اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

كودك 4 ساله قربانی رابطه پنهانی



كودك 4 ساله قربانی رابطه پنهانی

مردی كه برای سرپوش گذاشتن بر رابطه پنهانی‌اش با یك زن، نقشه قتل پسر چهار ساله او را طراحی كرده و در اجرای آن ناكام مانده بود، همراه مادر كودك از سوی كارآگاهان جنایی اداره آگاهی شهرستان نجف‌آباد اصفهان دستگیر شد.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مرد جوان گمان می‌برد كودكی را كه در چاهی به عمق 45 متری انداخته، مرده است اما او به طرز معجزه‌آسایی زنده مانده بود و به كمك آتش‌نشان‌ها از درون چاه بیرون آورده شد.

به گزارش جام‌جم، مطوری مسوول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرستان نجف‌آباد در استان اصفهان در ارتباط با نجات معجزه‌آسای پسری چهار ساله‌ از عمق یك چاه 45 متری، روز گذشته به خبرنگار ما گفت: ساعت 10 و 30 دقیقه دوم مهر امسال در پی تماس پلیس با سامانه 125 آتش‌نشانی شهرستان نجف‌آباد مبنی بر سقوط یك پسر خردسال در چاه باغی در كمربندی این شهر، آتش‌نشان‌ها در قالب چند گروه عملیاتی عازم محل شدند.

نجات كودك از چاه

مطوری افزود: آتش‌نشان‌ها در بررسی از محل متوجه صدای ناله‌هایی از درون چاه شدند و اطمینان یافتند كسی درون چاه افتاده است بنابراین عملیات نجات را آغاز كردند. پس از یك ساعت عملیات نفسگیر، ماموران آتش‌نشانی پسر چهار ساله‌ای را كه زخمی كف چاه افتاده بود نجات دادند و توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل كردند. در ادامه، تحقیقات پلیس از این كودك برای شناسایی خانواده او آغاز شد.

كودك نجات‌یافته همان پسر گمشده بود

در این ارتباط سرهنگ پرتوی، فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد نیز به خبرنگار ما گفت: با توجه به این‌كه بیست و هشتم شهریور امسال زنی با ارائه شكایتی بیان كرده بود پسر چهار ساله‌اش به نام مهدی به قصد بازی از خانه بیرون رفته و دیگر بازنگشته است، ماموران پلیس متوجه شدند كودك نجات داده شده از درون چاه، مهدی همان پسر گمشده است.

عامل حادثه یك آشنا بود

پرتوی افزود: با انتقال این كودك به بیمارستان، او تحت درمان قرار گرفت و در تحقیق از او معلوم شد مردی كه او را عموحسین صدا می‌زده و به خانه‌شان در رفت و آمد بوده، وی را درون چاه انداخته است.

با توجه به اظهارات كودك، كارآگاهان جنایی اطمینان یافتند آن مرد قصد جان كودك را داشته و به یقین مادر كودك ـ زن شاكی ـ از این ماجرا باخبر بوده است.

بنابراین با هماهنگی قضایی مادر كودك به پلیس آگاهی نجف‌آباد احضار و در بازجویی، اظهارات متناقضی را بیان كرد تا سرانجام اقدام هولناك خود و همدستش را فاش كرد.

دستگیری مادر

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد یادآور شد: در تحقیق از این زن معلوم شد او چند ازدواج ناموفق داشته است و از چند ماه پیش با مردی به نام حسین كه متاهل بوده و خانواده‌اش در نزدیكی خانه زن جوان زندگی می‌كردند آشنا شده و با او رابطه پنهانی برقرار كرده است.

در ادامه تحقیق ماموران دریافتند مادر كودك و حسین وقتی متوجه شدند مهدی چهار ساله متوجه رابطه پنهانی آنها شده است، نقشه قتل او را طراحی كرده‌اند.

وی افزود: در پی اعتراف مادر كودك مبنی بر این‌كه عامل حادثه حسین بوده است، این مرد تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و جستجو برای دستگیری وی را آغاز كردند تا این‌كه روز بعد مخفیگاه متهم فراری شناسایی و او نیز دستگیر شد. متهم با انتقال به پلیس آگاهی در مواجهه حضوری با زن بازداشت شده ـ مادر كودك ـ قرار گرفت و به جرم خود اعتراف كرد.

