اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

كریم انصاری‌فرد: تكلیف ما قهرمانی است


انصاری‌فرد كه شایعه شده تنها در صورت حضور دایی روی نیمكت پرسپولیس، در این تیم می‌ماند این شایعه را تكذیب می‌كند و با قاطعیت می‌گوید هرگز شرطی برای ادامه حضور در پرسپولیس نگذاشته.

سایت گل: انصاری‌فرد كه شایعه شده تنها در صورت حضور دایی روی نیمكت پرسپولیس، در این تیم می‌ماند این شایعه را تكذیب می‌كند و با قاطعیت می‌گوید هرگز شرطی برای ادامه حضور در پرسپولیس نگذاشته.

كمتر از همیشه صحبت می‌كند و تمام تمركزش را گذاشته روی قهرمانی با پرسپولیس در جام حذفی. مهم‌ترین دغدغه كریم انصاری‌فرد در روزهای پایانی لیگ شادی هواداران پرسپولیس و باز كردن دروازه سپاهان است. هر چند او به پیكان گل زد اما همه منتظرند تا شادی او را بعد از گل زدن به سپاهان ببینند.

لیگ را از دست داده‌اید و به‌نظر می‌رسد تمام تمركزتان را گذاشته‌اید روی قهرمانی در جام حذفی. شرایط پرسپولیس برای شكست سپاهان چطور است؟

 شرایط كه ایده‌آل است چون ما تمرین‌های‌مان را براساس بازی با سپاهان و نوع بازی این تیم انجام می‌دهیم و به‌همین خاطر رفته رفته آماده حضور در این بازی حساس می‌شویم.

پس لیگ برتر را چه‌كار می‌كنید؟

 آنچنان كه باید و شاید دیگر لیگ را در نظر نمی‌گیریم و هم و غم خود را گذاشته‌ایم روی موفقیت در فینال جام حذفی. امیدوارم بتوانیم برنده این بازی شویم. این بازی تنها شانس ما برای قهرمانی و حضور در مسابقات آسیایی است. دوست دارم هواداران پرسپولیس به ورزشگاه بیایند و ما را در رسیدن به قهرمانی كمك كنند.

انگار استقلالی‌ها هم دوست دارند شما قهرمان شوید و به همین دلیل شاید به ورزشگاه بیایند و پرسپولیس را تشویق كنند.

 استقلالی‌ها لطف دارند ولی ما یك تكلیفی داریم كه باید انجامش بدهیم. این تكلیف گردن ما است و امیدوارم كه در انجام آن موفق شویم.

تكلیف چرا؟

 چون هواداران پرسپولیس همیشه دوست دارند تیمشان حداقل یك عنوان قهرمانی به‌دست بیاورد. ما كه به دلایلی نتوانستیم قهرمان لیگ شویم اما حالا قهرمانی جام حذفی دور از دسترس نیست. هواداران منتظرند ما قهرمان شویم و شك ندارم در یك روز پرشكوه این عنوان را به آنها هدیه می‌دهیم.

كریم انصاری‌فرد: تكلیف ما قهرمانی است

 فكر می‌كنی ورزشگاه آزادی پر شود؟

 به نظر من كیپ تا كیپ تماشاگر در ورزشگاه می‌نشینند تا شاهد قهرمانی ما باشند.

مهدی مهدوی‌كیا هم در این روز باشكوه از نظر تو خداحافظی می‌كند، گل قهرمانی را می‌زنی تا به او تقدیمش كنی؟

 آقا مهدی از اسطوره‌های فوتبال ایران است كه هیچ‌وقت بازی‌هایش از ذهن هواداران پاك نمی‌شود. امیدوارم در روز خداحافظی مهدوی‌كیا تیممان قهرمان شود. مهم نیست كدامیك از بچه‌ها گل بزند، مهم قهرمانی ما است تا در یك روز باشكوه و در حضور 100 هزار نفر، آقا مهدی از فوتبال خداحافظی كند.

