اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قلب آیت‌ الله مهدوی‌ کنی کاملا احیا شد


عضو تیم پزشکی معالج رئیس مجلس خبرگان افزود: اکنون آیت‌الله در وضعیت "stable"هستند و امروز قرار است از ایشان"ام آر آی"، اسکن و نوار مغزی گرفته شود.

نسیم آنلاین:دکتر باقی، از پزشکان معالج آیت‌الله مهدوی‌کنی با بیان آخرین وضعیت در خصوص تغییر وضعیت حال آیت‌الله مهدوی کنی از روز گذشته تا امروز، اظهار داشت: قلب ایشان کاملا احیا شده است و فاکتورهایی از جمله فاکتور خونی ایشان کاهش و به ایده آل رسیده است.

وی افزود: اکنون آیت‌الله در وضعیت "stable"هستند و امروز قرار است از ایشان "ام آر آی"، اسکن و نوار مغزی گرفته شود.


ویدیو مرتبط :
آیت الله مهدوی کنی درگذشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بهبودی وضعیت مغز و قلب آیت‌الله مهدوی‌کنی


فرزند آیت‌الله مهدوی کنی اعلام کرد که علائم نشان از بهبود وضعیت مغز و قلب آیت الله مهدوی کنی دارد.

خبرگزاری ایسنا: فرزند آیت‌الله مهدوی کنی اعلام کرد که علائم نشان از بهبود وضعیت مغز و قلب آیت الله مهدوی کنی دارد.
 
حجت‌الاسلام سعید مهدوی کنی در جمع خبرنگاران و تعدادی از دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) درباره آخرین وضعیت پدرش، گفت: وضعیت قلب و ریه ایشان رو به بهبود است و مغز ایشان هم تحرکاتی داشته و واکنش نشان می‌دهد.
 
وی همچنین افزود: با توجه به تزریق داروی بیهوشی به آیت‌الله، ایشان در شرایط هوش کامل نیست، اما علائم نشان از بهبود وضعیت مغز و قلب ایشان دارد.
 
وی در پایان افزود: البته جزئیات بیشتری از وضعیت آیت‌الله مهدوی کنی از سوی تیم پزشکی اعلام می‌شود.