اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«قاطرها» به کمک داعش آمدند



اخبار,اخبار بین الملل,داعش

منابع عراقی از روی آوردن گروه تروریستی تکفیری داعش که مدعی خلافت اسلامی است،‌ به حربه کثیفی برای در امان ماندن از حملات دقیق نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی خبر دادند.

  رسانه‌های عراق از متوسل شدن گروه تروریستی داعش به حیوانات زبان بسته برای انتقال مواد منفجره و تجهیزات خود برای جلوگیری از کشف و شناسایی آن و همچنین با توجه به شرایط جغرافیایی در کوه‌های مکحول در شمال استان صلاح الدین خبر دادند.

جبال المعموری از فرماندهان نیروهای داوطلب مردمی روز شنبه از کشته شدن سه نفر از تروریست‌های داعشی خبر داد که در حال حرکت با چند راس قاطر حامل بمب و مواد منفجره در اطراف کوه‌های مکحول در شمال صلاح الدین بودند.

المعموری بر اساس گزارش المسله افزود نیروهای امنیتی با حمایت نیروهای داوطلب مردمی با  ایجاد کمینی در اطراف کوه‌های مکحول در شمال صلاح الدین، توانستند سه تروریست داعشی را به هلاکت برسانند این تروریست‌ها در حال انتقال محموله بمب با چند راس قاطر بودند.

وی افزود گروه تروریستی داعش برای جلوگیری از لو رفتن محموله‌های تسلیحاتی خود به حمل مواد منفجره و تجهیزات جنگی از طریق قاطر‌ها متوسل شده است.

نیروهای امنیتی و نیروهای داوطلب مردمی حدود یک ماه پیش کوه‌های محکول را از اشغال گروه تروریستی داعش پس از درگیری‌ شدید با تکفیری‌ها آزاد کرده بودند.

 

اخباربین الملل - تسنیم 


ویدیو مرتبط :
سربازها هم به کمک ارتش سرخ تراکتور آمدند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«سگ های كنیا» هم به کمک دیکتاتور روانی آمدند + عکس



 

 

 

«سگ های كنیا» هم به کمک دیکتاتور روانی آمدند + عکس

 

در روزهای اخیر که قذافی دیوانه وار به جان مردم کشورش افتاده و از هیچ نوع جنایتی رویگردان نیست، مردم شهرهای مختلف لیبی به ویژه در پایتخت با پدیده ای عجیب مواجه شده و از ظهور یگان هایی از ارتش كنیا كه موسوم و مشهور به «سگ های كنیا» هستند خبر می دهند.

فرمانده نیروهای هوایی كنیا نیز به این مسئله اعتراف كرده و گفته است: در پاسخ به درخواست قذافی برای اعزام نیروهای كماندو به لیبی پاسخ مثبت داده و چندین یگان هوایی و زمینی را به لیبی اعزام كرده است.

بنابر این گزارش، «رجب ویتونی» تعداد این مزدوران را 5000 نفر اعلام كرده و افزوده است: از اروپای شرقی نیز گروه هایی در قالب كارشناس و كارگر به لیبی اعزام شده اند تا وظیفه سركوب معترضین را انجام دهند و این نیروها با گلوله های جنگی به جنگ تظاهركنندگان می روند.

همچنین «العرب آنلاین» در خبر دیگری نوشت: 6 فروند هواپیمای نظامی الجزایر به پایگاهی در نزدیكی طرابلس اعزام شده و نیروهای خود را نیز پیاده كرده است اما این نیروها به نقطه نامعلومی انتقال داده شده اند.

گفتنی است با توجه به اوضاع وخیم مردم انقلابی در لیبی و سکوت یا مواضع دوپهلوی سازمان ها و مقامات سیاسی و حقوق بشری در غرب، قذافی و دوستان دیکتاتور دیگرش در منطقه که قطعا سرنوشتی چون او پیدا خواهند کرد، راه را برای اعمال هرگونه خشونت و جنایتی باز دیده اند و لذا لازم است که کشورهای اسلامی از طرق مختلف با فشار بر سازمان های بین المللی تا حد ممکن از گسترش این جنایات بکاهند...../تحلیل:تابناک