احسان حاج صفی از دوستان صمیمی تو است. درباره هند او مقابل داماش و انتقادهایی كه به او می‌شود صحبت می‌كنی؟

 من و احسان از تیم ملی نونهالان كنار هم بازی می‌كنیم و یكجورهایی با هم بزرگ شدیم. از نونهالان تا نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان هم اتاق هستیم و از همه بیشتر احسان را می‌شناسم. او بچه‌ای نیست كه چنین كارهایی انجام دهد و به‌نظرم وصله كم‌فروشی به او نمی‌چسبد. همیشه در تیم ملی و باشگاهش هم و غمش این است كه بهترین عملكرد را به‌نمایش بگذارد. حاج صفی بازیكن بزرگی است كه بزرگ هم خواهد ماند.

 یعنی معتقدی كه این هجمه نباید علیه او به‌وجود بیاید؟

قطعا. چون احسان را خوب می‌شناسم می‌گویم كه او مستحق این حرف‌ها نیست. مطمئن باشید كه او دنبال قهرمانی سپاهان بوده و هند پنالتی‌اش عمدی نبوده. امیدوارم این حواشی ختم به خیر شود و احسان با خیال آسوده به فوتبالش ادامه دهد.

 چند روز پیش شایعه‌ای دهان به دهان چرخید با این مضمون كه تو به شرطی در پرسپولیس می‌مانی كه دایی سرمربی شود. این شایعه را تایید می‌كنی؟

 من كجا چنین حرفی زدم. تكذیب می‌كنم و واقعا نمی‌دانم این شایعات از كجا درمی‌آید؟ این مدیریت است كه مربی می‌آورد نه من. هرگز هم نگفتم به شرط حضور دایی در پرسپولیس می‌مانم. من هواداران پرسپولیس را دوست دارم و اگر قسمت شد و ماندم می‌خواهم دینم را به آنها ادا كنم. نه شرطی گذاشتم و نه حرفی در این‌باره زدم. امیدوارم این شایعات تمام شود تا پرسپولیس با آرامش در فینال جام حذفی به میدان برود.


ویدیو مرتبط :
بازیكن ایرانی كریم انصاری فرد این كارو انجام داد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انصاری‌فرد: لقب كهكشانی برای استقلال، قهرمانی لیگ هم برای ما



انصاری‌فرد: لقب كهكشانی برای استقلال، قهرمانی لیگ هم برای ما/ مانوئل می‌خواهد از سبك اسپانیا الگو برداریم/ پرسپولیس هافبك‌های تاپ ایران را در اختیار دارد

مطمئنا مهاجمان پرسپولیس رقابت سالمی با یكدیگر خواهند داشت در ضمن باید بگویم كه تیم‌های دیگر هم شرایط مثلی پرسپولیس دارند و این فقط ما نیستیم كه زیاد مهاجم داریم

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

 كریم انصاری‌فرد این روزها با انگیزه زیاد در تمرینات پرسپولیس شركت می‌كند. او آقای گل ایران است و هواداران پرسپولیس امیدوارند كه كریم گلزنی‌هایش را در پرسپولیس هم ادامه دهد. انصاری‌فرد كه امسال پیراهن شماره 9 پرطرفدارترین تیم ایران را برتن خواهد كرد در مورد وضعیت پرسپولیس، شروع لیگ برتر و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرنگار سایت گل پاسخ می‌دهد.

 

چرا صبح دیروز با پرسپولیس تمرین نكردی؟

مشكل خاصی نبود. من مشكل گوارشی داشتم و حتی خواستم تمرین كنم ولی دكتر تیم گفت كه بهتر است تمرین نكنم. در این مورد با مانوئل هم هماهنگ كردم و در نهایت تصمیم بر این گرفته شد كه تمرین نكنم.

 

فكر می‌كنی مانوئل چقدر از پرسپولیس شناخت پیدا كرده است؟

شناخت نسبی پیدا كرده و تا حدودی با خصوصیات بازیكنان آشنا شده است ولی او برای پیاده كردن تفكرات تاكتیكی‌اش نیاز به زمان دارد. مانوئل بیشتر از 2 هفته نیست كه در كنار پرسپولیس است و باید به این مربی زمان بدهیم تا برنامه‌هایش را اجرا كند.

