اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فوتبال ساحلی ایران قهرمان تورنمنت بلاروس


تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی مقابل اوکراین قهرمان تورنمنت بلاروس شد.

خبرگزاری فارس: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی مقابل اوکراین قهرمان تورنمنت بلاروس شد.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ساحلی با شکست 5 بر 2 تیم ملی اوکراین عنوان قهرمانی تورنمنت بلاروس را به خود اختصاص داد.

تیم ملی ایران بعد از شکست تیم امارات و لهستان به فینال رقابت‌های فوتبال ساحلی راه یافت و بعد از شکست تیم اوکراین عنوان قهرماتی این تورنمنت را به خود اختصاص داد. گل‌های این دیدار را مسلم مسیگر (3گل) ، امیرحسین اکبری و یپمان حسینی هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

بهترین دروازه بان پیمان حسینی از ایران، بهترین گل زن مسلم مسیگر از ایران، بهترین دفاع سعید یوسف از امارات و بهترین فوروارد بود زکوه از اواکراین بودند.

همچنین دیدار بین تیم های بلاروس و امارادت در وقت قانونی چهار بر چهار به پایان رسید و در ضربات پنالتی 5 بر 4 به نفع تیم امارات به پایان رسید.

تیم ملی فوتبال ساحلی بامداد هفدهم تیرماه ساعت 3 بامداد از طریق فردوگاه امام خمینی (ره) وارد تهران می شود.


ویدیو مرتبط :
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران قهرمان شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایران قهرمان فوتبال ساحلی بلاروس شد


تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به عنوان قهرمانی جام دوستی بلاروس دست یافت.

خبرگزاری ایسنا: تیم ملی فوتبال ساحلی در آخرین دیدار خود برابر میزبان تورنمنت جام دوستی بلاروس به میدان رفت و با نتیجه ٣-٢ این تیم را که در لیگ A فوتبال ساحلی اروپا مقابل تیم های قدرتمند اروپا بازی می کند، شکست داد و قهرمان شد.

پیش از این نیز تیم ایران ترکیه را ٥-٣ و استونی را ١٠-٣ شکست داده بود. این در حالی است که تیم ملی ایران بدون بازیکنان اصلی خود و با تیم دوم راهی مسابقات شده بود.