اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

متن برجام در شورای عالی امنیت ملی در دست بررسی است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سخنگوی شورای عالی امنیت ملی گفت: متن جمع بندی پایانی مذاکرات هسته ای (برجام) در جلسات نوبه ای و فوق العاده شورای عالی در دست بررسی است.

کیوان خسروی با اعلام این خبر و با اشاره به ماهیت پرونده مذاکرات هستهای که اصلیترین پرونده امنیت ملی در 10 سال گذشته بوده است افزود: بررسی دقیق متن برجام از سوی مبادی مربوط در حال انجام است.

وی یادآور شد: لازم است این روند در فضای مبتنی بر متانت، همدلی و آرامش ادامه یابد.

سخنگوی شورای عالی امنیت ملی ضرورت حفظ انسجام و وحدت ملی و خودداری از اظهارات و اقدامات غیر سازنده از سوی گروهای مختلف داخلی را مورد تاکید قرار داد و گفت: متناسب با روند پیشرفت بررسی متن برجام در شورای عالی امنیت ملی، اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

 

اخبار سیاسی - ایلنا

 


ویدیو مرتبط :
انتقاد از ارسال برجام به شورای امنیت ملی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شمخانی: در مراحل پایانی بررسی توافق در شورای عالی امنیت ملی هستیم / هیچکدام از اعضای شورا قرائت جناحی از برجام ندارند



اخبار,اخبار سیاسی,علی شمخانی

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: قرائت جناحی از برجام در شورای عالی امنیت ملی وجود ندارد.

به گزارش «انتخاب»، علی شمخانی صبح امروز در جلسه شورای اداری آذربایجان‌ شرقی با تأکید بر اینکه اکنون مراحل پایانی برجام در شورای عالی امنیت ملی طی می‌شود، اظهار داشت: با تشکیل جلسات فوق‌العاده همه ابعاد فنی، حقوقی، تحریمی، اقتصاد و بازرسی‌ها در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه هیچکدام از اعضای شورای عالی امنیت ملی قرائت جناحی از برجام ندارند، گفت: نگاه جناحی تضعیف‌کننده اجماع ملی است چرا که تنها برنده نگاه جناحی به برجام دشمن است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی افزود: ملاحظاتی در سند برجام اعمال می‌شود که در ارتباط تنگاتنگ با مجلس شورای اسلامی این سند به نتایج مطلوبی خواهد رسید.

به نوشته تسنیم، شمخانی با بیان اینکه آنچه غرب را به پای میز مذاکره کشاند «مقاومت» ملت ایران بود، خاطرنشان کرد: اگر ایرانی‌ها در برابر تحریم اظهار عجز می‌کردند دشمن به صراحت اعتراف کرد که در این صورت پای میز مذاکره نمی‌نشست.

وی تصریح کرد: سند خروجی از شورای عالی امنیت و مجلس سبب ثبات، اقتدار و تحکیم وحدت ملی می‌شود.
 
 اخبار  سیاسی  - انتخاب