اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فـال روزانـه 91/02/27



 
 





فال روزانه متولدین ماه فروردین

هیچ وقت به هیچ چیز صد درصد اعتماد نکنید و جانب احتیاط را همیشه رعایت کنید. ممکن است چیزی یا کسی که کاملاً به او اطمینان دارید واقعاً آن چیزی که شما فکر می کنید نباشد. پس در عین داشتن نگاهی مثبت، همیشه همه احتمالات را در نظر بگیرید. نگاهی به دور و برتان بیندازید و به جای فکر کردن به نداشته ها، شکرگزار نعمت هایی باشید که خداوند به شما عطا کرده است. هیچ گاه فریب ظواهر زندگی دیگران را نخورید چون ممکن است در پس این جلوه های زیبا هزاران مشکل و غم پنهان باشد.

رنگ شانس شما: زرد

عدد شانس شما: 9


فال روزانه متولدین ماه اردیبهشت

هرگز خود را عاری از خطا و اشتباه ندانید. شما هم مثل هر انسان دیگر نقاط ضعفی دارید که می توانند با توانایی ها یا ایده های دیگران جبران شوند. در عوض خیلی ها به شما و قابلیت های شما نیازمند هستند. اتفاقات تازه و پرهیجانی در انتظار شما است پس ذهن خود را باز کنید و اجازه دهید تا انرژی مثبت وارد وجودتان شود. این تازه اول کار است و در سالی که پیش رو دارید موفقیت های بسیاری بر سر راهتان قرار خواهند گرفت. اگر به فکر ازدواج، انتخاب رشته یا کار مهم دیگری هستید حتماً با افراد مورداعتماد مشورت کنید.

رنگ شانس شما: قهوه ای

عدد شانس شما: 7


فال روزانه متولدین ماه خرداد

بالاخره دهان باز کرده اید و رازی را با اعضای خانواده تان در میان گذاشته اید. نگران نباشید اگر با مخالفت یا واکنش تند آنها روبرو شده اید، ولی مطمئناً در آینده خواهید توانست نظر آنها را تغییر دهید. شما در حال حاضر با یک انتخاب مهم روبرو هستید، البته هیچ عجله ای نیست، شما برای فکر کردن زمان کافی دارید پس اصلا عجله نکنید. هیچ چیز و هیچ کس را بهترین و تنها گزینه ندانید و در مورد هیچ چیز متعصبانه عمل نکنید. اگر ورزش را رها کرده اید توصیه می شود حتما آن را از سر بگیرید و با جدیت دنبال کنید.

رنگ شانس شما: سرخابی

عدد شانس شما: 6


فال روزانه متولدین ماه تیر

بالاخره همه چیز با خوبی و خوشی به پایان رسیده و دیگر جای هیچ نگرانی نیست. شما با اعتماد به نفس جلو رفتید و هیچ ضعفی نشان نداده اید، و همین عامل موفقیت شما بوده است. بعد از آن همه هیجان و اضطراب حالا فقط دلتان می خواهد به گوشه آرامی بروید و از تنهایی لذت ببرید. اگر می خواهید این آرامش تکمیل بشود توصیه می کنیم بعضی کینه ها و کدورت ها را دور بریزید و با بعضی افراد آشتی کنید. مطمئن باشید آنها هم پشیمان هستند و می خواهند کاری برای بهتر کردن رابطه شان با شما صورت دهند. در مسایل عاطفی همیشه معتدل عمل کنید و هرگز تسلیم احساسات محض نشوید.

رنگ شانس شما: آبی

عدد شانس شما: 5


فال روزانه متولدین ماه مرداد

امروز نور خورشید بر شما اثر می گذارد و انرژیتان را دوبرابر می کند. امروز از همیشه اجتماعی تر هستید و با دیگران رابطه خوبی بر قرار می کنید. با این حال ممکن است در طول روز مسایلی پیش بیاید که اعصاب شما را خرد می کنند اما مراقب باشید هرگز این عصبانیت را بر سر اعضای خانواده خالی نکنید. به فکر انجام کاری هستید، بهتر است آن را خودتان انجام دهید و به کسی نسپارید . اگر احساس می کنید که بیش از حد درگیر کار یا تحصیل شده اید حتما به خودتان استراحت بدهید.

