اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قاتل فراری کشته شد



اخبار ,اخبار حوادث ,قاتل فراری

 

اخبار حوادث - قاتل فراری کشته شد

فرمانده انتظامی استان اصفهان، از هلاکت فرد مسلحی که به اتهام قتل و سرقت مسلحانه مورد تعقیب بود، در یک درگیری پنج ساعته با ماموران پلیس کاشان خبر داد.

سردارعبدالرضا آقاخانی افزود: ماموران فرماندهی انتظامی کاشان در یک عملیات پلیسی مخفیگاه این شرور مسلح را در یکی از شهرک های اقماری این شهرستان ردیابی کردند و صبح امروز با هماهنگی مقام قضایی به منظور دستگیری وی وارد عمل شدند.

وی گفت: با توجه به تسلیم نشدن متهم، مقاومت در برابر ماموران و تیراندازی مداوم او از داخل منزل، تیمی ویژه از یگان های تخصصی پلیس استان به محل اعزام شدند و در نهایت در درگیری پنج ساعته، متهم به هلاکت رسید.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم دو قبضه سلاح کلاشینکف به همراه 235 عدد فشنگ جنگی کشف شد.

وی گفت: متهم جوانی 25 ساله بود که در 12 تیر سال 90 در یک درگیری خانوادگی جوان 24 ساله ای را در شهر اهواز با سلاح کلاشینکف به قتل رسانده و سابقه چند فقره سرقت مسلحانه در اهواز نیز در پرونده اش ثبت شده است.
اخبار حوادث - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
قاتل فراری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یکی از دو قاتل فراری در آمریکا کشته شد(+عکس)



اخبار,اخبارحوادث,قاتل  فراری

 اندرو کومو فرماندار نیویورک اعلام کرد یکی از دو قاتلی که چند هفته قبل از زندان فوق امنیتی این ایالت فرار کردند روز جمعه به ضرب گلوله پلیس کشته شده است.

به گفته فرماندار نیویورک، ریچارد مت ۴۹ ساله در یکی از مناطق جنگلی نزدیک مرز کانادا و در فاصله ۵۰ کیلومتری از محل زندان هدف قرار گرفت.

دیوید سوئت، ۳۵ ساله، همچنان متواری است و پلیس به عملیات برای یافتن این قاتل فراری ادامه می‌دهد.

پلیس این قاتل فراری را فردی خطرناک می‌داند و به مردم هشدار داده که از نزدیک شدن به او بپرهیزند.

این دو قاتل روز ۵ ژوئن از یک مرکز بازپروری فوق امنیتی در ایالت نیویورک گریختند و پلیس از روز بعد عملیات گسترده ای را برای یافتن آنها آغاز کرد.

جویس میچل یکی از کارکنان زندان به همدستی و کمک برای فرار این افراد متهم شده است.

دادستان‌ها می‌گویند میچل ابزاری در اختیار این مردان قرار داده بود که توانستند با بریدن دیوار فولادی سلول خود از این زندان بگریزند.

میچل این اتهام‌ها را رد کرده است.

ریچارد مت، پیش از فرار از زندان، به سبب قتل و قطع اعضای بدن رئیس سابق خود به حداقل ۲۵ سال حبس - و حداکثر حبس ابد - محکوم شده بود.

دیوید سوئت نیز در حال گذراندن دوره حبس ابد خود برای قتل یک معاون کلانتر بود.

 اخبار  حوادث  - انتخاب