اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مجازات سنگین برای 3 مرد هوسران به خاطر تجاوز به یک کودک


متهم اصلی ابتدا قربانی را كه یك پسر بچه بوده است ربوده و سپس توسط همدستانش مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده و در نهایت به وسیله‌ی خودرویشان به قتل رساندند.

خبرگزاری ایسنا: دادگاهی در عربستان سه مجرم را به دلیل تجاوز و قتل عمد یك كودك در مجموع به 35 سال حبس و 3500 ضربه شلاق محكوم كرد.

دادگاه شهر اللیث متهم اصلی این پرونده را به 15 سال حبس و 1500 ضربه شلاق و دو تن دیگر را به جرم همدستی با وی هر یك به 10 سال زندان و 100 ضربه شلاق محكوم كرده است.

بر اساس اسناد دادگاه، متهم اصلی ابتدا قربانی را كه یك پسر بچه بوده است ربوده و سپس توسط همدستانش مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده و در نهایت به وسیله‌ی خودرویشان به قتل رساندند.

پدرقربانی در دادگاه اعلام كرد كه درخواست تجدیدنظر خواهد داد چون آنها به عمد كودكشی را كشته‌اند و مستحق مجازات بیشتری هستند.


ویدیو مرتبط :
چپ کردن یک ماشین سنگین به خاطر بی احتیاطی یک کودک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجاوز بی رحمانه به 2 کودک توسط مرد هوسران


بر اساس اظهارات دادستان این پرونده، فارهام در سپتامبر 2009 و اوایل 2011 یک کودک زیر 11 سال را مورد تجاوز قرار داده بود.

خبرگزاری ایسنا: دادگاهی در آمریکا یک مرد را به دلیل تجاوز به کودکان به 25 سال حبس محکوم کرد.

 جین فارهام در نیویورک به جرم دو مورد سوء استفاده اخلاقی از کودکان و همچنین اجبار یک کودک به انجام دو مورد کارهای خلاف قانون به 25 سال زندان محکوم شد.

بر اساس اظهارات دادستان این پرونده، فارهام در سپتامبر 2009 و اوایل 2011 یک کودک زیر 11 سال را مورد تجاوز قرار داده بود.

 مقامات شهر نیویورک اعلام کردند که جین فارهام پیش از این نیز سه بار به دلیل جرایم مرتبط با سوء‌استفاده‌های اخلاقی محکوم شده بود.