اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

لباس عجیب رونالدو سوژه رسانه‌ ها +عکس


رسانه‌های انگلیسی لباس‌های کریستیانو رونالدو را هنگام ورود به فرودگاه شهر منچستر به باد تمسخر گرفتند و او را "بچه مدرسه‌ای" خواندند.

ایسنا: رسانه‌های انگلیسی لباس‌های کریستیانو رونالدو را هنگام ورود به فرودگاه شهر منچستر به باد تمسخر گرفتند و او را "بچه مدرسه‌ای" خواندند.

دو تیم رئال‌مادرید و منچستریونایتد در حساس‌ترین بازی دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب در اولدترافورد به مصاف هم می‌روند. بازیکنان رئال‌مادرید یکشنبه وارد فرودگاه منچستر شدند. کسی که همه نگاه‌ها را به خود معطوف کرد، کریستیانو رونالدو با سبک عجیب لباس پوشیدنش بود.

لباس عجیب رونالدو سوژه رسانه‌ ها +عکس

ستاره پرتغالی رئال‌مادرید با لباسی که او را شبیه "بچه‌های مدرسه‌ای" کرده بود، وارد فرودگاه منچستر شد که این کار تمسخر و طعنه رسانه‌های انگلیسی را به دنبال داشت. رونالدو که پیش از این با پیراهن شیاطین سرخ درخشیده است، با جورابی بلند و سفید رنگ، کفشی سفید، شورتی کوتاه و کوله‌ای سیاه که بر پشت آویزان کرده بود وارد فرودگاه شد. روزنامه‌ "سان" نحوه لباس پوشیدن ستاره رئال را به تمسخر گرفت و نوشت: "رونالدو شبیه بچه مدرسه‌ای‌ها شده بود و تنها یک مداد کم داشت. گویا هوای سرد منچستر را فراموش کرده بود. بر کسی پوشیده نیست که رونالدو بازیکن بزرگی است اما این دلیل نمی‌شود که با این لباس‌ها آن هم در چنین هوایی وارد منچستر شود."

رونالدو در دیدار رفت دو تیم که در سانتیاگو برنابئو برگزار شد، نمایش خوبی داشت و گل تساوی تیمش را به زیبایی هر چه تمام‌تر وارد دروازه‌ تیم سابقش کرد.

لباس عجیب رونالدو سوژه رسانه‌ ها +عکس


ویدیو مرتبط :
اقدامات عجیب ترامپ و گاف‌های او سوژه رسانه ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حرکت عجیب بازیکن پرتغال سوژه رسانه‌ها+عکس



اخبار,اخبار ورزشی,جام جهانی

 
 اخبار ورزشی -  جام بیستم-2014 برزیل
حرکت عجیب بازیکن پرتغال سوژه رسانه‌ها+عکس

مدافع تیم فوتبال پرتغال در حرکتی عجیب تمام پای خود را خالکوبی کرد.

به گزارش فارس، رائول میرلس مدافع تیم ملی فوتبال پرتغال در حرکتی عجیب و احمقانه تمام سطح پای خود را خالکوبی کرد تا سوژه رسانه‌ها شود.

پرتغال در اولین دیدار خود در جام جهانی 2014 برزیل مقابل آلمان با 4 گل شکست خورده است.
 

اخبار,اخبار ورزشی,جام جهانی

 

اخبار,اخبار ورزشی,جام جهانی

اخبار ورزشی - فارس