این موضوع برایت نگران‌كننده نیست كه پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی امتیاز از دست بدهد؟

مطمئن باشید این اتفاق نخواهد افتاد. از همان روز اول دنبال جمع كردن امتیاز هستیم و همه بازی‌ها برای ما حكم فینال را دارد. تلاش می‌كنیم تا گام اول را محكم برداریم و فقط برای گرفتن 3 امتیاز به میدان می‌رویم.

 

امسال قرار است در چه پستی بازی كنی؟

فوروارد نوك.

 

محمد قاضی هم در مصاحبه‌ای گفته كه او هم به عنوان فوروارد نوك بازی خواهد كرد. بالاخره چه كسی قرار است در این پست بازی كند؟

در این مورد سرمربی تصمیم‌گیرنده است.

 

ولی خودت قبول داری كه خیلی كم پیش می‌آید یك تیم از 2 مهاجم نوك استفاده كند؟

شاید مانوئل از 2 مهاجم یا 3 مهاجم استفاده كند. این بستگی به نظر سرمربی و تاكتیك تیم دارد.

 

این روزها تعداد زیاد مهاجمان پرسپولیس حسابی سوژه شده است. در این خصوص چه صحبتی داری؟

به هر حال این استراتژی باشگاه بود تا پرسپولیس زیاد مهاجم داشته باشد. مطمئنا مهاجمان پرسپولیس رقابت سالمی با یكدیگر خواهند داشت در ضمن باید بگویم كه تیم‌های دیگر هم شرایط مثلی پرسپولیس دارند و این فقط ما نیستیم كه زیاد مهاجم داریم. اگر دقت كنید استقلال هم همین شرایط را دارد.

 

استقلال در روزهای پایانی فصل نقل و انتقالات خریدهای خوبی انجام داد و دوباره لقب كهكشانی گرفت. این شرایط برای شما نگران‌كننده نیست؟

لقب كهكشانی برای استقلال باشد و قهرمانی لیگ هم برای ما. ما از همان اول هم نگفتیم كه كهكشانی هستیم و باید در زمین مسابقه همه چیز را ثابت كنیم.

 

خیلی‌ها معتقدند پرسپولیس در خط هافبك به اندازه كافی بازیكن  ندارد. نظر تو چیست؟

پرسپولیس هافبك‌های تاپ ایران را در اختیار دارد. محمد نوری و علی كریمی جزو بهترین‌ها هستند، روبرتو سوسا را داریم و مهرداد پولادی هم می‌تواند در خط هافبك بازی كند. در ضمن من فكر می‌كنم باشگاه یك هافبك خارجی را هم به تیم اضافه كند.

 

از حضور در تیمی مثل پرسپولیس چه احساسی داری؟

همه چیز خوب است و مطمئنا بازی كردن در این باشگاه بزرگ با دیگر باشگاه‌ها فرق دارد. من امیدوارم امسال نتایج خوبی بگیریم و دل هواداران پرسپولیس را شاد كنیم.

 

آقای گل شدن در پرسپولیس خیلی شیرین است نه؟

مطمئنا همین‌طور است. من مهاجم هستم و كارم گلزنی است ولی فكری می‌كنم موفقیت پرسپولیس از همه چیز مهمتر است.

 

راستی چرا تمرینات پرسپولیس اینقدر حاشیه و تنش دارد؟

من فكر نمی‌كنم  اینطور باشد. در بازی با فولاد هم اسماعیل شریفات حركاتی را انجام داد كه با عكس‌العمل هواداران روبه‌رو شد. من معتقدم هواداران پرسپولیس بی‌جهت ناراحت نمی‌شوند.

 

راستی می‌گویند مانوئل تاكید دارد كه شما پاس‌های كوتاه بدهید. درست است؟

بله. او به نوعی می‌خواهد كه از سبك فوتبال اسپانیا الگوبرداری كنیم و تاكید می‌كند كه پاس‌های تك ضرب و كوتاه بدهیم./گل