اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قلعه‌نویی: شرایط بازیکنان اصلاً مطلوب نیست


تیم فوتبال استقلال برای ادامه لیگ و بازی روز جمعه مقابل پرسپولیس تمرینات خود را به صورت قدرتی و همراه با وزنه زیر نظر امیر حاج قاسم مربی بدنساز این تیم در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک انجام داد. ایسنا: تیم فوتبال استقلال تهران صبح امروز در آکادمی تمرین کرد.


تیم فوتبال استقلال برای ادامه لیگ و بازی روز جمعه مقابل پرسپولیس تمرینات خود را به صورت قدرتی و همراه با وزنه زیر نظر امیر حاج قاسم مربی بدنساز این تیم در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک انجام داد.

امیر قلعه‌نویی در رابطه با وضعیت بدنی آبی پوشان گفت: شرایط بدنی تیم ما و سایر تیم‌های لیگ برتر اصلا مطلوب نیست، چون زمان‌های خوب فصل را به خاطر تعطیلات بیش از حد از دست دادیم و الان مجبوریم که تمرینات را به صورت فشرده انجام دهیم.

قلعه‌نویی به کیفیت زمین‌های ورزشگاه‌های ایران اشاره کرد و ادامه داد: با این زمین‌های خراب طبیعتا بازیکنان انرژی بیشتری مصرف می کنند و دچار مصدومیت می‌شوند که شما ببینید بیشتر بازیکنان ایران دچار این وضعیت می‌شوند. مخصوصا تیم ما که در لیگ برتر و جام حذفی بازی می‌کند، همچنین در اسفند ماه بازی‌هایمان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شروع می‌شود که باید بیشتر روی بدن بچه‌ها کار کنیم.

قلعه‌نویی در مورد داربی و وضعیت این تیم نیز گفت: خدا را شکر مصدوم یا محروم خاصی نداریم و تمامی بازیکنانمان هستند.

سرمربی استقلال در مورد حضور فرهاد مجیدی در داربی گفت: باید شرایط تیم را بررسی کنیم و اگر نیاز باشد استفاده می‌کنیم.

وی که سابقه برد در داربی‌های گذشته را در کارنامه خود دارد در خصوص نتیجه‌ بازی روز جمعه گفت: اولا من خوشحال هستم که پرسپولیس یک مربی فهیم ، جوان و کاربلد از جنس فوتبال دارد، ضمن این که گل محمدی بچه محل ما محسوب می‌شود. در مورد نتیجه‌ باید این را بگویم که نتیجه‌ دست خداست و من امیدوارم که داربی خوبی باشد و هر دو تیم یک بازی خوب را انجام دهند و چه آنهایی که به استادیوم می‌آیند و چه آنهایی که از تلویزیون بازی را می‌بینند لذت ببرند.


ویدیو مرتبط :
نارضایتی قلعه نویی از نبود بازیکنان در تمرین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه نویی یکی از بازیکنان استقلال را اخراج کرد



به دلیل بی‌احترامی به صالح

قلعه نویی یکی از بازیکنان استقلال را اخراج کرد

یکی از بازیکنان تیم استقلال به دلیل سرپیچی از دستور مجید صالح از حضور در تمرینات گروهی تا اطلاع ثانوی محروم شد.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

در غیاب امیر قلعه نویی عزادار تمرینات تیم استقلال پیگیری می شود اما در غیاب سرمربی اتفاقی عجیب رخ داد.

یکی از بازیکنان جوان تیم استقلال به نام آرمن طهماسبی در یکی از تمرینات این تیم از دستور مجید صالح سرپیچی کرد و همین مساله موجب شد تا اعضای کادر فنی به این موضوع اعتراض کرده و این اتفاق را به گوش قلعه نویی برسانند.

سرمربی استقلال که از شرایط روحی خوبی برخوردار نبود بلافاصله دستور داد تا این بازیکن دیگر در تمرینات شرکت نکند.

طهماسبی که از این موضوع مطلع شد بلافاصله با صالح تماس گرفت و عذر خواهی کرد اما این بازیکن تا زمانی که از کادر فنی عذر خواهی نکند حق شرکت در تمرینات گروهی را نخواهد داشت.

هر چند این بازیکن به محل تمرینات می رود اما فعلا حق شرکت در تمرینات را ندارد تا زمانی که قلعه نویی دستور حضور این بازیکن را صادر کند./نامه نیوز