اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فیلم: جنایت داعش در حق کودکان


گروه داعش در شبکه اینترنت ویدیویی را منتشر کرد که در آن یک پسر بچه دو مرد را با هفت تیر اعدام می‌کند. این دو نفر متهم به جاسوسی برای سازمان اطلاعات روسیه بودند.

 
 
 
 
صبح بخیر: گروه داعش در شبکه اینترنت ویدیویی را منتشر کرد که در آن یک پسر بچه دو مرد را با هفت تیر اعدام می‌کند. این دو نفر متهم به جاسوسی برای سازمان اطلاعات روسیه بودند.

به گزارش صبح بخیر به نقل از العربیه؛ این ویدیو بار دیگر نشان می‌دهد که گروه تروریستی داعش چگونه از کودکان برای مقاصد نظامی استفاده می‌کند.

این بچه با خالی کردن دو تیر به گردن زندانیان آن‌ها را اعدام می‌کند.

از این دو زندانی قبل از اعدام به زبان روسی در مورد اتهامشان پرسیده می‌شود، و آن‌ها اعتراف می‌کنند که برای اطلاعات روسیه در باره رهبران و اعضای این سازمان تروریستی اطلاعات جمع آوری می‌کردند.

نام این کودک عبدالله و از کشور قزاقستان است. پیش از این گروه داعش در ویدیوهایی از آموزش کودکان در اردوگاههای خود در سوریه خبر داده بود. در این اردوگاه‌ها کودکان بین ۷ تا۱۳ سال آموزشهای نظامی می‌بینند. یکی از این اردوگاه‌ها در شهر طبقه در غرب الرقه قرار دارد.



ویدیو مرتبط :
جنایت دلخراش داعش علیه کودکان..!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: آموزش کودکان توسط داعش


 
 
 
 
 آموزش کودکان توسط داعش



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

فیلم: عجیب ترین پنالتی دنیا

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.