اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مبلغ سعودی: حجاب مختص زنان پیامبر بود!


رئیس سابق دفتر مركز امر به معروف و نهی از منكر عربستان در مكه مكرمه مدعی شد كه حجاب برای همه زنان واجب نیست و در دوران پیامبر(ص) فقط مختص زنان ایشان بود.

پایگاه خبری العالم: رئیس سابق دفتر مركز امر به معروف و نهی از منكر عربستان در مكه مكرمه مدعی شد كه حجاب برای همه زنان واجب نیست و در دوران پیامبر(ص) فقط مختص زنان ایشان بود.

"احمد الغامدی" ادعا كرد: علمای اسلام درباره عدم وجوب حجاب برای همه زنان اتفاق نظر دارند و صحابه پیامبر اسلام(ص) نیز حجاب را برای همه زنان واجب نمی‌دانستند.

روزنامه الانباء به نقل از الغامدی نوشت: زنان اگر آرایش هم كرده باشند، می‌توانند چهره خود را نشان بدهند.

وی برخلاف فتوای فقها و احكام قطعی اسلام، مدعی شد: مرد می‌تواند به چهره زن زیبائی كه آرایش كرده است نگاه كند و زنان و مردان می‌توانند در جشن‌ها محل‌های كار و دانشگاه‌ها در كنار هم باشند و اختلاط زن و مرد در این موارد جایز است.

الغامدی در یك تناقض‌گوئی آشكار، ادامه داد: زنان مسئول گناهان مردان نیستند و فقط مردان باید بار گناه‌های خود را به دوش بكشند.


ویدیو مرتبط :
مبلغ سعودی: دیدن فوتبال برای زنان حرام است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زیباترین پرنسس سعودی و البته بی حجاب!! + عکس



 

 

 

زیباترین پرنسس,زیباترین پرنسس سعودی

 

زیباترین پرنسس,زیباترین پرنسس سعودی

 

 

زیباترین پرنسس,زیباترین پرنسس سعودی

 

علاوه بر این ها نمادی از یک دختر موفق عربی و الگویی برای سایر دختر ها و زنان عربستان میباشدامیرة الطویل پرنسس سعودی و همسر الولید بن طلال شاهزاده سعودی در عربستان میباشد. او یکی از فعالین زن عربستانی است. او در زمینه دفاع از حقوق بشر، و انجمن های خیریه فعالیت دارد. علاوه بر این ها نمادی از یک دختر موفق عربی و الگویی برای سایر دختر ها و زنان عربستان میباشد.

منبع: topnop.ir