اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فـال روزانـه 91/4/17



 
  



فروردین

امروز روزی عادی مثل روزهای گذشته خواهد بود. در یک مکالمه کوتاه با شخصی خاص ترجیح خواهید داد که از خیر گفتن بعضی چیزها بگذرید. در کنار اعضای خانواده اوقات آرامی را پسری خواهید کرد. ایجاد بعضی تغییرات در رویه زندگیتان کاملا سودمند خواهد بود. اتفاقی که منتظرش هستید نزدیک تر می شود، خود را برای رویارویی با آن آماده کنید.

رنگ شانس شما: 3

عدد شانس شما: 4

اردیبهشت

در زمینه های کاری و تحصیلی به پیشرفت هایی دست پیدا کرده اید. فقط مراقب باشید به خود مغرور نشوید و با رفتارهای متکبرانه دیگران را از اطراف خود پراکنده نکنید. امروز روز کاری خوبی خواهد بود، به هدفی که داشته اید رسیده اید. مراقب بعضی رقیبها باشید چون تلاش می کنند گوی سبقت را از شما بربایند.

رنگ شانس شما: آبی

عدد شانس شما: 1

خرداد

دلتان را به چیزهای واهی خوش نکنید و واقع بین باشید. تلاش خود را بیشتر کنید و به جای مقصر دانستن دیگران چیزهایی را که در زندگی از داشتنشان محروم هستید با تلاش بیشتر به دست بیاورید. هنوز بعضی چیزها در زندگی شما به ثبات نرسیده اند، و مقصر کسی جز خود شما نیست. اندکی برنامه ریزی و نظم کلید این مشکل است.

رنگ شانس شما: بنفش

عدد شانس شما: 9

تیر

عده ای از اطرافیان در حال انجام کاری هستند یا درگیر چیزی هستند که شما به آن علاقه چندانی ندارید و بنابراین ترجیح می دهید نظری ندهید و دخالتی نکنید. اما به یاد داشته باشید بعضی تصمیم های اطرافیان تنها بر خود آنها اثر ندارد و تاثیر آن شامل حال شما هم میشود پس بد نیست اگر نظرتان را اعلام کنید. ممکن است به زودی هدیه ای دریافت کنید که بی نهایت خوشحالتان می کند.

رنگ شانس شما: سفید

عدد شانس شما: 5

مرداد

بد نیست اگر به جای عصبانیت و پیش داوری به دیگران فرصتی بدهید تا از خودشان دفاع کنند. یادتان باشد قضاوت عجولانه، تعصب و بدگویی حاصلی جز از دست رفتن اعتبار شما و شرمندگی و پشیمانی ندارد پس اندکی صبورتر باشید. اگر به فکر خرید هدیه ای برای کسی هستید بیشتر فکر کنید و چیزی را بخرید که واقعا به آن احتیاج و علاقه دارد.

رنگ شانس شما: مشکی

عدد شانس شما: 9

شهریور

بعضی امور زندگی را به کلی به دست دیگران سپرده اید و اجازه می دهید آنها برای شما تصمیم بگیرند. توصیه می شود نقش خود را پررنگ تر کنید و در برخی تصمیم گیری ها دخالت کنید. اعتماد به نفس کلید موفقیت شما است و تا زمانی که خود را باور نکرده باشید و به توانایی های خود ایمان نداشته باشید به آنچه لایق هستید نخواهید رسید.

رنگ شانس شما: قرمز

عدد شانس شما: 12

مهر

تحت تاثیر صحبت های منفی یا دلسردکننده بعضی دوستان قرار نگیرید و کاری را انجام بدهید که خودتان می خواهید و به آن ایمان دارید. موقعیتی پیش می آید برای اینکه رازی را که مدتی در دل نگه داشته اید افشا کنید، اما قبل از هر اقدامی به عواقب آن فکر کنید. اندکی بی دقتی از سوی شما می تواند بین دو نفر را به هم بزند.

رنگ شانس شما: قهوه ای

عدد شانس شما: 11

آبان

درست است که به همه آرزوهای خود نرسیده اید، ولی خداوند همواره به شما کمک کرده و مراقبتان بوده است پس همیشه سپاسگزار او باشید. لازم است بیشتر به رژیم غذایی خود دقت کنید و حتی الامکان ورزش و نرمش را در برنامه روزمره خود بگنجانید. یادتان باشد سلامتی ارزشمندترین نعمتی است که خداوند به ما داده پس قدر آن را بیشتر بدانید.