رنگ شانس شما: صورتی

عدد شانس شما: 4



فال روزانه متولدین ماه شهریور

دیگران از شما انتظار دارند که قاطع تر، رک تر و روراست تر باشید، حرف هایتان را شفاف تر بیان کنید و دیگران را در بلاتکلیفی رها نکنید. مسلماً بعضی حرف ها ممکن است به دیگران بربخورد یا به مذاق بعضی ها خوش نیاید، ولی آنها شنیدن این حرف ها را به بلاتکلیفی و حرف های مبهم و دوپهلو ترجیح می دهند. اگر در حال همکاری با گروهی هستید، حتما همه کارهایتان را با آنها در میان بگذارید چون اگر نقطه غیرشفافی باقی بماند بعدها بعضی کوتاهی ها و اشتباهات به گردن شما خواهد افتاد.

رنگ شانس شما: سبز

عدد شانس شما: 12



فال روزانه متولدین ماه مهر

بهتر است چیزی را به برنامه روزانه تان اضافه کنید. این چیز می تواند ورزش، تفریح یا هرچیز دیگری باشد. به خوبی راجع به زندگی روزمره تان فکر کنید و ببینید جای چه چیز در زندگیتان خالیست. شاید حتی آنقدر درگیر زندگی روزمره شده اید که فرصت فکر کردن به خودتان و به زندگیتان را ندارید. اگر در روابط عاطفی گذشته تان شکستی وجود داشته است، مطمئناً دو طرف مقصر بوده اند. به گذشته فکر کنید و از خودتان بپرسید که اشتباهتان چه بوده است. شاید خودخواهانه عمل کرده اید یا به بعضی چیزها کم توجهی کرده اید. یادتان باشد برای جبران هیچ وقت دیر نیست.

رنگ شانس شما: نارنجی

عدد شانس شما: 5

فال روزانه متولدین ماه آبان

بعضی اوقات قلبتان شما را به جاهایی هدایت می کنید که نباید بروید . قبل از هرکار ابتدا به آن فکر کنید و سعی کنید علاوه بر ندای قلبتان به ندای منطق هم گوش کنید. اگر به فکر ایجاد یک رابطه عاطفی هستید ابتدا به این نکته فکر کنید که احساس تعلق خاطر یا علاقه به کسی، لزوماً به این معنا نیست که او انتخاب مناسبی برای شما باشد. بیشتر به احساساتتان فکر کنید و توقعات خود را از یک همسر مشخص کنید. خود را در گیر کارهایی که به سود شما نیستند یا جز هدر دادن وقت کار فایده دیگری ندارند نکنید.

رنگ شانس شما: لیمویی

عدد شانس شما: 1


فال روزانه متولدین ماه آذر

شما در کار خود بسیار خبره هستید ولی در محل کارتان کسانی وجود دارند که تنها به دنبال ریاست هستند و توانایی های شما را نادیده می گیرند. ناراحت نباشید چون لیاقت و مهارت شما غیر قابل انکار است و شما را به جایگاهی که دوست دارید می رساند. در عین حال توصیه می شود اگر چیزی را نمی دانید حتما سوال کنید و از ندانستن آن خجالت نکشید. روابط شما با دوستان و همین طور همسر یا نامزدتان تقویت و وارد مرحله ای کاملا متفاوت خواهد شد. اگر مجرد هستید با شخصی آشنا می شوید که دنیایتان را زیر و رو می کند.

رنگ شانس شما: بنفش

عدد شانس شما: 11



فال روزانه متولدین ماه دی

اگر کنترل امور ناگهان از دست شما خارج شده و با موقعیتی پیش بینی نشده روبرو شده اید، همین الان دست به کار شوید و تغییراتی را به وجود بیاورید. هیچ وقت تسلیم جریان زندگی نشوید و سعی کنید تا جایی که می توانید هدایت زندگیتان را خودتان در دست بگیرید. اگر از خانواده تان دور هستید هرچه زودتر برنامه دیدارآنها را عملی کنید. اگر احساس می کنید در زندگی عاطفیتان با مشکلی روبرو هستید، مثلا احساس می کنید جای چیزی در این رابطه خالی است، حتما دهان باز کنید و آن را با طرف مقابلتان مطرح کنید. مطمئن باشید او هم خواهان ایجاد تغییرات مثبت است اما چگونه می تواند بدون دانستن نظر شما اقدام کند؟

رنگ شانس شما: قرمز

عدد شانس شما:8


فال روزانه متولدین ماه بهمن

با بعضی کارهایتان احساسات منفی دیگران را تحریک کرده اید، هرچند ممکن است به روی خود نیاورند یا حتی لبخند به لب داشته باشند، ولی در واقع از چیزی ناراحت هستند. توصیه می شود هرچه زودتر علت را کشف کنید و بعضی رفتارهای خود را اصلاح کنید. شاید به آنچه از دیگران انتظار دارید عمل نمی کنید، یا بعضی رفتار و گفتارتان خودخواهانه به نظر می رسد. لیستی از کارهایی که باید انجام دهید پیش روی شما است، و گاهی وقت کم و حجم کار زیاد به شما استرس وارد می کند. مطمئن باشید به همه کارهایتان می رسید به شرط اینکه با برنامه ریزی به جلو بروید.

