اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فیلم: آتش گرفتن وانت در تونل


یک وانت بار، کنترل خود را از دست داده و با دیوار تونل بزرگراهی در کره جنوبی تصادف و آتش گرفت.

 
 


صبح بخیر: یک وانت بار، کامیونت ۳.۵ تن که سرعت بیش از حد مجاز داشت و ترمز نمی گرفت کنترل خود را از دست داده و با دیوار تونل بزرگراهی در کره جنوبی تصادف و آتش گرفت. در این حادثه در تونل سانگژو در مرکزی داخلی بزرگراه در نزدیکی شهرستان از چانگوون در روز دوشنبه با توجه به اخبار محلی صورت گرفت. ۱۱خودرو آتش گرفت و ۲۱ نفر زخمی شدند و کسی کشته نشد.


برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو مرتبط :
یک وانت با بار تینر و رنگ در تونل تصادف و آتش گرفت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: آتش‌‌ گرفتن اتوبوس در جاده دامغان


فیلمی از آتش‌‌ گرفتن اتوبوس در جاده دامغان _ شاهرود. در این حادثه برخورد کامیون و اتوبوس 11 کشته و 12 مجروح بر جا گذاشت.

خبرگزاری فارس: فیلمی از آتش‌‌ گرفتن اتوبوس در جاده دامغان _ شاهرود. در این حادثه برخورد کامیون و اتوبوس 11 کشته و 12 مجروح بر جا گذاشت.