اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قیمت اجاره آپارتمان های 40 تا 100 متری


با گذشت نزدیک به 2 ماه از فصل تابستان همچنان برخی مستاجران در بازار مسکن نمی‌توانند واحد مورد نظر خود را از لحاظ میزان اجاره بها پیدا کنند.

دنیای اقتصاد: با گذشت نزدیک به 2 ماه از فصل تابستان همچنان برخی مستاجران در بازار مسکن نمی‌توانند واحد مورد نظر خود را از لحاظ میزان اجاره بها پیدا کنند.

این روزها مشاوران املاک در مناطق مختلف تهران اظهار می‌کنند که هنوز متقاضیان در بازار اجاره با مشکل رو‌به‌رو هستند، زیرا قدرت پرداخت اجاره بهای تعیین شده از سوی مالكان را در قالب «رهن» یا «ودیعه و اجاره ماهانه» ندارند.

تعدادی از بنگاهداران مسکن در این باره اعلام کردند: در حال حاضر اکثر موجران از بابت نحوه دریافت اجاره‌بها در فایل‌های خود اعلام آمادگی برای توافق با مستاجران کرده‌اند.

 اما این موضوع باعث نشده تا مشکل اصلی مستاجران حل شود زیرا مالکان در نظر دارند تحت هر شرایطی با رهن کامل یا ودیعه و اجاره ماهانه، اجاره‌بهایی را که خودشان تعیین کرده‌اند، دریافت کنند.



ویدیو مرتبط :
بازهم گل 40 متری به رحتمی لایی خور 40 متری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قیمت فروش آپارتمان بین 40 تا 100 متری در مناطق مختلف تهران + جدول



 اخباراقتصادی ,خبرهای  اقتصادی  ,فروش آپارتمان

قیمت فروش آپارتمان در مناطق مختلف تهران منتشر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، قیمت فروش آپارتمان در مناطق مختلف تهران به شرح زیر است:

 اخباراقتصادی ,خبرهای  اقتصادی  ,فروش آپارتمان