رنگ شانس شما: ارغوانی

عدد شانس شما: 7

آذر

یکی از اطرافیان شما از کارهایی که کرده پشیمان است و می خواهد جبران کند. به او فرصت بدهید و عذرخواهی غیرمستقیمش را بپذیرید. از به زبان آوردن حرف هایی که اطرافیان را ناراحت یا ایجاد حساسیت می کند خودداری کنید. بعضی اوقات سکوت بهترین راه است. بیشتر مراقب سلامتی خود باشید و حتما ورزش کنید.

رنگ شانس شما: صورتی

عدد شانس شما: 10

دی

به زودی موقع انجام کاری مهم که شاید یک یا دو سال به آن فکر می کرده اید فرا می رسد. لازم است کاملا با برنامه ریزی و نظم جلو بروید و د رعین حال بعضی چیزها را سخت نگیرید تا کارها به خوبی پیش برود. امروز در کنار یکی از دوستان به ورزش یا تفریح خواهید پرداخت. رفتارهای بد یکی از اطرافیان آزارتان می دهد ولی بهترین راه بی تفاوتی و بی اعتنایی به او است.

رنگ شانس شما: لیمویی

عدد شانس شما: 2

بهمن

مهمان هایی به منزلتان آمده یا خواهند آمد. نقاط ضعف شریک زندگی یا شریک کاریتان  را با بردباری و درایت تحمل کنید چون او نقاط قوت بسیاری نیز دارد. اتفاقی بسیار مهم در زندگی شما رخ داده یا خواهد داد که می تواند روند زندگیتان را دچار تغییرات اساسی کند. اگر به فکر شروع یک زندگی مشترک هستید از همین الان صداقت و درستی را سرلوحه کارتان قرار دهید.

رنگ شانس شما: خاکستری

عدد شانس شما: 9

اسفند

کسی در زمینه های کاری از شما کمک خواسته است. شما توانایی انجام این کمک را دارید پس حتما این درخواست را بپذیرید. اتفاقی که یک یا دوسال منتظرش بوده اید به زودی فرا خواهد رسید و به خوبی و خوشی پیش خواهد رفت. با شخصی مهم تماس می گیرید و در مورد چیزی از او مشورت می خواهید. اگر یکی از کارهای مهم زندگیتان به تاخیر افتاده جای نگرانی نیست چون اگرچه دیرتر ولی به بهترین نحو انجام خواهد شد.

رنگ شانس شما: زرد

عدد شانس شما: 8

اگر امروز روز تولدتان است

رینگو استار (موسیقیدان) هم متولد امروز است. واقعیت برای شما از اهمیت اساسی برخوردار است. همیشه به دنبال آن هستید و دوست دارید به آن پی ببرید. به همین دلیل است که همواره با دیگران رک و صریح هستید. تخیلی قدرتمند دارید و گاهی با دیدی غیر واقع بینانه به زندگی می نگرید.

 




ویدیو مرتبط :
‫میلاد و کامران: پیگیـرهای فـال ???? ???? ???? ????‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فـال روزانـه 91/02/27



 
 





فال روزانه متولدین ماه فروردین

هیچ وقت به هیچ چیز صد درصد اعتماد نکنید و جانب احتیاط را همیشه رعایت کنید. ممکن است چیزی یا کسی که کاملاً به او اطمینان دارید واقعاً آن چیزی که شما فکر می کنید نباشد. پس در عین داشتن نگاهی مثبت، همیشه همه احتمالات را در نظر بگیرید. نگاهی به دور و برتان بیندازید و به جای فکر کردن به نداشته ها، شکرگزار نعمت هایی باشید که خداوند به شما عطا کرده است. هیچ گاه فریب ظواهر زندگی دیگران را نخورید چون ممکن است در پس این جلوه های زیبا هزاران مشکل و غم پنهان باشد.

رنگ شانس شما: زرد

عدد شانس شما: 9


فال روزانه متولدین ماه اردیبهشت

هرگز خود را عاری از خطا و اشتباه ندانید. شما هم مثل هر انسان دیگر نقاط ضعفی دارید که می توانند با توانایی ها یا ایده های دیگران جبران شوند. در عوض خیلی ها به شما و قابلیت های شما نیازمند هستند. اتفاقات تازه و پرهیجانی در انتظار شما است پس ذهن خود را باز کنید و اجازه دهید تا انرژی مثبت وارد وجودتان شود. این تازه اول کار است و در سالی که پیش رو دارید موفقیت های بسیاری بر سر راهتان قرار خواهند گرفت. اگر به فکر ازدواج، انتخاب رشته یا کار مهم دیگری هستید حتماً با افراد مورداعتماد مشورت کنید.

