اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فغانی داور دیدار رده‌بندی جام باشگاه‌ها


فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا) علیرضا فغانی را به عنوان داور دیدار رده‌بندی جام جهانی باشگاه‌ها انتخاب کرد.

ورزش سه: فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا) علیرضا فغانی را به عنوان داور دیدار رده‌بندی جام جهانی باشگاه‌ها انتخاب کرد.

دیدارهای رده‌بندی و فینال جام جهانی باشگاه‌ها امروز (شنبه) در مراکش برگزار خواهد شد.

ابتدا در دیدار رده‌بندی اتلتیکو مینیرو نماینده برزیل به مصاف گوانگژو چین خواهد رفت تا تیم سوم این رقابت‌ها مشخص شود. فدراسیون بین المللی فوتبال علیرضا فغانی را برای قضاوت این دیدار انتخاب کرد. فیفا همچنین حسن کامرانی فر و رضا سخندان را به عنوان دو کمک فغانی در این دیدار انتخاب کرد.

قضاوت دیدار فینال بین بایرن مونیخ و الرجاء مراکش هم بر عهده ساندرو ریچی برزیلی خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
فغانی داور فینال جام ملتهای آسیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حیمودی داور دیدار رده بندی جام جهانی شد


داور الجزایری دیدار رده بندی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را سوت می‌زند.

بیست چهارده: جمال حیمودی، داور الجزایری برای قضاوت دیدار رده بندی جام جهانی ۲۰۱۴ انتخاب شد. این بازی ساعت ۳۰ دقیقه بامداد یکشنبه ۲۲ تیر بین دو تیم برزیل و هلند برگزار می‌شود. این داور ۴۳ ساله، پیش از  این دیدار تیم‌های استرالیا با هلند، کاستاریکا با انگلیس و  بلژیک با آمریکا را قضاوت کرده بود.

او سابقه داوری در جام کنفدراسیون‌های سال ۲۰۱۳، جام باشگاه‌های جهان سال ۲۰۱۲ و جام جهانی زیر ۲۰ سال را نیز دارد. حیمودی همچنین در ۳ دوره از مسابقات جام ملت‌های آفریقا نیز قضاوت کرده که آخرین آنها دیدار فینال سال ۲۰۱۳ بین دو تیم نیجریه و بورکینافاسو بوده است.

جمال حیمودی در ۴ رویداد مهم قاره سیاه از جمله فینال جام قهرمانان آفریقا ۲۰۰۸، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ و سوپر جام ۲۰۰۸ آفریقا داور بوده است. او نخستین داور آفریقایی است که دیدار رده بندی جام جهانی فوتبال را سوت می‌زند.