اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

لاله اسکندری: بمانید و با شرافت کار کنید


لاله اسکندری گفت: به اعتقاد من این بازیگران خانم به جای اینکه کشور را ترک کنند و بروند، بمانند و با شرافت تلاش کنند و پای کار خود بایستند، متاسفانه این تناقضات باعث می شود که حرفهایی که از طرف این دوستان شنیده می شود غیر قابل باور جلوه کند.

خبرگزاری میزان: لاله اسکندری گفت: به اعتقاد من این بازیگران خانم به جای اینکه کشور را ترک کنند و بروند، بمانند و با شرافت تلاش کنند و پای کار خود بایستند، متاسفانه این تناقضات باعث می شود که حرفهایی که از طرف این دوستان شنیده می شود غیر قابل باور جلوه کند.

 لاله اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون  گفت: به تازگی در یک مجموعه تلویزیونی با نام «شیوع» بازی کرده ام که با موضوع پدافند غیرعامل جمع بندی شده است و به دلیل اینکه شاید مردم اطلاعات کافی از این سوژه نداشته باشند می تواند در شناساندن آن به جامعه کمک کند.

وی افزود: در این مجموعه تلویزیونی در قالب نقش یک پزشک ظاهر شدم که در روند داستان آلوده یک ویروس می شود و اتفاقاتی که در جریان این آلودگی پیش می آید برای مخاطب جذاب خواهد بود.

اسکندری افزود: قرار بود این مجموعه تلویزیونی در هفته پدافند غیرعامل پخش شود که متاسفانه به دلیل اینکه فیلمبرداری کار طول کشید به هفته پدافند نرسید و در حال حاضر هم اطلاعاتی دقیقی از زمان پخش آن ندارم اما می دانم که عوامل این روزها مشغول صداگذاری، مونتاژ و مراحل پایانی تدوین آن هستند.

این بازیگر تلویزیون تصریح کرد: در مجموعه دیگری با نام «بی قرار» ایفای نقش کردم که در سال 92 به کارگردانی فلور سام ساخته شد و فکر می کنم این کار جزء کارهایی باشد که مخاطب با آن ارتباط خوبی برقرار کنند.

وی ادامه داد: این مجموعه تلویزیونی برای شبکه یک در حال آماده شدن است و هنوز برای پخش زمان دقیق آن به قطعیت دقیقی نرسیده اند اما امیدوارم به زودی پخش و با استقبال مخاطبان روبرو شود.

این بازیگر سینما با توجه به اینکه هم در کارهای سینمایی و هم در تلویزیون حضور مستمر دارد در خصوص علاقه خود به این دو رسانه گفت: واقعیت این است که از نظر من هر کدام از این دو رسانه ویژگی خود را دارد، تلویزیون به لحاظ بردی که دارد و با مخاطب عام مواجه است می تواند طیف گسترده تری را در بر بگیرد و یک بازیگر در یک کار تلویزیونی بیشتر دیده می شود تا سینما.

وی تصریح کرد: سینما هم ویژگی های خاص خود را به لحاظ هنری دارد و می توان از طریق سینما در جشنواره های داخلی و خارجی مطرح شد که به اعتقاد من هر دو رسانه ها چه تلویزیون و چه سینما برای یک بازیگر مفید هستند فقط باید بگویم که سینما ماندگاری بیشتری دارد.

اسکندری درخصوص سریالهای تلویزیونی گفت: ناگفته نماند در تلویزیون هم کارهای ماندگار زیادی وجود دارد از جمله مجموعه تلویزیونی خاک سرخ به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا که هنوز در ذهن مخاطبان باقی مانده و خیلی ها وقتی من را می بینند از این مجموعه یاد می کنند و این را هم باید بگویم من اگر در هرکدام از دو رسانه سینما و تلویزیون نقش خوب پیشنهاد داشته باشم بدون شک قبول خواهم کرد و از این طریق هم تجربیات خوبی کسب می کنم و هم توانایی هایم را نشان خواهم داد.

وی افزود: متاسفانه خیلی از بازیگران هستند که خود را درگیر جدا کردن این دو رسانه از هم کرده اند و به دلیل منتظر ماندن یک نقش خوب در سینما شاید ماه ها و سالها بیکار بمانند.

اسکندری ادامه داد: اگر بخواهم در یک جمله منظورم را جمع بندی کنم باید بگویم که حیف است که به خاطر فقط حضور در سینما همه موقعیت ها و شانس های خود را از دست بدهیم.

لاله اسکندری در خصوص بحث هایی که اخیرا در بین برخی از بانوان در سینمای ایران مبنی بر پیشنهاد بی شرمانه و فساد اخلاقی به راه افتاده است گفت: متاسفانه ما در حرفه ای کار می کنیم که هر کسی می آید و هر نظری در مورد ما و نحوه کار ما می دهد و ما و سابقه ما را زیر سوال می برد و این در حالی است که کسانی که چنین مسائلی را مطرح می کنند به دنبال موفقیت های بزرگ بوده اند و حالا به آن موفقیت ها نرسیده اند و با حرفها و نظرات نادرست همه را زیر سوال می برند.

