اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

لخت شدن کارگران در اعتراض به رییس جمهور!


شماری از کارگران با تجمع مقابل کاخ ریاست جمهوری مصر در قاهره، به نشانه اعتراض به سخت شدن وضعیت معیشتی، لباس های خود را از تن بیرون کشیدند.

عصر ایران: شماری از کارگران با تجمع مقابل کاخ ریاست جمهوری مصر در قاهره، به نشانه اعتراض به سخت شدن وضعیت معیشتی، لباس های خود را از تن بیرون کشیدند.

 این افراد درخواست بهبود وضعیت معیشتی خود را مطرح کردند و از تعامل نامناسب نیروهای امنیتی مسؤل تامین امنیت کاخ ریاست جمهوری گلایه داشتند.

شاهدان عینی در منطقه "مصر الجدیده" در قاهره گفتند: برخی از کارگران در یکی از شرکت های غذایی، در اعتراض به تعامل نامناسب نیروهای امنیتی کاخ ریاست جمهوری با آنها، پیراهن خود را از تن بیرون کشیدند برخی هم با درآوردن شلوار، تنها با لباس زیر باقی ماندند.

لخت شدن کارگران در اعتراض به رییس جمهور!

این شاهدان اضافه کردند: کارگران از چند روز پیش اعتراضات خود را برای مطالبه بهبود وضعیت مالی و معیشتی مقابل کاخ ریاست جمهوری آغاز کرده بودند اما نیروهای امنیتی کاخ ریاست جمهوری به درگیری های کلامی با آنها پرداختند. نیروهای امنیتی از معترضین خواسته بودند از دیوارهای کاخ ریاست جمهوری دور شوند و در همین ارتباط، درگیری های کلامی رخ داد.

پس از جر و بحث کلامی، این معترضین با درآوردن لباس و برهنه شدن، در خیابان مقابل کاخ ریاست جمهوری، اقدام به راهپیمایی اعتراض آمیز کردند و شعارهایی را علیه محمد مرسی رئیس جمهور و دولت مصر سر دادند.

در مصر، برهنه شدن و درآوردن لباس نشانه ای از حق خوری و در تگنا قرار گرفتن افراد در جر و بحث های کلامی است که بارها در مناطقی از قاهره، دیده می شود.


ویدیو مرتبط :
رییس جمهور در کنار کارگران زحمتکش!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتراض شدید علی مطهری به جلوگیری از طرح سوال از رییس جمهور



 

 

 

علی مطهری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با اعتدال تاکید کرد: امضاهای طرح سوال از رییس جمهور بالاتر از حد نصاب است و  عدم طرح آن، ناشی از تخلف هیات رییسه مجلس است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس افزود: با توجه به مسائلی که در اختلاس سه هزار میلیاردی مطرح است، لازم است تا سریع تر، سوال از رییس جمهور مطرح گردد.

وی در خاتمه تاکید کرد: بر طرح سوال از رییس جمهور مصمم هستیم و هیات رییسه باید در این راستا همکاری کند..../تحلیل:عصرایران