اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قابلیت جدید در نسخه iOS ﻭﺍﺗﺲ آﭖ


طبق آخرین برآوردهای صورت گرفته، پیام‌رسان واتس‌اپ که سال گذشته توسط فیس‌بوک خریداری شد حدود ۸۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه دارد. شاید همین محبوبیت بالا مدیران فیس‌بوک را بر آن داشته تا قابلیت تماس صوتی را پس از ارائه در اپلیکیشن اندرویدی این پیام‌رسان، اینک به کاربران iOS نیز هدیه دهند.

فارنت: طبق آخرین برآوردهای صورت گرفته، پیام‌رسان واتس‌اپ که سال گذشته توسط فیس‌بوک خریداری شد حدود ۸۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه دارد. شاید همین محبوبیت بالا مدیران فیس‌بوک را بر آن داشته تا قابلیت تماس صوتی را پس از ارائه در اپلیکیشن اندرویدی این پیام‌رسان، اینک به کاربران iOS نیز هدیه دهند.

قابلیت جدید در نسخه iOS ﻭﺍﺗﺲ آﭖ

ﺑﺎﻻﺧﺮﻩ ﻗﺎﺑﻠﻴﺖ ﺗﻤﺎﺱ صوتی ﺩﺭ واتس‌اپ برای کاربران  iOS نیز ﻓﻌﺎﻝ ﺷﺪ. واتس‌اپ یکی ﺍﺯ محبوب‌ترین ﻭ پرکاربرترین اپلیکیشن ارتباطی ﺑﺎﻻﺧﺮﻩ ﺧﺒﺮ ﻓﻌﺎﻝ ﺷﺪﻥ ﻗﺎﺑﻠﻴﺖ ﺗﻤﺎﺱ صوتی ﺭﺍ ﺑﻪ ﻃﺮﻓﺪﺍﺭﺍﻥ ﺧﻮﺩ ﺩﺍﺩ. ﺍﻳﻦ ﻗﺎﺑﻠﻴﺖ ﺭﺍﻳﮕﺎﻥ، هم‌اکنون برای گوشی‌های اندرویدی و مبتنی بر iOS ﻗﺎﺑﻞ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ می‌باشد؛ این در حالیست که انتظار می‌رود قابلیت مذکور طی هفته آینده به نسخه ویندوز فون این پیام‌رسان اضافه گردد.

رای بهره‌گیری از این قابلیت، تنها کافیست هر دو طرف به یکی از نسخه‌های دارای این ویژگی صرف نظر از مکان و نوع دستگاه مجهز شده باشند. لازم به ذکر است هرچند این قابلیت به طور رسمی در آخرین ورژن اپلیکیشن ارائه شده در اپ‌استور گنجانده شده، با این حال به سبب اینکه تماس صوتی واتس‌اپ هنوز مراحل تست خود را می‌گذراند، ممکن است در محل زندگی شما کمی کند عمل کند.


ویدیو مرتبط :
انیمیشن سریعتر نسخه چهارم iOS 7 beta نسبت به نسخه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

iOS 8 و همه قابلیت های جدیدش


اپل در کنفرانس جهانی WWDC 2014 در روز دوشنبه از iOS 8 رونمایی کرد.