اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فستیوال "بانجی جامپینگ" !


فستیوال "بانجی جامپینگ" با رقابت 20 نفر از بدلکاران برتر کشور در همدان برگزار می‌شود. این فستیوال بیست و چهارم تیرماه سال جاری در مجتمع تفریحی توریستی تله کابین گنجنامه برگزار می شود.

فستیوال "بانجی جامپینگ" با رقابت 20 نفر از بدلکاران برتر کشور در همدان برگزار می‌شود. این فستیوال بیست و چهارم تیرماه سال جاری در مجتمع تفریحی توریستی تله کابین گنجنامه برگزار می شود.

"وحید ولایی"افزود: در این مسابقه حدود 20 بدلكار برتر كشور حضور دارند و در یک روز به رقابت با یکدیگر می پردازند.

وی اظهار كرد: در فستیوال بانجی جامپینگ همدان بدلكاران ایران از ارتفاع 40 متری می‌پرند.

مولایی همچنین اعلام كرد: در این فستیوال بدلكاران برتر ركودزنی خواهند كرد.

وی خاطر نشان كرد: در فستیوال نمایشی 15 تا 20 پرش نمایشی كه پرشهای خاصی هستند و نمی توان در هر مكانی به آن پرداخت و همچنین حركت بدلكاری انجام می شود.

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
بانجی جامپینگ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فستیوال گریه نوزادان برای دور شدن ارواح خبیث!



 

گریه نوزادان

 

والدینی ژاپن بر این باور هستند كه این سنت، یعنی وادار كردن نوزادان به گریه طولانی، برای سلامت و حفظ آنها از شر شیاطین و ارواح خبیثه بسیار مفید است...

 

پدر و مادر‌های ژاپنی باور‌دارند، شركت دراین مسابقه برای سلامتی و حفظ كودكشان از شر ارواح خبیثه بسیارمفید است

 

طبیعتا،هر مادری از گریه نوزاد خود بیمناك و دلگیر‌می‌شود.

 

در صورتیكه در یك مسابقه ژاپنی، ماجرا فرق‌می‌كند. یعنی اینكه پدر و مادر تلاش می‌كنند تا نوزادشان بیشتر و بلندتر گریه كرده یا به اصطلاح ونگ بزند.

 

ناكی زومو (Naki Sumo)یا فستیوال گریه نوزاد آوریل ۲۰۱۰ در ژاپن برگزار شد، در این مسابقه والدین، نوزادان خود را تشویق به‌فریادزدن، گریه بلند و طولانی مدت می‌كنند.

 

فستیوال گریه كودك یك سنت دیرینه ژاپنی است كه قدمت ۴۰۰ ساله دارد. این فستیوال هر ساله در معبد سنسوجی (Sensoji Temple) در توكیو برگزار می‌شود.

 

والدینی ژاپن بر این باور هستند كه این سنت، یعنی وادار كردن نوزادان به گریه طولانی، برای سلامت و حفظ آنها از شر شیاطین و ارواح خبیثه بسیار مفید است.

 

از این رو والدین نوزادان خود را در این مسابقه به دست كشتی گیران آماتور زومو sumoمی‌سپارند. این كشتی‌گیران نوزادان را بالا و در هوا نگه می‌دارندو با ترساندن،آنها را وادار به گریه و فریاد زدن می‌كنند.

 

داوران مسابقه امتیاز را به نوزادی‌می‌دهند كه صدای بلندتر و گوش خراش‌تر داشته باشد. به عبارتی با گریه خود، گوش فلك و خلق را كر كند.

 

برنده مسابقه هم پدر و مادر نوزادی است كه با بلندترین و طولانی‌ترین بانگ، ونگ زده باشد.

 

در این مسابقه ۸۰ نوزاد ژاپنی زیر یكسال شركت كرده بودند. مطمعنا می‌توانیدحدس بزنیدكه برنده مسابقه چه‌كسی بود؟

پورتال سیمرغ (ww.seemorgh.com)