اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل پدر با ضربه هاونگ



اخبار حوادث - فرزندان مقتول 9 ماه راز قتل پدرشان را در سینه مخفی کرده بودند
قتل پدر با ضربه هاونگ

راز پسر جوان که پدرش را با ضربه هاونگ به قتل رسانده بود، پس از 9 ماه فاش شد.

 هفتم فروردین امسال مردی برای چرای گوسفندانش به حوالی رودخانه ای در حوالی شهرستان شازند رفته بود که با جسد مرد سالخورده ای روبه رو شد. او بلافاصله با پلیس تماس گرفت و موضوع را گزارش داد.

کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی به محل فوق اعزام شده و با گزارش موضوع به بازپرس ویژه قتل دادسرا و هماهنگی قضایی پیکر مقتول به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات پلیس برای رازگشایی این جنایت آغاز شد. در این مرحله، کارشناسان پزشکی قانونی نظر دادند علت مرگ این مرد اصابت ضربه های سنگین به سر وی بوده است.

در ادامه جستجو های پلیس، خانواده ای با حضور در پلیس آگاهی و ارائه شکایتی عنوان کردند پدرشان دو روز قبل از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است.

کارآگاهان با اطلاعات به دست آمده از این خانواده روستایی متوجه شدند، مشخصات مرد گمشده با مقتول مطابقت دارد.

تحقیقات از این خانواده نشان می داد، مقتول با فردی اختلاف نداشته و نمی دانند چه کسی و با چه انگیزه ای دست به این جنایت زده است.

تحقیقات برای رازگشایی از این پرونده ادامه داشت تا این که با گذشت 9 ماه از وقوع حادثه، روزهای پایانی هفته گذشته کارآگاهان به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد اعضای این خانواده با یکدیگر اختلاف داشته و احتمال این که آنها مرتکب جنایت شده باشند، وجود دارد بنابراین با ظنین شدن به اعضای خانواده مقتول آنها به پلیس آگاهی فراخوانده شده و جداگانه مورد بازجویی قرار گرفتند، اما همگی مدعی شدند در مرگ پدرخانواده نقشی نداشته اند.

تحقیقات با توجه به ثبت اظهارات متناقض آنها ادامه یافت تا این که دو روز پیش اعتراف کردند که عامل جنایت یکی از پسران مقتول به نام سعید است.

سعید با افشای راز قتل گفت: روز حادثه من همراه دیگر اعضای خانواده مهمان خانه پدری بودیم و با هم حرف می زدیم. همان موقع من و یکی از برادرانم بر سر مسائل خانوادگی با پدرمان دعوا کردیم. با بالا گرفتن درگیری من کنترلم را از دست دادم و با هاونگ آشپزخانه ضربه ای به سر پدرم وارد کردم که او بشدت زخمی شد و کف اتاق افتاد و جان باخت.

وی اضافه کرد: پس از آن اعضای خانواده ام در رابطه با این حادثه سکوت کرده و شب هنگام من جسد پدرم را به حوالی رودخانه برده و آنجا رها کردم تا با این صحنه سازی پلیس به من و خانواده ام مشکوک نشود.

سرهنگ احمدرضا چگنی، فرمانده انتظامی شهرستان شازند در این باره به جام جم گفت: با اعتراف متهم به قتل، او با قرار قانونی روانه زندان شد و تحقیقات تکمیلی از وی و دیگر اعضای خانواده ادامه دارد.

 

اخبار حوادث - جام جم


ویدیو مرتبط :
قتل پدر مقابل چشمان دخترش.شوک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دخالت پدر در دعوای 2نوجوان، به قتل او منجر شد/ مقتول با ضربه تشت از پای درآمد



پسر 17 ساله‌ای به نام مهدی یک هفته پیش در مجلس عروسی یکی از بستگانش با دوست 16 ساله‌اش به نام «مرتضی» درگیر شد.

دعوای این دو پسر نوجوان ادامه پیدا کرد تا اینکه غروب جمعه، 13 شهریورماه، او و مرتضی دوباره با هم رو‌در‌رو شدند و مهدی که در این درگیری از دوستش کتک خورده بود با چشمانی گریان به خانه رفت.  عقربه‌های ساعت، 10 شب را نشان می‌داد که پدر «مهدی» وقتی متوجه شد پسرش کتک خورده است با عصبانیت خانه را ترک کرد و سراغ پدر مرتضی رفت. در خانه همسایه باز بود. او وارد خانه شد. مرد 53 ساله از کوره در رفته بود و ناسزاگویی می‌کرد.

 

در این لحظه زن‌عموی مرتضی، برادرش و پسر عمویش به داخل حیاط خانه رفتند و درگیری بالا گرفت.


پدر مهدی همچنین ناسزا می‌گفت و خانواده مرتضی هم نمی‌خواستند کوتاه بیایند. در این درگیری پدر مهدی با ضربه تشت به سرش نقش زمین شد و سپس ضربه‌ای با چاقو، پهلوی راستش را شکافت.


حسن غرق در خون روی زمین افتاده بود و بسختی نفس می‌کشید. شاهدان عینی این حادثه با ترس و وحشت موضوع را به اورژانس اطلاع دادند. پیکر نیمه‌جان پدر مهدی به مرکز بهداری انتقال یافت اما با وجود تلاش پزشکان، حسن جان خودش را از دست داد.


وقتی ماجرای این دعوای کودکانه وارد مرحله جنایی شد، با دستور قاضی نجف‌زاده، تیمی از پلیس دست به تحقیقات زد تا پرده از راز این قتل بردارد.  فرمانده پلیس کاشمر به شوک گفت: وقتی این قتل به پلیس 110 اعلام شد، مأموران بخش کوهسرخ کاشمر بلافاصله در محل حاضر شدند.


سرهنگ ابوالقاسم باقری افزود: بررسی‌ها در روستای اوندر کاشمر که محل درگیری خونین بود نشان داد که این درگیری به خاطر مشاجره دو نوجوان بوده است.


وی اظهار داشت: در این رابطه 5 مرد و دو زن که در دعوای مرگبار حضور داشته‌اند دستگیر و تحقیقات درباره علت و چرایی وقوع و همچنین شناسایی عامل اصلی این قتل ادامه دارد. سرهنگ باقری با ابراز تأسف از وقوع چنین وقایع غیر قابل جبرانی گفت: کنترل خشم، مدیریت هیجانات و همچنین بهره‌گیری از مهارت‌های حل مسأله می‌تواند از وقوع چنین وقایع تأسف باری پیشگیری کند.


 اخبارحوادث - ایران