رنگ شانس شما: ارغوانی

عدد شانس شما: 10


فال روزانه متولدین ماه اسفند

در محل کار مشکلی پیش آمده است، هرچند همه در این مورد سکوت کرده اند، ولی جو بدی بر فضای کار شما حکمفرما شده است. توصیه می شود به هیچ عنوان وارد حاشیه ها نشوید و خود را از هر بحث و حاشیه ای دور نگه دارید. چیزی که هنوزاتفاق نیفتاده است و شاید هرگز نیفتد مرتبا ذهن شما را آشفته می کند. ناراحتی و پریشانی را برای زمانی نگه دارید که آن اتفاق واقعاً بیفتد، و زمان حال خود را قربانی دغدغه های آینده نکنید. مسئولیت های تازه ای را پذیرفته اید که در عین سخت بودن قشنگ و پرمعنی هستند. خدا را فراموش نکنید.

رنگ شانس شما: سفید

عدد شانس شما: 6

اگر امروز روز تولدتان است

جیم استورگس (بازیگر) هم متولد امروز است. شما عاشق آزادی هستید و از هرچیز که دست و پایتان را ببندد و شما را محدود کند می گریزید. برای شما ظاهر و لباس خیلی مهم است و همیشه شیک پوش هستید. نسبت به کارهایی که انجام می دهید مشتاق و پرشور هستید و این اشتیاق را ابراز می کنید. سالی لبریز از هیجان در پیش رو دارید.





ویدیو مرتبط :
جواد مقدم.هفتگی 91/02/27.ای امید دل نا امیدان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فـال روزانـه 1391/02/28


 
فـال روزانه  1391/02/28


فال روزانه متولدین ماه فروردین

چون مدیری عالی هستید و به خوبی از عهده همه کارهای خود برمی آیید، از مداخله دیگران متنفرید و گاهی تلاشی برای پنهان کردن این تنفر نمی کنید. شاید امروز هم ترجیح بدهید کارها را خودتان انجام بدهید و وقتی کسی نظر می دهد یا می خواهد به شما کمک بکند با واکنش منفی شما روبرو می شود. شما مخالف دوز و کلک هستید و به همین دلیل است که دروغ و دورویی کسی این همه شما را می آزارد. از همه بدتر اینکه ناچار هستید سکوت کنید. اگر چنین احساسی دارید، باز هم به روی او نیاورید بلکه سکوت کنید و خودتان سعی کنید همیشه صادق و روراست باشید.

رنگ شانس شما: نارنجی

عدد شانس شما: 9

فال روزانه متولدین ماه اردیبهشت

شما دیر ناراحت می شوید اما اگر ناراحت شوید دنیا را به هم می ریزید. رفتار کسی آزارتان می دهد و کاسه صبرتان در حال لبریز شدن است. اما از آن جایی که سیاستمدار و باهوش هستید، از راه درست وارد خواهید شد. اگرچه همیشه در روابط انسانیتان با سیاست عمل می کنید و هیچ وقت بی حساب و کتاب کاری را نمی کنید، برای همسر یا نامزدتان هر کاری می کنید و همیشه به فکر او هستید. به یک مهمانی دعوت شده اید ولی شاید به آن نروید، ممکن است مهمان هایی به خانه تان بیایند، طی روزهای آینده به یک جلسه مهم خواهید رفت.

رنگ شانس شما: نیلی

عدد شانس شما: 12

فال روزانه متولدین ماه خرداد

شدیداً خواهان وفاداری هستید و به محض دیدن بی وفایی عصبانی و ناراحت می شوید. یادتان باشد خود شما هم باید به چیزهایی که از دیگران انتظار دارید عمل کنید و هیچ چیز را فقط برای خود نخواهید. در آستانه شروع یک کار یا مرحله ای جدید از زندگیتان هستید. دیدگاه هایتان به نحوی تغییر خواهند کرد و باعث می شوند به موقعیت های گذشته با دیدی تازه نگاه کنید. هیچ رویایی آنقدر بزرگ و دست نیافتنی نیست که نتوانید به آن دست پیدا کنید. حتی اگر کسی به شما می گوید که این کار غیرممکن است، به تلاش خود ادامه بدهید و دلسرد نشوید.

