اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قمه كشی در غسالخانه بهشت زهرا (ع)


رییس كلانتری 205 صحن مطهر گفت: گروهی از سوداگران مرگ كه در داخل غسال خانه فعالیت می‌كردند، با قمه به جان یكدیگر افتاده و موجب رعب و وحشت هموطنان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان: رییس كلانتری 205 صحن مطهر گفت: گروهی از سوداگران مرگ كه در داخل غسال خانه فعالیت می‌كردند، با قمه به جان یكدیگر افتاده و موجب رعب و وحشت هموطنان شدند.

سروان سعیدی ا اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام چند تن از شهروندان به سامانه پلیس مبنی بر درگیری و قمه كشی در غسال خانه بلافاصله ماموران كلانتری خود را به محل مورد نظر رساندند.

رییس كلانتری 205 صحن مطهر ادامه داد: ماموران پس از استقرار در محل متوجه شدند كه درگیری به پایان رسیده است ولی  در بدو ورود یكی از شهروندان به ماموران مراجعه كرد و 3 فرد داخل یك پراید را كه كمی بالاتر پارك شده بود عاملین اصلی نزاع و درگیری معرفی كرد.

این مقام مسئول انتظامی اذعان داشت: ماموران بلافاصله به سمت افراد مذكور حركت كردند و در بازرسی از آنان نیز دو قمه و یك چاقو كشف و ضبط كردند.

وی افزود: ماموران در ادامه قصد بازرسی از خودرو را داشتند كه با مقاومت بسیار شدید متهمان قرار گرفتند، لذا با در خواست نیروی كمكی متهمان را به زور به مقر انتقال دادند.

سروان سعیدی ابراز داشت: عوامل این یگان در بازرسی از خودرو در حیاط كلانتری توانستند چندین اسپره اشك آور، 2 عدد دستبند فلزی، 3 عدد قمه 70 سانتی متری، تعدادی پایپ و مقداری شیشه بسته بندی شده كشف و ضبط كنند.

لذا پرونده متهمان تشكیل و جهت بررسی بیشتر به پایگاه آگاهی منتقل شد.


ویدیو مرتبط :
غسالخانه جدید بهشت زهرا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زورگیری از مسافران بهشت زهرا با قمه/ زن جوان عضو باند زورگیران خشن جنوب پایتخت




اخبار  حوادث  - زورگیری از مسافران بهشت زهرا با قمه/ زن جوان عضو باند زورگیران خشن جنوب پایتخت

زورگیرانی که در پوشش خانواده از مسافران بهشت زهرا زورگیری می کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگارن، صبح دهم آبان ماه ماموران گشت کلانتری صحن مطهر در حال تردد در پارکینگ شمالی حرم مطهر امام(ره) بودند که به یک دستگاه خودروی پراید با 3 سرنشین مرد و زن ،‌مظنون می‌شوند.
 
ماموران سریع خودرو را متوقف کرده و در حال بررسی مدارک خودرو بودند که راننده با خودزنی و جو سازی سوار بر خودرو‌ خود شده و در حالی که قصد داشت به یکی از ماموران آسیب برساند، از محل متواری شد.
 
ماموران با شلیک یک تیر هوایی عملیات تعقیب و گریز را آغاز کردند و پس از طی مسافتی موفق شدند خودرو را متوقف و سه سرنشین به نام های "نصرت" ، "محسن" و "نازنین" را دستگیر کنند.
 
عوامل کلانتری در بازرسی از متهمان و خودرویشان، 2 عدد قمه و چاقو و همچنین تعدادی گوشی موبایل گران قیمت کشف و ضبط کردند.
 
پس از انتقال متهمان به کلانتری مشخص شد که این افراد در پوشش خانوادگی اقدام به زورگیری از مسافران و رهگذران می‌کنند.
 
سرگرد ولی الله سعیدی رئیس کلانتری 205 صحن مطهر درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: این افراد که از اعضای باند زورگیران خشن محدوده بهشت زهرا بودند، جهت بررسی بیشتر و کشف سایر جرائمشان به پایگاه نهم پلیس آگاهی منتقل شدند.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران