اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ماجرای ممنوع‌ الملاقات بودن آیت الله هاشمی


محمد هاشمی گفت: وقتی دیدارهای آیت‌الله هاشمی را می‌بینیم تقریباً همه طیف‌ها و گروه‌ها به دیدار وی آمده و با آیت‌الله مشورت می‌کنند، فقط در دوره احمدی‌نژاد قدری وی مانع ایجاد می‌کرد.

محمد هاشمی برادر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در بخشی از مصاحبه اش با باشگاه خبرنگاران جوان در پاسخ به این سوال که «آیت‌الله هاشمی را در شرایط امروز به کدام جناح نزدیک‌تر می‌دانید؟» گفت: آیت‌الله همیشه فراجناحی عمل کرده است و این رویه را ادامه خواهند داد.

هیچ گاه عضو هیچ حزب یا جناحی نبوده است. وقتی دیدارهای آیت‌الله هاشمی را می‌بینیم تقریباً همه طیف‌ها و گروه‌ها به دیدار وی آمده و با آیت‌الله مشورت می‌کنند، فقط در دوره احمدی‌نژاد قدری وی مانع ایجاد می‌کرد.

مثلاً اگر وزیر یا استانداری به دیدار آیت‌الله می‌آمد، به واسطه این دیدار عزل می‌شد نمونه دیگر تیم‌های خارجی بودند که پس از سفر به ایران خواستار ملاقات با هاشمی بودند و پس از ارائه این درخواست به دفتر ریاست‌جمهوری عنوان می‌شد آیت‌الله وقت ندارند.

 بعد سفیر آن کشور با دفتر آقای هاشمی تماس می‌گرفت و عنوان می‌کرد مسئولین کشورمان خواستار ملاقات با شما بودند که ظاهرا آیت‌الله وقت نداشتند.

حتی بشار اسد رئیس جمهور سوریه زمانی که برای دیدار با آیت‌الله با این موانع روبرو شد ،گفته بود  آیت الله هاشمی مانند پدر من است و من می‌خواهم حتماً با وی ملاقات داشته باشم اما پاسخی که به او ارائه شد، کماکان این بود که آیت‌الله وقت ندارند.


ویدیو مرتبط :
ممنوع الملاقات شدن مرتضی پاشایی!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکذیب دیدار سید حسن خمینی با رهبر معظم انقلاب در مورد ماجرای عدم احراز صلاحیت آیت الله هاشمی



دیدار سید حسن خمینی با رهبر معظم انقلاب در مورد ماجرای عدم احراز صلاحیت آیت الله هاشمی

تکذیب دیدار سید حسن خمینی با رهبر معظم انقلاب در مورد ماجرای عدم احراز صلاحیت آیت الله هاشمی

برخی رسانه ها طی روزهای اخیر مدعی دیدار حاج سید حسن خمینی با رهبر معظم انقلاب شده اند. این رسانه ها ادعا کرده اند که محتوای این دیدار، ماجرای «عدم احراز صلاحیت آیت الله هاشمی توسط شورای نگهبان» بوده است.

انتخاب: پس از انتشار خبری در مورد دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی با رهبر معظم انقلاب در مورد ماجرای عدم احراز صلاحیت آیت الله هاشمی، یک منبع آگاه خبر مذکور را تکذیب کرد.

یک منبع نزدیک به حاج سید حسن خمینی به خبرنگار سرویس سیاسی «انتخاب» ، گفت: برخی رسانه ها طی روزهای اخیر مدعی دیدار حاج سید حسن خمینی با رهبر معظم انقلاب شده اند. این رسانه ها ادعا کرده اند که محتوای این دیدار، ماجرای «عدم احراز صلاحیت آیت الله هاشمی توسط شورای نگهبان» بوده است.

وی با بیان اینکه «چنین دیداری در کار نبوده»، افزود: ادعای دیدار یادگاره امام (ره) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب تکذیب می شود.

قابل ذکر است، ادعای این سایت های وابسته به برخی جریان های تندرو با استقبال دیگر رسانه های خارجی مواجه شده است./انتخاب