اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

لو رفتن پلیس قلابی از سوی همسرش



 
 ساعت 7 عصر بیستم مردادماه در پی دستگیری مردی به نام «داریوش» مظنون به سرقت و حمل مواد مخدر به مقدار یک گرم هرویین و یک گرم شیشه، همسر متهم به نام «توران» به کلانتری 169 مشیریه مراجعه کرد و با ارائه یک پیراهن نظامی مربوط به پلیس با درجه سروانی و یک عکس متهم با این لباس اظهار داشت: شوهرم چند ماهی است که با این لباس اقدام به اخاذی از مردم تحت عنوان پلیس می‌کند و یک کلت پلاستیکی نیز دارد که آن را در خانه پنهان کرده بود و پیدا نکردم.


متهم در تحقیقات اظهار داشت: دو ماهی است که لباس را از گمرک خریداری کرده‌ام و از افراد افغان و خلافکار اخاذی می‌کنم و این اقدامات را با همدستی فردی به نام «منصور» با یک خودروی شخصی که متعلق به خودم است انجام می‌دادیم.


اخبار  حوادث -   ایران


ویدیو مرتبط :
حرفهای وحید طالب لو برای همسرش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پلیس قلابی ناشی با درجه سروان، خودش را سرهنگ معرفی کرد و لو رفت



 مأموران کلانتری 15 بابل هنگام گشتزنی در خیابان‌های منطقه متوجه حضور یک افسر پلیس با لباس فرم در داخل یک نمایشگاه خودرو شدند.

آنان که به حرکات و رفتارهای این افسر پلیس مظنون شده بودند وارد نمایشگاه شدند و افسر پلیس با دیدن مأموران گشت دستپاچه شد و سعی کرد تا خود را آرام و خونسرد نشان دهد.


در همین هنگام افسر گشت پلیس در کنار آن مرد نشست و متوجه شد او در صحبت با مرد نمایشگاه‌دار خود را سرهنگ پلیس معرفی کرده است.  با توجه به اینکه درجه نصب شده روی دوش وی چهار ستاره و سروانی بود، افسر گشت از او درباره محل خدمتش پرسید و افسر مرموز که کاملاً خود را باخته بود ناگهان از جابلند شده و سعی کرد پا به فرار بگذارد اما با تیز هوشی مأموران و عکس‌العمل بموقع آنها دستگیر شد.


سرهنگ سید محسن جعفری در تشریح این خبر گفت: مأموران  گشت پاسگاه حیدر کلا در سطح حوزه استحفاظی به شخصی با نام «سعید» که با لباس کادر پلیس در حال معامله خودرو بود مظنون شدند.  در بررسی، بازدید و بازرسی از داخل کیف همراه این پلیس دروغین پیراهن دیگری از لباس کادر نیروی انتظامی با درجه دیگری و علائم و کلاه سازمانی کشف شد و پس از انتقال مرد تبهکار به پاسگاه،  وی در بازجویی اولیه اظهار داشت که لباس را برای گرفتن بدهی خود از مردی به نام «مهدی» پوشیده است.


پس از تحقیقات بیشتر از پلیس قلابی، اطلاعات جدیدتری از وی به دست آمد به گونه‌ای که مشخص شد این مأمور قلابی معروف به «کامی»، ساکن یکی از استان‌های همجوار با گرفتن دسته چک از یکی از بانک‌ها در سطح شهر اقدام به کلاهبرداری و خرید کاشی و سرامیک، خودرو، پتو و فرش و... کرده و در ازای پرداخت پول اقدام به صدور چک بلامحل و بدون پشتوانه به بازاری‌ها کرده است.


سرهنگ جعفری اضافه کرد: تاکنون تعداد 4 نفر از شاکیان شناسایی شده‌اند و همچنین اطلاعات دیگری به دست آمده که وی از سوی مقامات قضایی نیز به علت محکومیت مالی تحت تعقیب بوده است.  فرمانده پلیس بابل به مردم هشدار داد که در کلیه معاملات و خرید و فروش هرگونه کالا هشیاری لازم را دا شته باشند و معاملات را در اماکن معتبر و مجاز انجام دهند.


لازم به ذکر است که متهم پس از تحقیقات و تشکیل پرونده قضایی به دادسرای بابل معرفی و از آنجا با قرار قانونی به زندان بدرقه شد.

  اخبار حوادث  -  ایران