اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قالیباف: اقدامات ما با حرف افراد از بین نمی‌رود



قالیباف,شهرداری تهران,فعالیتهای قالیباف در شهرداری تهران

قالیباف: اقدامات ما با حرف افراد از بین نمی‌رود

قالیباف اصلاح ساختار، انعطاف پذیری و تاکید بر شفافیت مالی را از افتخارات شهرداری تهران در این دوره مدیریت شهری دانست وگفت: در تفریغ بودجه سال 91 شهرداری تهران که به تشخیص مجموعه حسابرسی شورای شهر صورت گرفت اختلافات و انحراف به صفر رسیده است.

به گزارش شهرنوشت، محمدباقر قالیباف که در همایش روز کارمند در جشنواره شهید رجایی، با گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و تبریک به دولتمردان دولت یازدهم تصریح کرد: دولتمردان، در شرایطی سخت و حساس مسوولیت اداره شهر و کشور را به عهده گرفته اند بر همین اساس همه ما مکلف ایم که با آنها همراهی کنیم.

قالیباف با ابراز خرسندی از حضور در جمع کارمندان شهرداری تهران گفت: خداوند بزرگ را شاکریم که این نعمت را به ما داده تا در سایه نظام اسلامی در خدمت به مردم شریف و متدین شهر تهران باشیم.

وی تصریح کرد: در طول این هشت سال تلاش کرده ایم تا هرآن چه در بضاعت ما بوده را برای مردم عزیز انجام دهیم هرچند که ممکن است کفایت نداشته باشد.
قالیباف افزود: در جریان فعالیت های شهرداری تهران باور به نظام، اهداف بلند امام (ره) ومقام معظم رهبری را نیز فراموش نکردیم.

قالیباف با اشاره به نگاه برنامه ریز، علم محور و واقع بین در شهرداری تهران گفت: در گذشته نیز بر این مساله تاکید داشتیم که ما در مجموعه شهرداری تکلیف گرایانی هستیم که به نتیجه نیز توجه داریم.

وی افزود: همه کسانی که به دور از حب و بغض سیاسی به شهر نگاه می کنند می توانند نتیجه فعالیت خالصانه شما کارمندان عزیز را ببینند و افتخار ما در مجموعه مدیریت شهری این است که به هیچ عنوان یک جانبه نگر نبوده ایم.

قالیباف اظهارداشت: به همان میزان که در شهرداری تهران به فعالیت های عمرانی توجه شده است، در عین حال خدمات شهری، فعالیت فرهنگی، توجه به سبک زندگی، تربیت، آموزش، سلامت، بهداشت و مسائل بین الملل نیز مورد توجه قرار گرفته است.

شهردار تهران اصلاح ساختار، سیستماتیک شدن امور، انعطاف پذیری و شفافیت مالی را از افتخارات شهرداری تهران نامید و گفت: بعضا سخنان ناحقی که مطمئنا از سر ناآگاهی است مطرح می شود در حالیکه در سال 84 انحراف از برنامه در شهرداری تهران به حدود 32 درصد می رسید و امروز این رقم با زحمات شما عزیزان در تفریغ بودجه سال 91 شهرداری به تشخیص مجموعه حسابرسی شورا به کمتر از یک میلیارد رسیده و انحراف نزدیک صفر است.

وی با اشاره به مبارزه با فساد مالی در شهرداری تهران تصریح کرد: در مبارزه با فساد در سه سال متوالی با تشخیص دستگاه ذیربط مالی و امنیتی و نظارتی، شهرداری تهران در بین همه دستگاه ها به عنوان نهاد برتر شناخته شده است.

