اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل مادرزن برای تصاحب ثروتش/ دعوای آشنایان به خاطر نگهداری از وارث چند ماهه + عکس



زن جوان آمریکایی،که به جرم قتل مادرش در زندان بسر میبرد در حال فروختن دختر سه ماه خود است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، خانم "هلتر مک"،19 ساله و همسرش تامی "اس چیفر" 21 ساله،هر دو اهل شیکاگو در آگوست سال گذشته ،که برای گذراندن تعطیلات در اندونزی بسر میبردند اقدام به قتل خانم شیلا وون 62 ساله (مادر مک) میکنند.

در اپریل سال گذشته "اس چیفر" به جرم کشتن مادر زنش به 18 سال حبس محکوم شد و مک هلتر نیز به جرم کمک به همسرش با وجود بیماری سادیسم و باردار بودنش به 10 سال حبس محکوم شد و هم اکنون در زندان بالی(اندونزی) به سر می‌برد.

اخبار,اخبارحوادث , قتل


"مک" که فرزندش،استلا  را در ماه مارس بدنیا اورد، اوایل این هفته دختر خود را برای مراقبت به خانواده ایی استرالیایی ساکن بالی سپرد. اما خانم الیکا والکر(مادر اس چیفر ) در دادگاه کوک کانتی شهر شیکاگو ادعا کرده است که "مک" نوه اش را به 150میلیون دلار فروخته است.

وکیل مدافع "مک" ،مایکل الکین  در دادگاه گفت:ادعای فروختن فرزند "مک"  کذب محض است.

 

اخبار,اخبارحوادث , قتل


این وکیل در ادامه گفت: "مک" فقط نگران اینده دخترش است و ممکن است با یکی از اقوام در رابطه با نگهداری استلا صحبت کرده باشد اما فروختن بچه صحت ندارد.

"مک" برای روشن شدن وضعیتش که ایا مسئولین به او کمکی خواهند کرد یا نه؟ باید صبر کند تا بتواند تصمیم نهایی را بگیرد.

الکین همچبین یاد اوری کرد که یک از افوام همسر "مک" به نام وانسافاویا، شاغل در شیکاگو به بالی سفر کرد و در رابطه با اینده استلا به مک توصیه کرده اند که اعلام داشتند که می‌توانند از استلا نگهداری کنند.

اخبار,اخبارحوادث , قتل


وکیل های "مک" در شیکاگو در تلاشند برای برنده شدن مک در رابطه با به ارث بردن اموال به جا مانده از مادر مقتولش که به ازرش 1.56میلیون دلار است که در صورت بازنده بودن، آن اموال به استلای کوچک میرسد.

آنها دلیل ادعای الیکا والکر را در انگیزه مالی و ارثیه وسوسه کننده استلا میدانند.اموالی که شاید باعث انگیزه قتل شیلا وون توسط فرزندش شدو جسد این مادر در چمدانی در صندوق تاکسی پیدا شد.

"مک" در یک بیانیه گفت: من هرگز دخترم را ترک نمیکنم،اگر تصمیم گیری مسئولین به او اجازه دهد که استلا توسط یک خانواده خوب در اینجا (اندونزی) نگهداری شود،برای هردوی ما بهتر خواهد بود.

اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 


ویدیو مرتبط :
دعوای سگ و گوسفند برای تصاحب توپ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل زنی به خاطر دیدن دعوای خانوادگی



 

قتل زنی به خاطر دیدن دعوای خانوادگی

 

عامل حمله به زن جوان و دختر ۸ ساله روز گذشته به اتهام قتل از سوی كارآگاهان پلیس آگاهی بندرعباس دستگیر شد.

غروب ۱۶ اسفند سال گذشته و به دنبال تماس مردمی با مركز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر این كه یك زن ۲۷ ساله همراه دختر ۸ ساله‌اش مورد حمله قرار گرفته و در شرایط وخیم جسمی به سر می‌برند، ماموران با عزیمت به محل مادر و دختر مجروح را به بیمارستان منتقل كردند كه ساعتی بعد زن ۲۷ ساله بر اثر شدت جراحات به كما رفت و پس از ۵ روز از زمان بستری شدن در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس جان خود را از دست داد.



سرهنگ قطب‌زاده، رئیس پلیس آگاهی هرمزگان با اشاره به این خبر به «جام‌جم» گفت: پس از گزارش مرگ زن جوان، پرونده به دستور قضایی به پلیس آگاهی بندرعباس ارجاع و تحقیق در این زمینه آغاز شد.



با تحقیق از شاهدان عینی از جمله دختر ۸ ساله مقتول كه همراه مادرش مجروح شده بود، وی بیان كرد فردی به نام مهدی من و مادرم را مورد حمله قرار داد و پس از ضرب و جرح ما، همراه دختری كه با او دوست است، متواری شد.



رئیس پلیس آگاهی هرمزگان افزود: پس از جمع‌بندی اظهارات شاكیان، ماموران متوجه شدند مهدی با دختر ۲۲ ساله‌ای به نام آمنه در ارتباط است كه در مرحله بعدی با دستور قضایی این دختر دستگیر شد و بیان كرد نقشی در جنایت نداشته است و از مهدی نیز پس از وقوع این حادثه اطلاعی ندارد. با این اظهارات ماموران با سرنخ‌هایی كه در ارتباط با این جنایت به دست آوردند، موفق شدند روز گذشته مهدی را در مخفیگاه خود دستگیر كنند.



متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی، گفت: روز حادثه من با مادرم درگیری و مشاجره داشتم كه مقتول و دختر ۸ ساله‌اش نظاره‌گر این مشاجره خانوادگی بود.


وی افزود: هنگام مشاجره و در اوج عصبانیت به یكباره كنترل خود را از دست دادم و به سوی مادر و دختر حمله‌ور شده و ۲ لگد به قفسه سینه او زدم و همراه آمنه از محل متواری شدیم و پس از اطلاع از قتل زن ۲۷ ساله، آمنه را تهدید كردم اگر موضوع را به كسی بگوید، از او نیز انتقام خواهم گرفت..../گزارش : جام‌جم آنلاین