وی تصریح کرد: من فکر می کنم در هر شغلی و در هر رشته ای ضعف هایی وجود دارد و ممکن است انسانهای نادرست در هر شغلی رخنه کنند و اینکه بگوییم سینما پاک مطلق است این طور نیست در سینما هم ممکن است افرادی باشند که باعث فساد اخلاقی شوند اما متاسفانه اتفاقاتی که در دو سه ماه اخیر افتاده است و چند بازیگر کشور را ترک کرده اند و با حرفهای غیر واقعی همه عرصه سینما و بازیگران را زیر سوال برده اند به نظرم کار درستی نیست.

وی افزود: این بازیگران عدم موفقیت خود را به دلیل پاسخ منفی دادن به پیشنهادات بی شرمانه اعلام کرده اند و من هم منکر این نمی شوم که شاید چنین پیشنهادات بی شرمانه در سینما وجود داشته باشد اما اینکه کل سینما، بازیگران را مطلق این گونه خطاب کنیم کار درستی نیست چرا برای من که سالها در این عرصه کار می کنم چنین اتفاقی نیفتاده است؟ همچنین خواهرم که 20 سال است در این عرصه فعالیت می کند برایش چنین اتفاقی نیفتاده است به نظر من مطرح کردن چنین بحث هایی، برای مطرح کردن خود افراد است و می خواهند با این گفتگوها سر زبانها بیفتند و جریان سازی کنند.

اسکندری اظهار داشت: مطرح کردن چنین بحث هایی آن هم از طرف بازیگرانی که شاید یکی دو سال وارد این عرصه شده اند و من حتی آنها را نمی شناسم نه تنها کمکی به وضعیت این سوژه در داخل کشور نمی کند بلکه این موقعیت را ایجاد می کند تا آن طرف آبی ها از این سوژه ها سوء استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: آیا خارج شدن از کشور راه حل مناسبی برای رهایی از پیشنهاد بی شرمانه است؟به اعتقاد من این بازیگران خانم به جای اینکه کشور را ترک کنند و بروند، بمانند و با شرافت تلاش کنند و پای کار خود بایستند و برای رسیدن به موفقیتها هیچ وقت امید خود را از دست ندهند نه اینکه کشور را ترک کنند و وارد فضایی شوند که اصلا معلوم نیست امنیت دارند یا نه، متاسفانه این تناقضات باعث می شود که حرفهایی که از طرف این دوستان شنیده می شود غیر قابل باور جلوه کند.


ویدیو مرتبط :
لاله اسکندری، ازدواج خواهرش ستاره اسکندری را تبریک گفت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لاله اسکندری در «نخل گریان»



 

 

 

لاله اسکندری در «نخل گریان»

 

هادی علیمحمدی مجری طرح این فیلم تلویزیونی با اعلام این خبر گفت:قصه این کار به قلم علی طالب آبادی داستان دختری بنام فاطمه را روایت می کند که با مادرش در نخلستانی گذران زندگی می کنند که مدعیان فراوانی دارد.

کریم، پدر فاطمه در گیر و دار درگیری های آبادان برای دفاع از خاکش، همسر باردارش را رها کرده و به دل دشمن می زند. نقل های مختلفی از علت ترک خانواده اش به او نسبت داده می شود. حتی عده ای معتقدند، کریم از معرکه گریخته است.

تلاش فاطمه برای اثبات حقانیت پدری که هرگز ندیده است به ثمر می نشیند. و پیکر کریم طی یک معجزه، سالم در نخلستانش پیدا می شود. در جیبش کاغذی است که مالکیت بی چون و چرای او بر این نخلستان را ثابت می کند.

وی با اشاره به اینکه تصویر برداری این فیلم در ۲۸ جلسه در آبادان انجام شده است و بلافاصله قاسم خدابنده لو تدوین کار را آغاز کرده است .

علیمحمدی تصریح کرد: موسیقی کار توسط مسعود سخاوت دوست تولید شد و مهرداد جلوخانی نیز صدا گذاری فیلم را به پایان رسانده است و در نهایت " نخل گریان" در ۹۰ دقیقه تحویل مرکز سیمافیلم شد.

وی فهرست عوامل " نخل گریان" را به این شرح اعلام کرد: تهیه کننده : سید روح الله حجازی ، مدیر تصویر برداری : محمد رسولی ، مدیر تولید: هادی علیمحمدی ، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: حبیب قلی زاده ، طراح چهره پردازی: دانیال حقیقت ، طراح صحنه و لباس : پناه بر خدا رضایی ، منشی صحنه: سعیده دلیریان

بازیگران: لاله اسکندری ، کوروش زارعی ، رائد تمیمی ، سید مجید زارع کار ، امید جمشیدی و ...

گفتنی است پنا بر خدا رضایی از فیلمسازان موفق عرصه فیلم کوتاه است که در کارنامه کاری خود کارگردانی آثاری چون " چراغی در مه" و " بانوی مبارز" را به ثبت رسانده است .

حجازی " نخل گریان" را در گروه معارف ، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مرکز سیمافیلم تهیه کرده است..../ شبکه خبری برنا