رنگ شانس شما: صورتی

عدد شانس شما: 2

فال روزانه متولدین ماه تیر

اگر به چیزی که می خواسته اید نرسیده اید، غمگین نباشید و همیشه به خودتان گوشزد کنید که شاید چیزی که می خواسته اید به نفعتان نبوده است. آینده هزاران اتفاق جالب و خوشایند را برایتان رقم خواهد زد پس با قلبی گرم و پرامید چشم به راه آینده بدوزید. یکی از عزیزانتان با مشکلی مواجه است و شما خود را در برابر او مسئول می دانید. مشکل او حل می شود ولی نیازمند زمان است. اگر در حال یادگیری چیزی هستید، هرچه بیشتر تمرین کنید و اگر شکست کوچکی خوردید ناامید نشوید. تمرین و تکرار تنها چیزی است که به آن احتیاج دارید.

رنگ شانس شما: بنفش

عدد شانس شما: 4

فال روزانه متولدین ماه مرداد

بعضی کارهایی که در طول روز انجام می دهید مورد تنفر شما هستند و تنها از سر ناچاری آنها را انجام می دهید. به هر حال زندگی همیشه این گونه بوده است و انسان ها هرگز نمی توانند زندگی ایده آل خود را داشته باشند. تنها کاری که می توانید بکنید این است که دید خود را عوض کنید، یعنی به نیمه پر لیوان نگاه کنید و از افکار دلسردکننده بپرهیزید. اگر کسی می کوشد ذهن شما را از مسایل مهم و ارزشمند زندگی منحرف کند، به او اجازه این کار را ندهید. اولویت های زندگی خود را هرگز فراموش نکنید.

رنگ شانس شما: آبی

عدد شانس شما: 6

فال روزانه متولدین ماه شهریور

دیگران شاید دلیل بسیاری از رفتارهای شما را درک نکنند، اما چه اهمیتی دارد؟ اگر واقعا به کاری که می کنید معتقد هستید، و اگر قبلا راجع به همه چیز فکرکرده اید، تسلیم حرف های نا امیدکننده دیگران نشوید. البته در اطراف شما کسانی هستند که عمیقاً دوستتان دارند و همیشه خیرخواهی خود را ثابت کرده اند. این افراد می توانند بهترین مشاوران و همراهان شما باشند. در مسایل عاطفی اگرچه خوددار و گاهی خشک هستید، ولی آتش عشق در قلبتان جاودانه است. مراقب باشید دیگران در زندگی خصوصیتان سرک نکشند، چون بعضی مسائل بهتر است پنهان بمانند.

رنگ شانس شما: صورتی

عدد شانس شما: 8

فال روزانه متولدین ماه مهر

راه حل اصلی همیشه خوشایندترین و آسان ترین راه نیست، گاهی یافتن راهی برای مقابله با یک مشکل سخت و دشوار است، ولی هیچ وقت غیرممکن نیست. بر مسایل حیاتی و تعیین کننده زندگی خود تمرکز کنید و ذهنتان را از چیزهای بی ارزش منحرف کنید. هدفی که برای خود تعیین کرده اید ارزش تلاش و کوشش را دارد. در قضاوت خود راجع به کسی یا چیزی دچار اشتباه شده اید اما این اشتباه قابل تصحیح است. کافیست چشم هایتان را بیشتر باز کنید و به نشانه هایی که در اطرافتان وجود دارند دقت کنید. بعضی اوقات به حای مراجعه به حساب بانکی باید به قلبتان رجوع کنید!

رنگ شانس شما: قرمز

عدد شانس شما: 10

فال روزانه متولدین ماه آبان

کائنات با فرستادن نور و انرژی زندگی عاطفیتان را روشن می کند. عشق هرگز بی خطر نیست، اما اگر این خطر وجود نداشته باشد هر عشقی فاقد ارزش خواهد بود. از عشق ورزیدن نترسید و وقتی فرصتی برای عاشق شدن بر سر راهتان قرار می گیرد آن را از دست ندهید. شما همیشه مراقب رفتارهای اطرافیان هستید و به همین دلیل هیچ گاه چیزی را از دست نمی دهید. اما در عین حال احساسات خود را نوعی راز می دانید و ترجیح می دهید که آنها را پنهان کنید. ظرف روزهای آینده موقعیتی پیش می آید که در آن پنهان کردن احساسات به ضرر شما خواهد بود.