اعتراف مرد جوان به توطئه مرگبار

متهم به پلیس گفت: شب حادثه وقتی به خانه مادر كودك چهارساله رفته بودم، با نقشه از پیش تعیین شده كودك را به بهانه‌ای سوار خودرویم كردم و به باغی در كمربندی شهر رفتیم. با قساوت او را كنار چاه بردم. پسر كوچولو گریه می‌كرد و می‌خواست رهایش كنم، اما او را به درون چاه انداختم و دیگر صدایی نشنیدم.

در ادامه بازجویی از متهم مشخص شد، عامل حادثه با اطمینان از این‌كه كودك را كشته است، به خانه زن مورد علاقه‌اش بازگشته و موضوع را به وی اطلاع می‌دهد.

رابطه غیراخلاقی حادثه‌ساز شد

در پی دستگیری زن و مرد متهم، سرهنگ حسین‌زاده، رییس پلیس آگاهی استان اصفهان نیز دراین‌باره به خبرنگار ما گفت: متاسفانه در این پرونده شاهد بودیم كه مادر كودك در پی رابطه‌ای غیراخلاقی با مردی متاهل چنین حادثه‌ای هولناك را رقم زده بود، اما كودك بیگناه که پس از پنج روز در چاه محبوس شده بود به طرز معجزه‌آسایی زنده ماند.

حسین‌زاده افزود: اكنون صحنه حادثه از سوی متهمان بازسازی شده و مادر كودك و مردی كه كودك را ربوده و به جان او سوءقصد كرده بود، با هماهنگی قضایی روانه زندان شدند. تحقیقات تكمیلی از آنها ادامه دارد./جام جم آنلاین

 


ویدیو مرتبط :
عاقبت رابطه پنهانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كودك 2/5 ساله، قربانی ارتباط پنهانی



 

 

  كودك ۵/۲ ساله، قربانی ارتباط پنهانی

 

مرد قاچاقچی برای آن كه ارتباط پنهانی اش با مادر كودك برملا نشود، مرگ كودك ۵/۲ ساله را رقم زد. روند رسیدگی به این پرونده هنگامی در دستور كار كارآگاهان جنایی آگاهی شهریار قرار گرفت كه عصر جمعه گذشته زنی سراسیمه وارد پاسگاه زركان شد و راز جنایتی هولناك را فاش كرد. ماموران پس از آرام كردن زن جوان، به تحقیق از او پرداختند.

زن جوان در تشریح ماجرا به پلیس گفت: مردی شرور پسر ۵/۲ ساله ام را كشت و زندگی ام را تباه كرد. ماجرا ۴ روز پیش هنگامی اتفاق افتاد كه من و پسر ۲ سال و نیمه ام در خیابان منتظر تاكسی بودیم كه یك خودروی سواری مقابلمان توقف كرد و سوار شدیم.

 

● ردپای ۲ شرور

وی ادامه داد: پس از طی مسافتی، راننده تغییر مسیر داد كه به وی اعتراض كردم. در همین موقع مردی كه كنار راننده نشسته بود، با چاقو مرا تهدید كرد و خواست آرام بگیرم. پسرم بشدت ترسیده بود و گریه می كرد. او را آرام كردم و محكم در آغوشم گرفتم.

راننده به سرعت خود افزود و بعد از یك ساعت، مقابل یك دامداری متروكه در حومه شهر توقف كرد. زن شاكی تصریح كرد: آنها مرا كتك زدند با زور بچه ام را از من جدا كردند هر دو مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند.

زن شاكی یادآور شد: پس از چند ساعت در حالی كه هیچ خبری از فرزندم نداشتم، قفل در اتاقك دامداری باز شد و آن دو مرد وارد شدند.

از آنها سراغ فرزندم را گرفتم كه گفتند فرزند مرا كشته اند، زن جوان تصریح كرد: آنها دوباره مرا كتك زدند و بعد با خودرو از آن محل دور شدند و در خیابان مرا رها كرده، متواری شدند.

در پی این شكایت، ماموران موضوع را به قاضی طاووسی، دادستان عمومی و انقلاب شهریار اطلاع دادند و در این رابطه پرونده ای تشكیل شد.

به این ترتیب، تیم تحقیق به سرپرستی سرهنگ عبدالله زاده پاشاكی، رئیس آگاهی شهریار به تحقیق از زن شاكی پرداختند و با اطلاعاتی كه از او به دست آوردند، به چهره نگاری رایانه ای از ۲ مرد جوان پرداختند كه معلوم شد تصویر یكی از آنها به یك مرد قاچاقچی به نام مجتبی كه حوالی رزكان زندگی می كند، مطابقت دارد.

