اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

لغو محدودیت‌ بیمه‌ای فرزند چهارم به بعد


معاون سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: از تیرماه سال گذشته محدودیت‌های بیمه‌ای فرزند یا فرزندان چهارم به بعد لغو شده است.

خبرگزاری مهر: معاون سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: از تیرماه سال گذشته محدودیت‌های بیمه‌ای فرزند یا فرزندان چهارم به بعد لغو شده است.

محمدحسن زدا با اعلام این مطلب افزود: در راستای قانون اصلاح قوانین تنظیم جمعیت و خانواده مصوب 20 خرداد 92 مجلس شورای اسلامی، سازمان تأمین‌اجتماعی با صدور بخشنامه‌ای به واحدهای اجرایی این سازمان در سراسر کشور، محدودیت‌های مربوط به ارائه خدمات تأمین‌اجتماعی به فرزند یا فرزندان چهارم به بعد بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و مقرری‌بگیران را برطرف کرد.

وی تصریح کرد: بر این اساس، از تاریخ لازم الاجرا شدن قانون مذکور (29 تیرماه 92) حق سرانه درمان برای صدور دفترچه درمانی فرزند یا فرزندان چهارم به بعد بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و مقرری‌بگیران وصول نمی‌شود و بدون اخذ هرگونه هزینه‌ای دفترچه درمانی فرزند یا فرزندان چهارم به بعد این گروه‌ها صادر می‌شود.


ویدیو مرتبط :
لغو محدودیت های واردات کالا به کشور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لغو همه محدودیتهای بیمه فرزند سوم به بعد


محمدحسن زدا با بیان اینکه برای پوشش بیمه ای فرزند سوم به بعد نیازی به پرداخت وجه اضافه نیست، تاکید کرد: این پوشش بیمه ای با همان حق بیمه ای که والدین می پردازند، صورت می گیرد.

واحد مرکزی خبر: معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی گفت : هیچ محدودیتی برای پوشش بیمه ای فرزند سوم به بعد نداریم.

محمدحسن زدا به اصلاح قانون تنظیم جمعیت و خانواده اشاره کرد و گفت: بر اساس این قانون که در مهر 92 به شعبه های سازمان تامین اجتماعی ابلاغ شد ، موظف شده است همه محدودیت هایی را که برای بیمه فرزند سوم به بعد وجود داشت، لغو کند.

وی با بیان اینکه برای پوشش بیمه ای فرزند سوم به بعد نیازی به پرداخت وجه اضافه نیست ، تاکید کرد: این پوشش بیمه ای با همان حق بیمه ای که والدین می پردازند ، صورت می گیرد.

آقای زدا گفت: قبل از تصویب قانون، خانواده ها باید سرانه درمان را از فرزند سوم به بعد پرداخت می کردند.

معاون سازمان تامین اجتماعی اجرای این قانون را برای همه واحدهای تحت پوشش الزامی دانست و افزود: درصورتی که شعبه ای از اجرای این قانون ، آگاهانه یا ناآگاهانه ابراز از وجود چنین قانونی ابراز بی اطلاعی کرد ، مردم می توانند بلافاصله با تامین اجتماعی درمیان بگذارند تا با انان برخورد شود.