اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ماجرای انتقام گرفتن 3 برادر از داماد شکنجه‌گر/عریان کردن همسر در کنار سگ‌ها



اخبار حوادث - ماجرای انتقام گرفتن 3 برادر از داماد شکنجه‌گر/عریان کردن همسر در کنار سگ‌ها

یکی از افسران پلیس آگاهی یکی از ماموریت های ضمن خدمت خود را بازگو کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ 12 بهمن ماه سال 86 با اعلام مرکز فوریت های پلیس شهرستان داراب مبنی بر وقوع یک فقره قتل در حدود ٧ کیلومتری شمال ستاد فرماندهی، در حوزه کلانتری ١١ آبشیب بلافاصله اکیپی متشکل از رییس پلیس آگاهی و مأمورین بررسی صحنه جرم با تجهیزات کامل همراه با بازپرس و پزشکی قانونی به محل اعزام شدند.

جسد در حیاط خانه در نزدیکی در مشاهده شد که مشخص شد متعلق به شخصی به نام علیرضا 30 ساله است و به صورت طاق باز افتاده بود که با بررسی از بدن مقتول و معاینه جسد، آثار ضرب و شتم با وسیله چوبی و کابل محرز شد به گونه ای که کمر مقتول کاملاً کبود شده بود و عوامل پزشکی قانونی حاضر در محل هم مرگ در اثر ضرب و شتم را تأیید کردند.

جسد متوفی حسب دستور بازپرس به سردخانه منتقل شد تا علت مرگ پس از انجام معاینات پزشکی نیز مشخص شود،و در همین راستا دستورات قضایی مبنی بر شناسایی قاتل یا قاتلین، علت و چگونگی قتل و انجام مراحل پزشکی قانونی و صدور جواز دفن صادر شد.

با شناسایی اولیای دمِ مقتول، مشخص شد مقتول با همسرش اختلاف خانوادگی داشته است و احتمال این که قتل توسط وی و یا با هماهنگی و همکاری وی به وقوع پیوسته باشد متصور است که به همین دلیل با هماهنگی قضایی همسر مقتول به نام بتول به پلیس آگاهی منتقل شد.

همسر مقتول در بازجویی ها در خصوص چگونگی قتل شوهرش اظهار بی اطلاعی کرد و اظهار داشت: دو ساعت قبل از قتل همسرش دو نفر موتورسوار با سر و صورت پوشیده، به درب خانه آنها آمدند و به بهانه ای وی را در وسط خود نشانده و با خود بردند که پس از دو ساعت، من جسد همسرم را در حیاط خانه مان دیدم و با سرو صدای من، همسایه ها با خبر شدند.

با این گفته ها ظن مأمورین نسبت به حرف های ضد و نقیض وی بیشتر شده و به همین دلیل با استفاده از فنون پلیسی وی را به صحبت واداشتند.

متهم چنین حکایت کرد : شوهرم مخارج مرا نمی داد، حتی گاهی مرا عریان کرده در کنار سگ خانه می بست و کتک می زد. من هم از سر ناچاری موضوع را به برادرهایم گفتم و آنها هم از سر تعصب ناموسی که داشتند تصمیم گرفتند او را تنبیه کنند و پاهای شوهرم را بستند و بردند و به قصد تنبیه كتك زدند و سپس او را نیم جان به خانه آوردند، من هم از ترس نتوانستم کاری برای نجاتش انجام دهم.

سر انجام با هماهنگی مقام قضایی پس از تعقیب در خصوص دستگیری ٣ برادران نامبرده به نام های "رسول" ، "ابراهیم" و "علی"  اقدام شد که پس از گذشت 3 سال در 27 خرداد 89 دستگیر شدند و متهمین به ارتکاب قتل، با هم دستی یکدیگر، اقرار کردند و باز سازی صحنه با حضور بازپرس به عمل آمد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
کشتن سگ همسر توسط زیر گرفتن با ماشین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماجرای انتقام مرگبار داماد از خانواده همسرش



اخبار حوادث - خاطرات کارآگاهان
ماجرای انتقام مرگبار داماد از خانواده همسرش

یکی از افسران پلیس آگاهی یکی از ماموریت‌های ضمن خدمت خود را به عنوان یک خاطره بازگو کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ اواخر دی ماه سال ٨٩ مأمورین پلیس آگاهی از وقوع دو فقره قتل در منزلی در خیابان شهدا شهر داراب مطلع شدند.

