اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل فجیع نوزاد 16 روزه به دست مادرش


در ساعت ۹:۴۰ روز گذشته نوزاد ۱۶ روزه ای که بدنش به وسیله ضربات چاقو به شدت مجروح شده بود با آمبولانس اورژانس در معیت پدر و مادربزرگش برای مداوا به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد انتقال داده شد.

کودک ۱۶ روزه ای با ضربات چاقو توسط مادرش در مشهد به قتل رسید.

در ساعت ۹:۴۰ روز گذشته نوزاد ۱۶ روزه ای که بدنش به وسیله ضربات چاقو به شدت مجروح شده بود با آمبولانس اورژانس در معیت پدر و مادربزرگش برای مداوا به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد انتقال داده شد.

به محض انتقال این نوزاد، با توجه به این که دیگر رمقی در بدن وی نبود، بلافاصله کادر پزشکی بیمارستان برای نجات جان وی دست به کار شدند و با انجام عمل احیا و خون رسانی تلاش فراوان کردند تا این نوزاد را به زندگی برگردانند.

پس از چند بار عمل احیا ضربان کودک برای مدت کوتاهی به کار می افتاد اما باز از کار می افتاد و در نتیجه تلاش کادر پزشکی بی فایده ماند و این نوزاد پسر جان باخت.

بررسی ها درباره علت فوت این کودک حاکی از آن بود که نوزاد فوت شده در داخل منزل والدینش در آغوش مادربزرگ خود بوده و مادر نوزاد نیز در آشپزخانه در حال شستن ظرف بوده است که در این هنگام کودک شروع به گریه می کند و مادر با ناراحتی از گریه فرزند خود چاقویی را از آشپزخانه برمی دارد و کودک را از آغوش مادربزرگ می گیرد و سپس دو ضربه به قفسه سینه او وارد می کند.

شدت این ضربات به حدی بود که در همان لحظات اولیه، نوزاد دچار خونریزی شدید داخلی شد. به محض وقوع این حادثه مادربزرگ نوزاد که از این اقدام دختر خود شوکه شده بود شروع به داد و فریاد و تلاش کرد تا نوزاد را از دست دختر خود بگیرد که با مقاومت مادر ۲۰ ساله نوزاد مواجه شد و مادر نوزاد طی درگیری با مادرش،پای وی را با دندان مجروح کرده و یک لگد هم به کمرش زده است و حتی در این درگیری دست مادربزرگ نوزاد نیز دچار بریدگی سطحی شده است.

مادر نوزاد همچنین پس از این ماجرا اقدام به خودزنی کرده است که برای مداوا به بیمارستان ۲۲ بهمن اعزام شد. پس از آن مادربزرگ و پدر نوزاد با اورژانس تماس گرفتند و لحظاتی بعد نوزاد مجروح با آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهید هاشمی نژاد انتقال یافت که اقدامات درمانی درمورد وی موثر واقع نشد و او در بیمارستان جان سپرد.

در پی مرگ این نوزاد مراتب از طریق عوامل بیمارستان به قاضی اسماعیل شاکر (بازپرس ویژه قتل عمد) و کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی مشهد اطلاع داده شد و لحظاتی بعد مقام قضایی به همراه اکیپی از کارآگاهان در محل وقوع حادثه واقع در خیابان وحید مشهد حضور یافتند و بررسی های خود را درباره این حادثه دلخراش آغاز کردند.

مقام قضایی و کارآگاهان در بازدید از صحنه قتل آثار خونی را که روی دیوارهای منزل پاشیده شده بود مشاهده کردند و آلت قتاله را نیز در محل کشف کردند، آنان سپس به منظور ادامه تحقیقات به بیمارستان شهید هاشمی نژاد عزیمت کردند و از آن جا که پدر نوزاد پس از فوت فرزندش بیمارستان را ترک کرده بود، مقام قضایی دستور دستگیری و بازداشت او را صادر کرد.

همچنین مادر نوزاد که پس از حادثه خودزنی کرده و از بیماری افسردگی نیز رنج می برده است توسط اورژانس به بیمارستان ۲۲ بهمن انتقال یافت و از آن جا که وی قادر به تکلم نبود، کارآگاهان تا ظهر دیروز نتوانستند وی را مورد بازجویی قرار دهند اما بدین منظور در بیمارستان حضور یافتند تا چنانچه مادر نوزاد قادر به سخن گفتن شد وی را موردبازجویی قرار دهند.

یک پزشک درباره این حادثه گفت: افسردگی های پس از زایمان یکی از مواردی است که خانواده ها باید مراقب آن باشند و مادرانی که تازه زایمان کرده اند به محض بروز نشانه هایی از افسردگی برای مداوا نزد پزشک و روانپزشک برده شوند و اگر دارویی نیز در این زمینه تجویز می شود این داروها سروقت به بیمار داده شود.

این پزشک همچنین گفت: افسردگی بعد از زایمان اغلب در زایمان های اول شایع است و ضروری است که خانواده ها مادرانی را که فرزندان اول خود را به دنیا می آورند تحت حمایت همه جانبه و مراقبت بیشتر قرار دهند، چرا که افسردگی پس از زایمان می تواند خطرناک باشد.

منبع: خراسان



ویدیو مرتبط :
شوک.قتل فجیع نوزاد 6 ماهه.....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل وحشیانه نوزاد یک روزه به دست مادر بی‌رحم + تصاویر



مادر سنگدلی که فرزند تازه متولد شده اش را از طبقه هشتم به پایین پرت کرده بود، دستگیر شد.

باشرا آدین زن بیست ساله اسیت که به تازگی ازدواج کرده و بلافاصله بعد از عروسی اش، باردار میشود.او که نوزادش را نمی خواست و تمایلی به مادرشدن نداشت،پس از تولد نوزادش و ترخیص از بیمارستان، فرزندش را از طبقه هشتم به پایین پرت میکند.
 

اخبار,اخبار حوادث,حوادث  روز


بر اساس گزاش پلیس؛ این مادر سنگدل نوزادش را از پنجره ی اتاق خواب به پایین پرت میکند و در آن شرایط در حال جیغ کشیدن بود که یکی از همسایه ها سراسیمه وارد خانه او میشود، اما لحظه ی رسیدن او، باشرا کودکش را به پایین پرت کرده بود.
 
       

اخبار,اخبار حوادث,حوادث  روز

 

اخبار,اخبار حوادث,حوادث  روز

 

اخبار,اخبار حوادث,حوادث  روز

 
پزشکی قانونی پس از معاینه ی جسد کودک اظهار کرد: جمجمه ی نوزاد،ستون فقرات،دنده ها و شانه هایش شکسته بود و کبد و روده های او پاره شده بود.

پلیس شیکاگو در پایان افزود : باشرا به اتهام قتل عمد کودکش بازداشت و دستگیر شد و پس از جمع آوری اسناد و مدارک بیشتر به دادگاه قضایی ارجاع داده خواهد شد.

 اخبار حوادث  - باشگاه خبر نگاران