اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فعالان تجاری و صنعتی آلمان در راه تهران


هیئت اقتصادی، تجاری و صنعتی آلمان سوم اسفند به ایران می آید و با اعضای اتاق های بازرگانی ایران و فعالان بخش خصوصی دیدار خواهد کرد.

واحد مرکزی خبر: هیئت اقتصادی، تجاری و صنعتی آلمان سوم اسفند به ایران می آید و با اعضای اتاق های بازرگانی ایران و فعالان بخش خصوصی دیدار خواهد کرد.

 نشست تجاری ایران و آلمان با همکاری اتاق مشترک بازرگانی ایران و آلمان برگزار می شود.

در این نشست؛ سیستم های انرژی، نیروهای محرکه، سیستم های الکترونیکی، صنایع غذایی، شرکت مهندسی، تجهیزات و تأسیسات آب و فاضلاب، بازرگانی مواد غذایی، فولاد، فعالیت های نمایشگاهی، ماشین آلات صنایع غذایی، مهندسین مشاور در امور راه و ساختمان، سیستم های مخابراتی دیجیتال، سیستم مدیریت ساختمان، محصولات کشاورزی، محصولات پزشکی و محصولات شیمیایی از زمینه های تخصصی هیأت المانی در سفر به تهران است که با فعالان اقتصادی تجاری و صنعتی ایران در این موارد گفتگو و رایزنی خواهند کرد.

همچنین رؤسای اتاق های بازرگانی ایالتی بلژیک دوم اسفند برای سفری 5 روزه و هیئت تجاری تایلند به ریاست مدیر کل سازمان توسعه تجارت این کشور روز دوشنبه این هفته وارد تهران خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
نشست تجاری فعالان اقتصادی اتاق تهران و باواریا آلمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احضار سفیر آلمان در تهران به وزارت امور خارجه







سفیر آلمان

 

به‌دنبال دستگیری و سپس آزادی رحمان حاجی احمدی تبعه جمهوری اسلامی ایران و از سركردگان گروه‌های تروریستی توسط دولت آلمان، سفیر این كشور در تهران توسط مدیر كل امور ایرانیان خارج از كشور وزارت امور خارجه احضار شد.

 

سفیر آلمان در تهران به وزارت امور خارجه احضار شد.

به گزارش ایلنا،به‌دنبال دستگیری و سپس آزادی رحمان حاجی احمدی تبعه جمهوری اسلامی ایران و از سركردگان گروه‌های تروریستی توسط دولت آلمان، سفیر این كشور در تهران توسط مدیر كل امور ایرانیان خارج از كشور وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض جمهوری اسلامی ایران به وی ابلاغ گردید.

سفیر آلمان ضمن اعلام عدم حمایت دولت آلمان از عناصر گروهك پژاك قول مساعد داد كه مراتب را به دولت آلمان اعلام نموده و نتیجه را در اسرع وقت اعلام نمایند.