ماموران بلافاصله ضمن هماهنگی با بازپرس و پزشکی قانونی و به همراه اکیپ بررسی صحنه جرم در محل حادثه حاضر شده و مشاهده شد که جسد مردی ٥٩ ساله به نام "عبدالحمید" که یک معلم بازنشسته بوده است و همسرش "صدیقه" ٤٦ ساله در منزلشان افتاده است.

در این رابطه دختر آنها به نام "زهرا" ٢٥ ساله، اظهار داشت: ظهر هنگام، زمانی که از محل کار وارد خانه شدم، متوجه بوی خون داخل خانه شدم و زمانی که وارد ساختمان شدم با جسد پدر و مادرم را داخل خانه روبرو شدم.

با بررسی به عمل آمده از صحنه قتل مشخص شد هر دو مقتول با لباس خانه هستند و خانم حدود ٦ ضربه و "عبدالحمید" با حدود ١٧ ضربه کارد به قتل رسیده اند و یک دستگاه خودروی پژو Roa متعلق به مقتول که در منزلش بوده، نیز به سرقت رفته است.

سریعاً تحقیقات پیرامون موضوع آغاز و اطلاعات دختر مقتولین پیرامون اختلاف و درگیری و یا هر مسأله و مشکل دیگر اخذ شد که وی بیان داشت: دارای نامزد است و با او اختلاف داشته و در حال جدایی هستند که همان روز نیز در محل کار به سراغ او آمده و قصد حل مشکل را داشته که با پاسخ منفی روبرو شده است.

در ادامه تحقیقات اظهارات همسایگان نیز اخذ شد که یکی از همسایه ها بیان داشت:روز واقعه دامادِ مقتولین را در کوچه دیده است و همین موضوع ظن مأمورین به وی را بیشتر كرد و مشخص شد وی در شهر داراب نیست و متواری شده است که بلافاصله تحقیقات برای دستگیری وی آغاز شد .

در بررسی صحنه جرم پیراهن مردانه ناشناسی که خون آلود بود، در خانه مقتولین کشف شد و مشخص شد که حیاط خانه پس از قتل شسته شده که اولاً نشان می داد که قتل در حیاط انجام شده و ثانیاً قاتل آشنا بوده که اقدام به شستن و پاکسازی صحنه کرده است.

در ادامه بررسی ها پس از اینكه تا حدود زیادی قاتل شناسایی شد و نیز با بررسی موقعیت او، مشخص گردید كه نامبرده به سمت هرمزگان حرکت کرده است.

مأمورین انتظامی شهرستان،سریعاً کلیه مسیرهای خروجی به سمت هرمزگان را تحت کنترل قرار دادند تا اینکه چند ساعت بعد خودرو به سرقت رفته در حوالی شهرستان حاجی آباد بندرعباس به صورت رها شده کشف شد و کلیه ارتباطات قاتل قطع گردیده و تلفن همراه وی نیز خاموش شد.

در نهایت مشخص بود که قاتل یا به هرمزگان می رود یا به سمت کرمان و به همین دلیل کلیه افرادی که احتمال داشت قاتل نزد آنها برود، شناسایی شدند و به طور تلفنی تماس هایی با آنان برقرار شد و موضوع به آنها اعلام و از آنان درخواست همکاری شد و از طرف دیگر عاقبت همکاری با قاتل نیز به آنها گوشزد شد تا اینکه شب هنگام یکی از بستگان قاتل که در کرمان بود، با رییس پلیس آگاهی تماس گرفت و اعلام کرد قاتل به خانه آنها در کرمان مراجعه کرده است.

ماموران سریعاً هماهنگی های لازم با پلیس آگاهی کرمان انجام داده و محل اختفاء قاتل را شناسایی و وی را دستگیر کردند که صراحتاً به قتل مقتولین اعتراف كرد و به شهرستان داراب عودت داده شد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران