اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مجرمان سابقه دار در کنار دریاچه ارومیه


فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: اكثر دستگیر شدگان اغتشاشات مربوط به دریاچه ارومیه مجرمان سابقه دار هستند كه اهدافی به غیر از دریاچه ارومیه داشته اند.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: اكثر دستگیر شدگان اغتشاشات مربوط به دریاچه ارومیه مجرمان سابقه دار هستند كه اهدافی به غیر از دریاچه ارومیه داشته اند.

مسعود خرم نیا در تبریز با اشاره به شرایط اجتماعی در زمینه دریاچه ارومیه نجات آن را یك خواست عمومی دانست و بر استفاده از روش های معقول و تعیین شده در این زمینه تأكید كرد.

وی با اشاره به برخی تحركات و اغتشاشات صورت گرفته به بهانه دریاچه ارومیه اظهار داشت: تحركاتی جزئی كه صورت گرفت عمدتاً با اهدافی به غیر از نجات دریاچه ارومیه بوده و روش های نامعقول در این زمینه به كار گرفته شد.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: این دسته از افراد با توجه به اعمال مجرمانه و بر هم زدن امنیت عمومی دستگیر و پس از تشكیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

وی اظهار داشت: دسته ای از افراد نیز كه نقش محوری در این تحركات نداشته و فریب خورده بودند عمدتاً پس از اخذ وثیقه آزاد شدند.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: بخشی از افراد نیز كه در جمع آوری حاضران در صحنه به صورت اتفاقی دستگیر شده بودند پس از پالایش آزاد شدند.

خرم نیا با تأكید بر اینكه نیروی انتظامی به احدی اجازه برهم زدن نظم عمومی را نخواهد داد، گفت: اقدام برخی از افراد در تجمعات تبریز به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و اصناف و كسبه بازار، جرم بود و باید نسبت به برخورد با آنها اقدام می شد.

منبع: فارس


   


ویدیو مرتبط :
فیلم هوایی از دریاچه ارومیه ایران و دریاچه وان ترکیه !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دریاچه ارومیه به روایت این تصاویر دلخراش


تصاویری تاسف بار از حیات وحش جزیره اسلامی در دریاچه ارومیه...