اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

لباسی از طلا برای جلب توجه +عکس



یک مرد هندی با پرداخت 14 هزار پوند برای ساخت یک لباس طلا امیدوار است توجه زنان و دختران را به خود جلب کند.

این مرد 32 ساله با پرداخت این مبلغ و صرف 16 ساعت روزانه طی دو هفته توانست پیراهنی از جنس طلا بسازد، او این لباس را با مچ بند و گردنبند و ساعت طلا ست کرده است.
 
وی میگوید شاید من زیباترین مرد دنیا نباشم اما آیا زنی میتواند در مقابل این همه طلا مقاومت کند. لباس طلا یکی از آرزوهای من بود که به حقیقت پیوست این لباس 6 دکمه الماس دارد و حتی یک کمربند طلا نیز روی آن قرار دارد.

او می گوید از این به بعد به من مرد طلایی خواهند گفت. من امیدوارم بتوانم توجه زنی را به خودم جلب کنم و او را راضی به زندگی در کنار خودم کنم.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,لباس طلا


 اخبارگوناگون - باشگاه خبرنگاران 


ویدیو مرتبط :
جلب توجه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنایت هولناک داعش توجه روزنامه آمریکایی را جلب کرد + عکس



 اخبار بین الملل  - جنایت هولناک داعش توجه روزنامه آمریکایی را جلب کرد + عکس

 روزنامه دیلی میل آمریکا روز گذشته تصاویر اجساد سربازان ارتش سوریه که پس از ذبح شدن در یکی از خیابان‌های اصلی الرقه قرار داده شده منتشر کرد.

به گزارش  ابنا  اقدامات وحشیانه داعش در شهر الرقه به عنوان پایتخت این گروه تروریستی بار دیگر توجه رسانه‌های جهانی را به این منطقه جلب کرد.

بر اساس تصاویری که به صورت مخفیانه از سوی ساکنین منطقه الرقه سوریه که به عنوان پایتخت داعش به برخی رسانه‌های عمومی شده است این گروه با ذبح سر برخی از شهروندان خود تن بی‌سر آن‌ها را در معرض دید شهروندان قرار داده‌اند.

به گزارش روزنامه دیلی میل آمریکا، در این تصاویر که مربوط به ماه سپتامبر است اجساد سربازان ارتش سوریه پس از ذبح در یکی از خیابان‌های اصلی الرقه که محل رفت و آمد عموم مردم قرار داده شده است.

به گفته شاهدان عینی، تکفیری‌های داعش این اقدام فجیع را برای گرفتن درس عبرت انجام داده‌اند.

 

اخبار,اخباربین الملل,جنایات گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخباربین الملل,جنایات گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخباربین الملل,جنایات گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخباربین الملل,جنایات گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخباربین الملل,جنایات گروه تروریستی داعش

 اخبار بین الملل -  ابنا