اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مارادونا برای مربیگری به چین رفت


اسطوره فوتبال آرژانتین برای مذاكره با یك باشگاه چینی وارد این كشور شد.

خبرگزاری ایسنا: اسطوره فوتبال آرژانتین برای مذاكره با یك باشگاه چینی وارد این كشور شد.

دیگو مارادونا كه چندی پیش به خاطر نتایج ضعیف از الوصل امارات اخراج شد برای مذاكره با یك باشگاه چینی وارد این كشور شد.

خبر پیوستن مارادونا به لیگ برتر فوتبال چین در حالی منتشر شده كه برخی رسانه‌ها از احتمال مربیگری مارادونا در تیم ملی فوتبال چین هم خبر دادند.

مارادونا كه در میان استقبال دوستدارانش به فرودگاه پكن رسید، گفت: دوست دارم در چین مربیگری كنم. امیدوارم كه بتوانم در روند پیشرفت فوتبال چین در بخش جوانان تاثیرگذار باشم.

فدراسیون فوتبال چین در یكی، دو سال برای پیشرفت این رشته ورزشی و محبوب ساختن آن در میان مردم جذب مربیان سرشناس و ستاره‌های فوتبال جهان را در دستور كار خود قرار داده است كه از این چهره‌ها می‌توان به مارچلو لیپی، بیلسا، كاماچو، كانوته، دروگبا، آنلكا و سیدو كیتا اشاره كرد.    


ویدیو مرتبط :
ویدئو بهترین های دیگو مارادونا / 30 اکتبر تولد مارادونا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مارادونا مربیگری در ایران را رد نکرد



دیه گو مارادونا که در حال حاضر برای بازدید از چین در این کشور به سر می برد در پاسخ به این پرسش که آیا مربیگری ایران را خواهد پذیرفت، لبخند زد.

 

به گزارش مهر، مارادونا خبر مربیگری در تیم فوتبال چین را رد کرد. این مربی تا به حال هیچ نشستی با مسئولان فدراسیون فوتبال چین نداشته است. وی که از سوی "رد کراس سوسایتی" به چین دعوت شده است، شایعه پذیرش سمت مربیگری تیم فوتبال چین را تکذیب کرد.

بر پایه گزارش هندوستان تایمز، "تانگ جینگوی"، سخنگوی فوتبال چین گفت: مارادونا در طول سفر به چین به هیچ وجه با مقامات فوتبال چین ملاقات نکرده و به پیشنهادهایی که در این خصوص به وی می شود هم اهمیتی نمی دهد.

وقتی از تانگ پرسیدند که آیا این احتمال وجود دارد که مارادونا مربی تیم فوتبال ایران شود، گفت وقتی این موضوع را با مارادونا مطرح کرده او هیچ چیزی نگفته و فقط لبخند زده است.../مهر