اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ماجرای مرگ جوان 28 ساله دیواندره‌ ای


جزئیات مرگ پسر ایرانی که در اقلیم کردستان عراق هدف گلوله قرار گرفته است اعلام شد.

روزنامه ایران: جزئیات مرگ پسر ایرانی که در اقلیم کردستان عراق هدف گلوله قرار گرفته است اعلام شد.

علت مرگ جوان دیواندره‌ای عفونت شدید و خونریزی بوده و هیچ اهمالی از جانب دانشگاه علوم پزشکی کردستان صورت نگرفته است.

دکتر هومن قصری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: شورش محمدی، جوان 28 ساله دیواندره‌ای که در اقلیم کردستان عراق به دلیل اصابت گلوله زخمی شده بود، روز پنجشنبه هفته گذشته از این منطقه به بیمارستان شهر بوعلی مریوان اعزام شده است.

وی افزود: این بیمار به دلیل این‌که گلوله نزدیک به شاهرگ گردن وی اصابت کرده است، نیازمند عمل جراحی فوری بوده که می‌بایست فوق تخصص جراح عروق وی را عمل می‌کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان ادامه داد: در بیمارستان بوعلی مریوان فوق تخصص جراح عروق وجود نداشت و در شهر سنندج نیز بتازگی جراح عروق آمده که تجهیزات لازم برای این عمل در سنندج نبود.

وی تأکید کرد: سرانجام در تماس با بیمارستان همدان و کرمانشاه، آنها نیز از انجام این عمل سر باز می‌زنند و تصمیم بر آن می‌شود که بیمار به تبریز که قطب درمانی کشور است، اعزام شود.

دکتر قصری با بیان این‌که این بیمار به وسیله یک آمبولانس و دو پرستار به تبریز اعزام می‌شود، اعلام کرد: در میانه‌های راه لاستیک آمبولانس پنچر و پس از 15 دقیقه این مسأله رفع می‌شود.

وی با عنوان این‌که این جوان دیواندر‌ه‌ای به دلیل این‌که 24 ساعت از زمان زخمی شدنش گذشته بوده، سطح هشیاری بسیار پایینی داشت و دچار تب شده بود، خاطرنشان کرد: وی در نیمه راه به دلیل عفونت شدید و خونریزی که دچار آن شده بوده جان می‌سپارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با ابراز تأسف از مرگ این جوان و ضمن همدردی با خانواده وی خاطرنشان کرد: از پزشک قانونی استان ارائه گزارش در این مورد را درخواست کرده‌ایم و همچنین تیم کارشناسی نیز به مریوان اعزام خواهد شد تا دوباره این مسأله را پیگیری کند.

بنا بر این گزارش «شورش محمدی» مهندس برق بوده که همراه برادرش «عادل» برای انجام پروژه ای در اقلیم کردستان عراق به سر می برد که از سوی یک نگهبان با انگیزه مرموزی ابتدا مورد تهدید قرار گرفته سپس با شلیک گلوله از سوی نگهبان به قتل رسیده است. تحقیقات برون مرزی و دیپلماتیکی برای مشخص شدن علت این جنایت از سوی مرد نگهبان ادامه دارد.


ویدیو مرتبط :
ماجرای جوان 36 ساله مکزیکی با صدای دکتر هلاکویی !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماجرای مرگ جوان ۲۷ ساله با ضربه کارد



اخبار حوادث - ماجرای مرگ جوان ۲۷ ساله با ضربه کارد

جوان ۲۷ ساله ای که بنا به ادعای نزدیکانش حالت طبیعی نداشت با وارد آمدن ضربه چاقو به قلبش جان سپرد.

به گزارش خراسان، ساعت ۳ بامداد یکشنبه، مأموران انتظامی در تماس با قاضی ویژه قتل عمد، وی را در جریان مرگ مشکوک جوانی قرار دادند که قبل از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داده بود. در پی اعلام این خبر، تحقیقات قضایی توسط قاضی موحدی راد آغاز شد.

یکی از بستگان متوفی گفت: وقتی از منزل بیرون آمدم متوفی را داخل خودرو دیدم که خوابیده بود از او خواستم تا به منزل برود اما او گفت: من حالت طبیعی ندارم و نمی خواهم با همسرم روبه رو شوم. از او خواستم به منزل ما بیاید ولی او موافقت نکرد وقتی من در حال قفل کردن خودروام بودم ناگهان صدای جیغی را از داخل منزل شنیدم.

همسر متوفی نیز گفت: او وقتی وارد منزل شد حالت عادی نداشت ناگهان به طرف آشپزخانه رفت و با کارد به قلبش زد.

بنابراین گزارش، تحقیقات درباره چگونگی مرگ جوان ۲۷ ساله با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی موحدی راد همچنان ادامه دارد.
اخبار حوادث - خراسان