اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فیلمبرداری پنهانی از طریق كانال كولر همسایه!


جوان 20 ساله ای كه با نصب دوربین در كانال كولر خانه همسایه فیلم های سیاه را در اینترنت انتشار داده بود در مشهد دستگیر شد.

روزنامه ایران:  جوان 20 ساله ای كه با نصب دوربین در كانال كولر خانه همسایه فیلم های سیاه را در اینترنت انتشار داده بود در مشهد دستگیر شد.
     
رئیس پلیس فتای خراسان رضوی گفت: زوج جوانی با مراجعه به پلیس فتا و تنظیم شكایتی اعلام داشتند مردی تصاویر محرمانه زندگی شان را در اینترنت منتشر و مطالب دروغین را علیه آنان انتشار داده است. سرهنگ سیدمحسن عرفانی افزود: در پی اعلام این شكایت با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع، تیم های ورزیده پلیس فتا با دستور مقام پلیس، تحقیقات وسیعی را آغاز و با انجام گشتزنی های اینترنتی و اقدامات وسیع اطلاعاتی، مجرم را دستگیر كردند.
     
این جوان 20 ساله كه در برابر شواهد و ادله موجود راهی جز بیان حقیقت نمی دید به ارتكاب جرم خود اعتراف كرد و گفت قصدش از این كار تفرقه و جدایی بین زن و شوهر جوان بوده است. تحقیقات از این مرد ادامه دارد.
     
این جوان به شوك گفت: با این زوج جوان همسایه هستم. چندی پیش به بهانه بازدید فنی ساختمان وارد خانه آن ها شدم و با سوءاستفاده از اعتمادی كه نسبت به من داشتند در فرصتی مناسب، یك دوربین تصویربرداری وب كم كوچك در كانال كولر خانه آن ها نصب كردم و به تصاویر خصوصی از زندگی آن ها دست یافتم. من با انتشار این تصاویر در اینترنت قصد داشتم بین این زوج جوان تفرقه و جدایی ایجاد كنم.


ویدیو مرتبط :
نظر سنجى : كانال من بهتره یا كانال mazyiar(انیمیشن)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دزد بانك در كانال كولر گرفتار شد



 

سارق بی‌اقبال كه قصد سرقت از بانكی در شیراز را داشت در كانال كولر گیر كرد و در دام پلیس افتاد. ماموران كلانتری ۱۳ عباسیه شیراز از طریق مركز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سر و صدای فردی از درون كانال كولر یكی از بانك‌های آن شهرستان بلافاصله به محل عزیمت كردند.



ماموران پس از بررسی مشاهده كردند كه فردی به نام «الف م» در حالی كه قصد ورود به بانك از طریق كانال كولر را داشته در دهانه تنگ این كانال گرفتار و بر اثر شدت فشار اقدام به داد و فریاد و درخواست كمك كرده، از این رو با همكاری عوامل آتش‌نشانی متهم از كانال كولر بیرون آورده و توسط ماموران دستگیر شد و در تحقیقات به عمل آمده از متهم، وی اقرار كرد كه با همدستی دو نفر قصد سرقت از این بانك را داشته، كه آنها از محل متواری شده‌اند. تحقیقات پلیس برای دستگیری همدستان متهم آغاز شده است.