اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قاتل فراری بعد 2 سال بازداشت شد


فرمانده نیروی انتظامی فیروزآباد استان فارس از دستگیری قاتل فراری پس از دو سال خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان: فرمانده نیروی انتظامی فیروزآباد استان فارس از دستگیری قاتل فراری پس از دو سال خبر داد.

سرهنگ حسین ارجمند مزیدی گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در شهرستان کازرون و با توجه به حساسیت موضوع و استفاده از منابع و مخبرین محلی مبنی بر اینکه قاتل به یکی از روستاهای شهرستان فیروزآباد متواری شده است، دستگیری عاملان این جرم در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان فیروزآباد پس تحقیقات گسترده پلیسی و اقدامات گسترده موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل فراری در یکی از روستاهای این شهرستان شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فیروزآباد تصریح کرد: بلافاصله پس از شناسایی محل اختفای این قاتل فراری، تیم های مجهزی از پلیس آگاهی برای دستگیری متهم به محل مورد نظر اعزام شده که پس از شناسایی و محاصره کردن منزل مورد نظر ،از این مخفیگاه بازرسی کردند.

سرهنگ ارجمند گفت: متهم پس از مشاهده ماموران به منظور فرار از جرم قصد متواری شدن داشت که با توجه به محاصره بودن مخفیگاه ماموران موفق به دستگیری وی شده و در بازرسی دقیق از محل تعداد یک قبضه اسلحه کلت کمری و یک تیغه خشاب و مهمات مربوطه را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده در تحقیقات تخصصی پلیس به ارتکاب قتل با استفاده از سلاح کلت اعتراف کرد، ادامه داد: پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی ارجاع داده شد.


ویدیو مرتبط :
قاتل سیاه پوستان کلیسای کارولینای جنوبی بازداشت شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازداشت قاتل فراری پس از سه سال



فردی كه سه سال پیش در نزاعی دسته‌جمعی مرتكب قتل شده بود توسط پلیس خراسان جنوبی در یك كارگاه نجاری شناسایی و بازداشت شد.

بامداد مهرماه سال ٩٠ بود كه كاركنان یك ایستگاه پمپ بنزین در شهرستان قائن با فوریت‌های پلیسی ١١٠ تماس گرفتند و ماموران را در جریان وقوع نزاعی دسته جمعی قرار دادند. با حضور ماموران در محل مشخص شد در جریان نزاعی دسته‌جمعی بین سه نفر، فردی با ضربه چاقو به‌شدت مجروح و به دلیل خونریزی جان خود را از دست داده و ضارب نیز از محل متواری شده است.


با آْغاز رسیدگی به پرونده، بازرسی از خانه متهم در دستور كار قرار گرفت اما ماموران متوجه شدند كه او برای فرار از دست پلیس بارها محل سكونت خود را به استان‌های مختلف تغییر داده و آخرین بار در استان‌های مازندران، مشهد و زاهدان نیز دیده شده است.


سرهنگ پرویز عرب‌زاده، رییس پلیس آگاهی خراسان جنوبی با اشاره به اقامت متهم در تهران، از شناسایی او در یك كارگاه نجاری خبر داد و گفت: با انجام اقدامات پلیسی، مشخص شد كه متهم در یك كارگاه نجاری در تهران مشغول به كار شده است كه به این ترتیب او تحت نظر قرار گرفت و سرانجام در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.


به گفته سرهنگ عرب‌زاده متهم در جریان بازجویی‌ها انگیزه خود از ارتكاب قتل را «اختلافات مالی و خانوادگی» با مقتول عنوان كرد و در شرح روز حادثه گفت: در روز حادثه سر اختلاف مالی و خانوادگی باردیگر با مقتول و برادرش درگیر شدم. وقتی درگیری ما بالا گرفت، چاقویی را برداشتم و چند ضربه به هر دو آنها زدم و از محل دور شدم.
با اعتراف صریح متهم پرونده مختومه و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.
اخبار حوادث - اعتماد