اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

لیگ آزادگان منحل شد


با اعلام سازمان لیگ فوتبال، لیگ آزادگان منحل شد.

ایسنا: با اعلام سازمان لیگ فوتبال، لیگ آزادگان منحل شد.

با تصمیم هیات رییسه سازمان لیگ فوتبال کشور، لیگ آزادگان منحل شد و تمامی رقابت‌های فوتبال در ایران شامل لیگ برتر، لیگ دسته یک،‌ دسته دو و تمامی زیرگروه‌ها از فردا (سه‌شنبه) زیر نظر سازمان لیگ برتر انجام می‌شود.


ویدیو مرتبط :
مروری بر هفته ششم لیگ آزادگان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کاپیتان استقلال: پرسپولیس به فکر سقوط به لیگ آزادگان باشد نه دربی برگشت



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

مهاجم کهنه کار استقلال گفت: «ما 6 تای پرسپولیس را ندیده‌ایم، به سن‌مان نمی‌خورد، فیلمش هم نیست اما شما 4 تای استقلال را دیده‌اید و با تمام وجودتان حس کرده‌اید.»

ضرب‌المثل "مثل قالی کرمان می‌ماند" درباره رضا عنایتی صدق می‌کند! این قالی هر چه از عمرش بگذرد و اصطلاحاً پا بخورد، نه تنها از ارزشش کاسته نمی‌شود بلکه مرغوب‌تر می‌شود!


عنایتی هم هر چه سنش بیشتر می‌شود، بهتر و مؤثرتر بازی می‌کند. این روزها تمام امیدهای گلزنی استقلال به او ختم می‌شود؛ رضا عنایتی...

* مثل اینکه رضا عنایتی تمام‌شدنی نیست.
- نه بابا، این‌جوری نگویید. رضا عنایتی هم تمام می‌شود و می‌رود خانه‌اش. این همه بازیکن بزرگ‌تر از من بودند و آمدند و رفتند، آسیاب به نوبت می‌چرخد، این هم سال‌های آخر فوتبال ماست.

* باز هم برای استقلال گل 3 امتیازی زدی.
- این گل من نبود، باید به حساب همه نوشت. وقتی توپ به آن خوبی در آستانه دروازه به من داده می‌شود، چه چاره‌ای جز گل زدن دارم؟ من دو، سه روز پیش نیز خدمت شما گفتم به خدا حاضرم تا پایان فصل یک گل هم نزنم اما استقلال قهرمان شود.

* هفت گله هستی، به آقای گلی که فکر نمی‌کنی؟!
- اولاً اینکه هفته‌های زیادی به پایان فصل باقی مانده است، دوم اینکه 7 گل زده‌ام و می‌توانم تعداد گل‌هایم را افزایش دهم. سوم اینکه اگر در خاطرتان باشد، سال‌ها پیش در بازی ابومسلم خراسان و استقلال رشت، 7 گل به ثمر رساندم و آقای گل لیگ شدم. حالا سجاد شهباززاده هم شانس زیادی برای تحقق این امر دارد. او هم می‌تواند گل بزند و جای ادینهو را بگیرد.

* پس دوست داری یک استقلالی آقای گل لیگ برتر شود.
- قطعاً همین‌طور است. خودم به شخصه دوست دارم سجاد آقای گل لیگ شود. مهاجم جوان و بسیار خوبی است.

* جدال با نفت تهران؛ حساس و سرنوشت‌ساز است.
- به‌طور حتم این مسابقه می‌تواند تأثیر زیادی در سرنوشت قهرمانی استقلال بگذارد. این یکی از فینال‌های لیگ برتری برای ماست. اگر موفق به شکست دادن نفت تهران شویم، جایشان را در صدر جدول خواهیم گرفت. در این بازی فقط باید با 3 امتیاز کامل از زمین بیرون بیاییم.

* نفت رقیب سرسختی برای استقلال است.
- تیم علیرضا منصوریان در این فصل عالی بود. تیمی خوب، ‌جوان و پرانگیزه که در لیگ برتر حرف‌های زیادی برای گفتن داشته است. واقعاً به منصوریان بابت داشتن و ساختن چنین تیمی تبریک می‌گویم. یکی از دشوارترین بازی‌هایمان خواهد بود اما همه چیز خوب و ایده‌آل است. روحیه بچه‌ها بالاست و در تمرینات روی نقاط ضعف و قدرت‌مان کار کرده‌ایم. می‌دانیم باید چطور و چگونه بازی کنیم.

* گل می‌زنی؟
- نمی‌دانم، حالا استقلال ببرد، هر کس گل زد، بزند.

* سمت منصوریان که می‌روی؟
- مگر می‌شود نروم؟ داش‌علی رفیق فابریک من است. دلم برایش تنگ شده. می‌خواهم کلی سربه‌سرش بگذارم.

* راستی برنامه 90 را دیدی؟
- آخرهای این برنامه را دیدم.

* محسن بنگر برای استقلالی‌ها کری خواند، گفت اگر 40 بازی را هم ببازیم، باز هم استقلال را می‌بریم.
- محسن از دوستان خوب من است و این کری‌ها همیشه بوده و خواهد بود اما...

* اما چی؟!
- حرف من این است که ما 6 تای پرسپولیس را ندیده‌ایم. به سن‌مان نمی‌خورد، فیلمش هم نیست اما شما 4 تای استقلال را دیده‌اید و با تمام وجودتان حس کرده‌اید.

* او ادعا کرده بازی برگشت هم استقلال را می‌بریم!
- حالا تا دور برگشت، اول تلاش کنند در لیگ برتر نتایج خوبی کسب کنند و بمانند، بعد به دیدار برگشت فکر کنند! الان پرسپولیس در خطر سقوط قرار دارد و ما در کورس قهرمانی هستیم.

 

اخبار ورزشی - خبر ورزشی