قالیباف با اشاره به نقش کارمندان شهرداری در بدست آوردن این افتخارات عنوان کرد: این اقدامات گسترده همواره باقی خواهد ماند و با حرف افراد از بین نمی رود چرا که خداوند وعده داده از آبروی انسانها دفاع می کند./شهرنوشت

 

 


ویدیو مرتبط :
وقتی قالیباف زیر سوال می رود!!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قالیباف : کسی جرأت نداشت از فرمانده نیروی انتظامی سوال بپرسد ، اما من این راه را باز کردم / مدیر اجرایی نباید حرف مفت بزند



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

قالیباف : کسی جرأت نداشت از فرمانده نیروی انتظامی سوال بپرسد ، اما من این راه را باز کردم / مدیر اجرایی نباید حرف مفت بزند

اگر فرصتی باشد حرف می‌زنم حرف اضافه بلد نیستم زمانی که سؤالی افراد بپرسند ما جواب می‌دهیم و اگر اتفاق خاصی در شهر روی دهد حتماً شفاف موضوعات را بیان می‌کننم.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب : سال گذشته عملیات عمرانی ساخت تونل صدر_نیایش در تهران کلید خورد و شهردار تهران در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

امروز بعد از یک سال طی بازدید خبرنگاران از پیشرفت 70 درصدی تونل نیایش و 50 درصدی پل صدر شهردار تهران در خصوص ویژگی‌های فنی و اقدامات صورت گرفته در این پروژه سخن گفت.

همه خبرنگاران با گذاشتن کلاه ایمنی، پوشیدن چکمه و به تن کردن کاورهای مخصوص از حدود 3 کیلومتر از پروژه بازدید کردند.

در طول بازدید مازیار حسینی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به خبرنگار فارس گفت که تونل صدر_نیایش با یک میلیارد دلار ساخته می شود و فکر نمی‌کنم هزینه بیش از این شود.

در این مراسم یکی از خبرنگاران از قالیباف پرسید که شما چقدر به خبرنگاران پاسخگو هستید و چه میزان به آنها اعتماد دارید گفت: یک زمانی در نیروی انتظامی کسی جرأت نداشت سؤالی از فرمانده نیروی انتظامی بپرسد اما بنده راه را برای خبرنگاران باز گذاشته تا همه موضوعات را بپرسند و به موضوعات جواب می‌دادم الا مواردی که وارد حریم خصوصی افراد شوند.

وی افزود: شما به عنوان خبرنگار حق ندارید وارد حریم خصوصی افراد شوید.

قالیباف اضافه کرد: حال اینکه بنده در شهرداری پاسخگو نیستم بله. من حوصله حرف اضافه زدن و گفتاردرمانی ندارم. من کار دارم هفته چند روز از تونل‌ها و پروژه‌های شهرداری بازدید می‌کنم.

وی با بیان اینکه من مدیر اجرایی هستم گفت: مدیر اجرایی چقدر باید حرف بزند حرف مفت که نمی‌توانم بزنم.

وی با تأکید بر این موضوع هیچ وعده‌ای ندادم که تاکنون به آن عمل نکرده باشم، گفت: هر تعهدی که دادم تا پایان سال جاری به لطف خدا انجام می‌دهم.

وی با بیان اینکه مخلص خبرنگارانم هستم، گفت: اگر فرصتی باشد حرف می‌زنم حرف اضافه بلد نیستم زمانی که سؤالی افراد بپرسند ما جواب می‌دهیم و اگر اتفاق خاصی در شهر روی دهد حتماً شفاف موضوعات را بیان می‌کننم.

وی افزود: هر جا ابهامی وجود دارد بپرسید من پاسخ می‌دهم.

وی با بیان اینکه من مسئول سخنرانی نیستم گفت: من مسئول کار مردم ،تونل‌سازی، جمع‌آوری زباله و انجام کارهای شهر هستم. اگر بخواهم سخنرانی هم بکنم باید مطالعه بکنم. حرف مفت نمی‌توانم بزنم.

وی بیان کرد: من مسئول نصحیت کردن نیستم من باید کار فرهنگی انجام دهم.

قالیباف تأکید کرد: وقتی برای زدن حرف اضافه ندارم اینکه صداوسیما در برنامه‌های شهرداری حلقه اول است مشکل شما با آنهاست تلاش کنید برطرف شود./انتخاب