رنگ شانس شما: قهوه ای

عدد شانس شما: 7


فال روزانه متولدین ماه خرداد

بالاخره دهان باز کرده اید و رازی را با اعضای خانواده تان در میان گذاشته اید. نگران نباشید اگر با مخالفت یا واکنش تند آنها روبرو شده اید، ولی مطمئناً در آینده خواهید توانست نظر آنها را تغییر دهید. شما در حال حاضر با یک انتخاب مهم روبرو هستید، البته هیچ عجله ای نیست، شما برای فکر کردن زمان کافی دارید پس اصلا عجله نکنید. هیچ چیز و هیچ کس را بهترین و تنها گزینه ندانید و در مورد هیچ چیز متعصبانه عمل نکنید. اگر ورزش را رها کرده اید توصیه می شود حتما آن را از سر بگیرید و با جدیت دنبال کنید.

رنگ شانس شما: سرخابی

عدد شانس شما: 6


فال روزانه متولدین ماه تیر

بالاخره همه چیز با خوبی و خوشی به پایان رسیده و دیگر جای هیچ نگرانی نیست. شما با اعتماد به نفس جلو رفتید و هیچ ضعفی نشان نداده اید، و همین عامل موفقیت شما بوده است. بعد از آن همه هیجان و اضطراب حالا فقط دلتان می خواهد به گوشه آرامی بروید و از تنهایی لذت ببرید. اگر می خواهید این آرامش تکمیل بشود توصیه می کنیم بعضی کینه ها و کدورت ها را دور بریزید و با بعضی افراد آشتی کنید. مطمئن باشید آنها هم پشیمان هستند و می خواهند کاری برای بهتر کردن رابطه شان با شما صورت دهند. در مسایل عاطفی همیشه معتدل عمل کنید و هرگز تسلیم احساسات محض نشوید.

رنگ شانس شما: آبی

عدد شانس شما: 5


فال روزانه متولدین ماه مرداد

امروز نور خورشید بر شما اثر می گذارد و انرژیتان را دوبرابر می کند. امروز از همیشه اجتماعی تر هستید و با دیگران رابطه خوبی بر قرار می کنید. با این حال ممکن است در طول روز مسایلی پیش بیاید که اعصاب شما را خرد می کنند اما مراقب باشید هرگز این عصبانیت را بر سر اعضای خانواده خالی نکنید. به فکر انجام کاری هستید، بهتر است آن را خودتان انجام دهید و به کسی نسپارید . اگر احساس می کنید که بیش از حد درگیر کار یا تحصیل شده اید حتما به خودتان استراحت بدهید.

رنگ شانس شما: صورتی

عدد شانس شما: 4



فال روزانه متولدین ماه شهریور

دیگران از شما انتظار دارند که قاطع تر، رک تر و روراست تر باشید، حرف هایتان را شفاف تر بیان کنید و دیگران را در بلاتکلیفی رها نکنید. مسلماً بعضی حرف ها ممکن است به دیگران بربخورد یا به مذاق بعضی ها خوش نیاید، ولی آنها شنیدن این حرف ها را به بلاتکلیفی و حرف های مبهم و دوپهلو ترجیح می دهند. اگر در حال همکاری با گروهی هستید، حتما همه کارهایتان را با آنها در میان بگذارید چون اگر نقطه غیرشفافی باقی بماند بعدها بعضی کوتاهی ها و اشتباهات به گردن شما خواهد افتاد.

رنگ شانس شما: سبز

عدد شانس شما: 12



فال روزانه متولدین ماه مهر

بهتر است چیزی را به برنامه روزانه تان اضافه کنید. این چیز می تواند ورزش، تفریح یا هرچیز دیگری باشد. به خوبی راجع به زندگی روزمره تان فکر کنید و ببینید جای چه چیز در زندگیتان خالیست. شاید حتی آنقدر درگیر زندگی روزمره شده اید که فرصت فکر کردن به خودتان و به زندگیتان را ندارید. اگر در روابط عاطفی گذشته تان شکستی وجود داشته است، مطمئناً دو طرف مقصر بوده اند. به گذشته فکر کنید و از خودتان بپرسید که اشتباهتان چه بوده است. شاید خودخواهانه عمل کرده اید یا به بعضی چیزها کم توجهی کرده اید. یادتان باشد برای جبران هیچ وقت دیر نیست.

