اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قطع برق مترو علت ترافیک شامگاهی



 

 

اخبار,حوادث,اخبار حوادث,اخبار و حوادث

 

 

رئیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: قطع برق در خط 4 مترو تهران علت اصلی ترافیک امشب بود.

 

به گزارش مشرق به نقل از مهر، سردار رحیمی اظهار داشت: متاسفانه شب گذشته در ساعتی که اغلب شهروندان در حال بازگشت به خانه هایشان بودند برق خط 4 متروی تهران قطع شد که این موضوع باعث ورود مسافران به خیابان ها برای رسیدن به مقصدهای خود شد این در حالی بود که در این ساعت ما هر روز شاهد ترافیک در معابر اصلی شهر هستیم و این موضوع باعث افزایش ناگهانی ترافیک و قفل شدن برخی معابر بخصوص در خیابان آزادی شد.

 

وی افزود: پس از اطلاع از این موضوع با مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران تماس گرفته و خواستار اعزام اتوبوس های بیشتری در این مسیر شدیم.

 

همچنین از ماموران خواستیم جلوی خودروهای شخصی را گرفته و از آنها درخواست کنند با توجه به قطع شدن برق مترو و سردی هوا مسافران را به مقصد برسانند.

 

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: امشب 4 تن از ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران به دلیل سردی هوا و فشار کاری ناشی از افزایش بار ترافیک راهی بیمارستان شدند.... /مشرق


ویدیو مرتبط :
وزیر ارتباطات،دلیل قطع ارتباطات در ایلام،قطع برق بود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علت قطع برق در نشست خبری روحانی


شرکت توزیع برق تهران بزرگ درخصوص قطع برق محل برگزاری کنفرانس مطبوعاتی عصر روز گذشته (دوشنبه) "حسن روحانی" رئیس جمهوری منتخب اطلاعیه صادر کرد.

خبرگزاری مهر: شرکت توزیع برق تهران بزرگ درخصوص قطع برق محل برگزاری کنفرانس مطبوعاتی عصر روز گذشته (دوشنبه) "حسن روحانی" رئیس جمهوری منتخب اطلاعیه صادر کرد.

در این اطلاعیه علت قطع برق مرکز تحقیقات استراتژیک، محل برگزاری نخستین کنفرانس مطبوعاتی حجت‌الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری منتخب، ناشی از اشکال فنی سامانه داخلی مجموعه مذکور اعلام شده است.

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، قطع برق در محل برگزاری نخستین کنفرانس مطبوعاتی حجت‌الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری منتخب، را ناشی از اشکال فنی سامانه داخلی این مجموعه اعلام کرد و یادآور شد: این اشکال فنی با شبکه برق رسانی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ مرتبط نیست.