اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مانی حقیقی: دفعه بعد، کتک!


حضور مانی حقیقی در کاخ جشنواره حاشیه ساز شده بود. آنقدر که یکی از روزنامه های اصولگرا در خبری از فحاشی و ضرب و شتم یک خبرنگار توسط او خبر داد.

تماشا: حضور مانی حقیقی در کاخ جشنواره حاشیه ساز شده بود. آنقدر که یکی از روزنامه های اصولگرا در خبری از فحاشی و ضرب و شتم یک خبرنگار توسط او خبر داد.

این روزنامه نوشت: «... «مانی حقیقی» که با وجود ساخت آثار ضعیف و بی مخاطب و با رانت های ویژه اما خودش را هنرمندی مستقل و روشنفکر (!) معرفی می کند، در تازه ترین هنرنمایی خود یکی از خبرنگاران را هدف فحاشی و ضرب و شتم قرار داد! وی در جریان جشنواره فیلم فجر و هنگام استفاده از سرویس حمل و نقل مهمانان جشنواره در برج میلاد، با یکی از خبرنگاران ناچار به جر و بحث شد اما این ماجرا به گفتن الفاظ رکیک و درگیری فیزیکی این فیلمساز با خبرنگار منجر شد. کارگردان مذکور در فیلم اخیر خود نیز به مردم و مستضعفان توهین کرده است ...»

مانی حقیقی: دفعه بعد، کتک!

اما مانی حقیقی هم در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی در این مورد توضیحاتی نوشته که خواندنی است: «اولا خبرنگار نبود، راننده تاکسی بود (و اگر خبرنگار هم بود فرقی نمی کرد). دوما کتک نخورد، حتی فحش هم نخورد ولی حقش بود که بخورد. سوما، دفعه دیگه که کسی ماشینش رو جوری پارک کنه که نیم ساعت نتونم از پارک بیام بیرون قطعا کتک خواهد خورد. ... (نام روزنامه مذکور) جان دمت گرم که سنت دیرینه تهمت و افترا را زنده نگه داشته ای و همچنان نقل مجلسی. بی تو هرگز ...»


ویدیو مرتبط :
با مانی حقیقی بعد از جشنواره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مانی حقیقی و ترانه علیدوستی عازم سوئیس شدند



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

برای اكران عمومی «پذیرایی ساده» در اروپا،

مانی حقیقی و ترانه علیدوستی عازم سوئیس شدند

مانی حقیقی و ترانه علیدوستی برای اكران عمومی «پذیرایی ساده» در اروپا، عازم سوئیس شدند.

به گزارش ایسنا، جدیدترین ساخته‌ی مانی حقیقی اكران عمومی‌‌اش را در سینماهای سوئیس و شهرهای آن آغاز كرده است.

«پذیرایی ساده» قرار است در ادامه در كشورهای دیگر اروپا از جمله اتریش، آلمان نیز به نمایش درآید.

قرار است در مدت چهار روزه‌ی حضور مانی حقیقی ـ كارگردان و بازیگر ـ و ترانه علیدوستی ـ بازیگر فیلم «پذیرایی ساده» ـ، این دو هنرمند در جلسات پرسش و پاسخ با تماشاگران هم حضور پیدا كنند.

پخش‌كننده «پذیرایی ساده»، «تری گون فیلم» یك پخش‌كننده سوئیسی است.

به گفته‌ی مانی حقیقی؛ فیلم «پذیرایی ساده» اخیرا برای نمایش در ایران مجوز گرفته است و پخش كننده آن «هدایت فیلم» قصد دارد آن را در پاییز سال جاری به نمایش عمومی بگذارد.

به گزارش ایسنا، بازیگران «پذیرایی ساده» (به ترتیب حضور بر پرده) عبارتند از: ترانه علیدوستی، مانی حقیقی، سعیدچنگیزیان، اسماعیل خلج، صابر ابر، محمد عاقبتی، دانیال فتحی، هیمن دهقانی، نقی سیف جمالی، نادر فلاح، وحید آقا‌پور، محمدرضا نجفی، قربان نجفی، مهدی توکلی زانیانی .

در حالی نمایش «پذیرایی ساده» در سینماهای اروپا آغاز شده كه این روزها فیلم «درباره الی» هم در سینماهای انگلستان به اكران عمومی در آمده است، فیلمی كه اتفاقا مانی حقیقی و ترانه علیدوستی بازیگران آن هستند. گفته می‌شود همزمانی اكران دو فیلم از بازیگران ایرانی كمتر در عرصه‌ی بین‌المللی سابقه داشته است./ایسنا