هفت"، "نود" و "صندلی داغ" و موضوع‌های اجتماعی و سیاسی جامعه شوخی می‌کند.

منبع: مهر




ویدیو مرتبط :
مجموعه"خنده بازار"_بیمارستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرپرست مجموعه ورزشی آزادی تهران منصوب شد/ خاک‌کار به جای آذری آمد



 

 

سرپرست مجموعه ورزشی آزادی تهران منصوب شد/ خاک‌کار به جای آذری آمد

پس از استعفای ضیاء‌آذری

سرپرست مجموعه ورزشی آزادی تهران منصوب شد/ خاک‌کار به جای آذری آمد

پس از برکناری مدیر مجموعه ورزشی آزادی تهران، صبح امروز شنبه از سوی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی سرپرست جدید این مجموعه منصوب شد.

دو هفته پیش حسن ضیاآذری که سالها مدیریت مجموعه ورزشی آزادی تهران را برعهده داشت بنابردلالی که هنوز اعلام نشده است از سمت خود استعفا کرد.

در این بین علی ترکاشوند که در روزهای نخستین انتشار این خبر قصد تکذیب آن را داشت بالاخره اواخر هفته گذشته با استعفای ضیاء آذری موافقت کرد و امروز شنبه طی حکمی محمد خاک کار را به عنوان سرپرست جدید مجموعه ورزشی آزادی منصوب کرد.

خاک کار که کارش را از امروز در بزرگترین مجموعه ورزشی کشور آغاز کرده است عضو هیئت مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و معاون پشتیبانی این شرکت است