اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قدردانی تهرانی‌ها از تلاش‌های تیم مذاکره کننده کشورمان(+عکس)



پس از اعلام تفاهم میان ایران و 1+5 و درحالی که وزیر امور خارجه کشورمان و دیگر اعضای تیم مذاکره کننده ایران تا ساعاتی دیگر پس از اتمام ماراتن سخت مذاکرات وارد تهران می‌شوند، برخی از اهالی تهران با حضور در خیابان‌ها استقبال و رضایت خود را نسبت به تلاش‌های تیم مذاکره کننده کشورمان اعلام کردند.

پس از قرائت بیانیه مشترک ایران و 1+5 در دانشگاه لوزان، برخی از تهرانی‌ها برای قدردانی از تیم مذاکره‌کننده کشورمان با حضور در خیابان‌ها، رضایت و شادی خود را از نتیجه این تلاش‌ها اعلام کردند.

جمعی از مردم در خیابان‌های مختلف پایتخت از جمله خیابان سی تیر( مقابل وزارت خارجه) و خیایان ولیعصر حضور یافته و به شادی پرداختند و حمایت خود را از نتیجه این مذاکرات اعلام کردند.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

براساس این گزارش، محمدجواد ظریف و تیم مذاکره کننده هسته‌ای تا ساعاتی دیگر به تهران بازمی‌گردند.

 

اخبار سیاسی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
قدردانی رئیس مجلس از تیم مذاکره کننده هسته ای

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یکی از اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در حرم امام رضا(ع)/ عکس



اخبار,اخبار اجتماعی ,برنامه هسته ای ایران

یکی از اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران، جمعه شب به زیارت حرم امام رضا(ع) رفت.

 پایگاه خبری شفاف تصویر «عباس عراقچی» را به نقل از توییتر «ایران هسته‌ای» در حال اقامه نماز در حرم مطهر رضوی، منتشر کرده است.

 

اخبار,اخبار اجتماعی ,برنامه هسته ای ایران

 

اخبار اجتماعی - شفاف