رنگ شانس شما: خاکستری

عدد شانس شما: 5


فال روزانه متولدین ماه آذر

شما تصمیمتان را گرفته اید، هدفی را تعیین کرده اید و با تمام قدرت به سمت آن در حرکتید. از آنجایی که در کل شخصیتی مستقل دارید، کسی شمارا در این تصمیم گیری همراهی نکرده است. ولی بد نیست از این جا به بعد از همفکری و مشورت با دیگران استفاده کنید. در ذهن شما همیشه سوالاتی وجود داشته است که در تمام طول زندگی خود به آنها فکر کرده اید. پاسخ بعضی سوال ها را در چند سال آینده خواهید یافت، و بعضی دیگر بنا برماهیتی که دارند همیشه بی جواب خواهند ماند. ستاره شانس شما ژوپیتر است، ژوپیتر در افسانه های روم باستان خدای خداها بوده وخیلی ها معتقدند که آذرماهی ها این ریاست و حاکمیت را از ژوپیتر به ارث برده اند.

رنگ شانس شما: بنفش

عدد شانس شما: 6


فال روزانه متولدین ماه دی

هیچ یک از آرزوهای شما دور از دسترس و غیرواقع بینانه نیست، ولی در عین حال آرزوهای بزرگی دارید که برای رسیدن به آنها تلاش می کنید. شما از سکون و رکود متنفرید، به همین دلیل هیچ گاه خود را به کار پشت یک میز اداره یا یک مغازه کوچک محدود نخواهید کرد. پیروزی که به آن فکر می کنید بالاخره به سراغتان خواهد آمد، البته شاید نه در آینده خیلی نزدیک. البته شما بسیار صبور هستید و هرگز بی تاب و بی حوصله نخواهید شد. امروز به خرید می روید و چیزهای شیک و زیبایی می خرید. دیگران خرید شما را خواهند پسندید.

رنگ شانس شما: سرخابی

عدد شانس شما: 7

فال روزانه متولدین ماه بهمن

شخصی در مورد زندگی خصوصی شما کنجکاوی می کند و سوالاتی می پرسد، ولی شما مجبور نیستید که به سوالات او پاسخ دهید. همه ما در زندگی خود مسایلی داریم که بهتر است ناگفته بمانند وگرنه ممکن است موجب پشیمانی شوند. شما همیشه به داشتن یک زندگی بهتر فکر می کنید، و دیگران را هم به آن تشویق می کنید. اما برای داشتن این زندگی بهتر لازم نیست قدم هایی بزرگتر از توانایی خود بردارید. همیشه واقع بین باشید و زندگی خود را در یک مسیر منطقی و درست هدایت کنید. از کسانی که پشت سرتان صحبت می کنند یا به شما حسادت می ورزند دوری کنید.

رنگ شانس شما: مشکی

عدد شانس شما: 3


فال روزانه متولدین ماه اسفند

عنصر وجودی شما آب است، به همین دلیل شخصیتی نرم، حساس و مهربان دارید و به راحتی گرفتار احساسات می شوید. امروز رفتارهای پیش بینی نشده ای از شما سر می زند که ممکن است دیگران را غافلگیر کند. اگر احساس دلتنگی یا بدبینی می کنید، یا حس می کنید که زندگیتان دچار پوچی شده است، حتما ورزش و تمرین را در برنامه روزانه خود بگنجانید. امروز چیزی که از نظر دیگران کوچک ولی برای شما مهم و ارزشمند است دلتان را شاد می کند. هرچه زودتر به کارهای عقب افتاده خود سر و سامان بدهید. بعضی از شادترین روزهای زندگیتان را در یک تا دو ماه آینده خواهید دید.

رنگ شانس شما: لیمویی

عدد شانس شما: 1


اگر امروز روز تولدتان است

انیا (موسیقیدان) هم متولد امروز است. شما به زندگی نگاهی قاطع و جدی دارید و هدفتان را با جدیت دنبال می کنید. گاهی اشتیاق و جدیت شما دیگران را شگفت زده می کند. همین طور گاهی دیگران از رک بودن شما جا می خورند. شما ترجیح می دهید به تنهایی کار کنید و تا جایی که می توانید دیگران را دخالت ندهید. در سالی که پیش رو دارید یکی از چیزهایی که سال ها به آن مشغول بوده اید به پایان خواهد رسید.