رنگ شانس شما: نارنجی

عدد شانس شما: 5

فال روزانه متولدین ماه آبان

بعضی اوقات قلبتان شما را به جاهایی هدایت می کنید که نباید بروید . قبل از هرکار ابتدا به آن فکر کنید و سعی کنید علاوه بر ندای قلبتان به ندای منطق هم گوش کنید. اگر به فکر ایجاد یک رابطه عاطفی هستید ابتدا به این نکته فکر کنید که احساس تعلق خاطر یا علاقه به کسی، لزوماً به این معنا نیست که او انتخاب مناسبی برای شما باشد. بیشتر به احساساتتان فکر کنید و توقعات خود را از یک همسر مشخص کنید. خود را در گیر کارهایی که به سود شما نیستند یا جز هدر دادن وقت کار فایده دیگری ندارند نکنید.

رنگ شانس شما: لیمویی

عدد شانس شما: 1


فال روزانه متولدین ماه آذر

شما در کار خود بسیار خبره هستید ولی در محل کارتان کسانی وجود دارند که تنها به دنبال ریاست هستند و توانایی های شما را نادیده می گیرند. ناراحت نباشید چون لیاقت و مهارت شما غیر قابل انکار است و شما را به جایگاهی که دوست دارید می رساند. در عین حال توصیه می شود اگر چیزی را نمی دانید حتما سوال کنید و از ندانستن آن خجالت نکشید. روابط شما با دوستان و همین طور همسر یا نامزدتان تقویت و وارد مرحله ای کاملا متفاوت خواهد شد. اگر مجرد هستید با شخصی آشنا می شوید که دنیایتان را زیر و رو می کند.

رنگ شانس شما: بنفش

عدد شانس شما: 11



فال روزانه متولدین ماه دی

اگر کنترل امور ناگهان از دست شما خارج شده و با موقعیتی پیش بینی نشده روبرو شده اید، همین الان دست به کار شوید و تغییراتی را به وجود بیاورید. هیچ وقت تسلیم جریان زندگی نشوید و سعی کنید تا جایی که می توانید هدایت زندگیتان را خودتان در دست بگیرید. اگر از خانواده تان دور هستید هرچه زودتر برنامه دیدارآنها را عملی کنید. اگر احساس می کنید در زندگی عاطفیتان با مشکلی روبرو هستید، مثلا احساس می کنید جای چیزی در این رابطه خالی است، حتما دهان باز کنید و آن را با طرف مقابلتان مطرح کنید. مطمئن باشید او هم خواهان ایجاد تغییرات مثبت است اما چگونه می تواند بدون دانستن نظر شما اقدام کند؟

رنگ شانس شما: قرمز

عدد شانس شما:8


فال روزانه متولدین ماه بهمن

با بعضی کارهایتان احساسات منفی دیگران را تحریک کرده اید، هرچند ممکن است به روی خود نیاورند یا حتی لبخند به لب داشته باشند، ولی در واقع از چیزی ناراحت هستند. توصیه می شود هرچه زودتر علت را کشف کنید و بعضی رفتارهای خود را اصلاح کنید. شاید به آنچه از دیگران انتظار دارید عمل نمی کنید، یا بعضی رفتار و گفتارتان خودخواهانه به نظر می رسد. لیستی از کارهایی که باید انجام دهید پیش روی شما است، و گاهی وقت کم و حجم کار زیاد به شما استرس وارد می کند. مطمئن باشید به همه کارهایتان می رسید به شرط اینکه با برنامه ریزی به جلو بروید.

رنگ شانس شما: ارغوانی

عدد شانس شما: 10


فال روزانه متولدین ماه اسفند

در محل کار مشکلی پیش آمده است، هرچند همه در این مورد سکوت کرده اند، ولی جو بدی بر فضای کار شما حکمفرما شده است. توصیه می شود به هیچ عنوان وارد حاشیه ها نشوید و خود را از هر بحث و حاشیه ای دور نگه دارید. چیزی که هنوزاتفاق نیفتاده است و شاید هرگز نیفتد مرتبا ذهن شما را آشفته می کند. ناراحتی و پریشانی را برای زمانی نگه دارید که آن اتفاق واقعاً بیفتد، و زمان حال خود را قربانی دغدغه های آینده نکنید. مسئولیت های تازه ای را پذیرفته اید که در عین سخت بودن قشنگ و پرمعنی هستند. خدا را فراموش نکنید.

رنگ شانس شما: سفید

عدد شانس شما: 6

اگر امروز روز تولدتان است

جیم استورگس (بازیگر) هم متولد امروز است. شما عاشق آزادی هستید و از هرچیز که دست و پایتان را ببندد و شما را محدود کند می گریزید. برای شما ظاهر و لباس خیلی مهم است و همیشه شیک پوش هستید. نسبت به کارهایی که انجام می دهید مشتاق و پرشور هستید و این اشتیاق را ابراز می کنید. سالی لبریز از هیجان در پیش رو دارید.