 

● دستگیری مرد قاچاقچی

با مشخص شدن این موضوع، ماموران با هماهنگی قضایی با برجسته، بازپرس پرونده به محل زندگی متهم فراری اعزام شدند و مرد قاچاقچی را دستگیر كردند.

پس از انتقال متهم به پلیس جنایی آگاهی شهریار، وی در بازجویی راز یك جنایت تكان دهنده را فاش كرد.

مجتبی ـ عامل جنایت ـ در تشریح ماجرا به پلیس گفت: چندی پیش در یكی از بوستان های شهر با شاكی كه همراه فرزندش به آنجا آمده بود، آشنا شدم. در پی این آشنایی او مدعی شد از شوهرش جدا شده و همراه پسر خردسالش در یك خانه اجاره ای زندگی می كند.

متهم ادامه داد: پس از آن با هم در تماس بودیم چند بار در هفته یكدیگر را ملاقات می كردیم و به این ترتیب ارتباط پنهانی مان شكل گرفت.

پسر خردسال زن مورد علاقه ام مانع ادامه ارتباطمان بود و به دنبال فرصتی بودم تا او را از مادرش جدا كنم.عامل جنایت یادآور شد: ۴ روز پیش از شب حادثه همراه یكی از دوستانم در یكی از محله های شهر بودیم كه این زن و كودكش را در خیابان دیدیم.

متهم به قتل تصریح كرد: او را سوار خودرو كرده و به محل دامداری منتقل كردیم. دوستم پس از مصرف مواد مخدر، ما را ترك كرد و زن جوان و فرزندش نزد من ماندند.

 

● فاش شدن ارتباط پنهانی متهم با زن شاكی

وی افزود: در آن چند روز من و زن جوان با هم ارتباط پنهانی داشتیم و او را مورد آزار و اذیت قرار نداد م. پسر ۵ / ۲ ساله شاكی مدام بی قراری می كرد و می خواست كنار مادرش باشد. از شنیدن گریه های بی امان او خسته شده بودم و مادرش هم توجهی به فرزندش نمی كرد و از من می خواست او را آرام كنم.

عامل جنایت ادامه داد: آن شب پسركوچولو بشدت گریه می كرد. بنابر این پس از مصرف مواد مخدر (شیشه) او را بشدت كتك زدم. پسربچه گریه می كرد و می خواست رهایش كنم كه به گریه هایش توجهی نكردم و او را دوباره كتك زدم و مادرش نسبت به كار من بی تفاوت بود.

متهم یادآور شد: آنقدر كودك را كتك زدم كه بی هوش شد و دیگر نفس نمی كشید. من و مادر كودك ترسیده بودیم و نمی دانستیم با جسد كودك چه كنیم.

بنابر این پیكر كودك را لای پتو پیچیده و شبانه به گورستان شهر بردم و با حفر گودالی دفن كردم. عامل جنایت اذعان كرد: پس از بازگشت به نزد شاكی، ماجرا را با او درمیان گذاشتم كه خیلی ترسید و از من خواست هرچه زودتر او را به خانه اش بازگردانم. من هم او را به خانه اش رساندم و ماجرای قتل كودك را تلفنی به دوستم تعریف كردم، سپس متواری شدم.

با ثبت اظهارات مرد متهم به قتل، زن شاكی احضار شد و در مواجهه حضوری با متهم قرار گرفت كه وی نیز به جرم خود اعتراف كرد.

این زن در اظهاراتش به پلیس گفت: من برای فاش نشدن رابطه مان دروغ گفته ام. مجتبی، كودكم را كه تنها شاهد ارتباط هایمان بود، از سر راهش برداشت.

به دنبال اعتراف های تكان دهنده این زن و مرد، كارآگاهان جنایی همراه برجسته بازپرس پرونده و عامل جنایت به گورستانی كه وی مدعی بود كودك را در آن محل دفن كرده است، اعزام شدند و در بازرسی از گورستان، جسد پسر ۵ / ۲ ساله را كشف و به پزشكی قانونی منتقل كردند.

در بررسی اولیه از پیكر كودك معلوم شد وی پیش از مرگ مورد كودك آزاری قرار گرفته و آثار كبودی در تمام نقاط بدنش مشهود است.

با مشخص شدن این موضوع، كارآگاهان با معمای پیچیده ای روبه رو شدند كه آیا پسركوچولو زنده به گور شده یا بعد از قتل دفن شده است.

بنابر این گزارش، مادر كودك كشته شده همراه عامل جنایت با قرار قانونی از سوی بازپرس برجسته رئیس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهریار در بازداشت به سر می برند.... / گزارش : جام جم آنلاین