اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ماجرای جدایی «نیکول کیدمن» از تام کروز


یکول کیدمن هنرپیشه چهل و هشت ساله استرالیایی، جمعه در کنفرانس London's first Women in the World Summit in London شرک کرد و پس از سال ها درباره جدایی اش از تام کروز صحبت کرد.

کافه سینما،: نیکول کیدمن هنرپیشه چهل و هشت ساله استرالیایی، جمعه در کنفرانس London's first Women in the World Summit in London شرک کرد و پس از سال ها درباره جدایی اش از تام کروز صحبت کرد.

او گفت: اگر بخواهم کاملا صادق باشم باید بگویم آن روزها داشتم از زندگی ام فرار می کردم. در آن زمان نمی توانستم با واقعیات زندگی ام کنار بیایم و به عنوان یک هنرپیشه، خوش شانس بودم که فرصت این را داشتم به طور کامل در نقش یک انسان دیگر فرو روم و برای مدتی آدم دیگری بشوم.

کیدمن در ادامه گفت: وقتی جایزه اسکار را به خاطر همان نقش بردم،در هتل بورلی هیلز با مجسمه ای طلایی در دست نشسته بودم و احساس می کردم از همیشه تنهاترم. وقتی آن نقش نتیجه داد، متوجه شدم باید خودم را جمع و جور کنم و زندگیم را در دست بگیرم. این پروسه چندسالی طول کشید.طی آن سال ها خیلی پرکار بودم.

ماجرای جدایی «نیکول کیدمن» از تام کروز

به گزارش سرویس سینمای جهان کافه سینما، وقتی از کیدمن درباره شوهر کنونی اش کیت اوربن سوال شد، هنرپیشه استرالیایی این طور جواب داد: بهتر است بگویم، آن چنج- شش سالی که تنها بودم به نحوی اسرار آمیز به سوی کیت کشیده شده ام و در نهایت به او رسیدم و به طرز عجیبی سریع با هم ازدواج کردیم و بعد از ازدواج تازه شنناختمان از همدیگر کامل شد.

این هنرپیشه مشهور در ادامه صحبت هایش گفت: واقعیت این است که ما خیلی سریع ازدواج کردیم، ولی من به سمت این ازدواج کشیده شده بودم و می خواستمش. دلم می خواست یک شریک زندگی داشته باشم.

نیکول کیدمن د حین صحبت هایش به این نکته اشاره کرد که نه تنها خیلی سریع با کیت اورین ازدواج کرده است، بلکه از وقتی چشمم به او افتاده، دلش می خواسته باهم صاحب فرزند شوند. نیکول کیدمن گفت: و آن وقت بود که خوش شانس هم بودم و در چهل و یک سالگی مادر شدم و زنی فوق العاده برای کمک به دنیا آوردن فرزندم پیدا کردم. و دو فرزندخوانده هم دارم. در واقع مادری هستم که مادری را از طرق مختلف تجربه کرده است.


ویدیو مرتبط :
10 فیلم برتر " نیکول کیدمن "

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ناگفته های جدایی نیکول کیدمن و تام کروز +عکس



"نیکول کیدمن" و "تام کروز" به عنوان کاملترین زوج دنیا معرفی میشدند و همه این ستاره های هالیوودی را برازنده هم میدانستند اما با جدا شدن تام کروز از نیکول هم او و هم طرفدارانشان در شوک بزرگی فرو رفتند.
اکنون بعد از گذشت 11 سال از آن روزها "نیکول کیدمن" میگوید که آن روزها در شوک بزرگی بود و اصلا علت کار تام را نمی فهمید. وی در مصاحبه اخیرش با یک مجله سینمایی گفته است: " من فکر میکردم زندگی بسیار کاملی داریم و به نظرم این تصمیم ناعادلانه و کورکورانه ای بود که تام در مورد زندگی ده ساله مان گرفت. مدت زمان زیادی طول کشید تا من بتوانم با شوک ناشی از این حادثه کنار بیایم.
این هنرپیشه استرالیایی تاکید میکند که ازدواج آنها هیچ مشکلی نداشت و آنها فوق العاده شاد و موفق بودند و وابستگی زیادی به هم داشتند . "نیکول کیدمن" اکنون مدتهاست با "کیت اربن" ازدواج کرده اما در زمان ازدواج با تام کروز تنها 23 سال داشت.

نیکول کیدمن ,  تام کروز , اخبار فرهنگی و هنری

او در مورد رابطه اش با تام میگوید: من دیوانه وار عاشق تام بودم و حاضر بودم تا آخر دنیا با او بروم. با همه وجودم عشق به او را احساس میکردم اما حالا فهمیده ام چقدر ساده لوح و احمق بودم.
این هنرپیشه 47 ساله میگوید اکنون از هر زمان دیگری شادتر است و تمام سعی او و همسرش این است که در کنار خانواده باشند.آنها دو فرزند دختر 4 و 2 ساله دارند
با این حال نیکول کیدمن اعلام کرده است که هنوز هم بعد از گذشت این همه سال علت واقعی جدایی تام کروز از خودش را نمیداند.

منبع:pardad.ir